Technofusion - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu Technofusion - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu

Technofusion

Door: Mazzel

29 Februari 2004 | België, Schoten

Jaja beste prakkers hier zijn al een paar fototjes van de vorte technofusion foto's , binnekort komen er meer op mijn persoonlijke site www.tropics.be maar dan zal ik eerst met de webmaster nog eens een flesje jeigermeister moeten kraken denk ik

VICRTAM Greetz en peace out

by the way fuck zaffron

• 29 Februari 2004 - 20:00

Freddy:

Mazzel super foto van u met twee tieten
    Gabber peeters komt echt overal tegen, was em met zijnen wallaroe? das echt ne superneige gast!

Had em pekes geslikt
    goeie prak in trol!
    yoooooooooooooooo

• 29 Februari 2004 - 22:44

Mazzel:

ja jong en a had zenne wallaroo opgefokt op de wallaroo tuning beurs in nijmegen a had der ne leovinci onder hangen jong jong jong ni te doen a reej zeker 85 a zei assem zo in de sneeuw reej dattem precies in hyperspace zat ge kent em e a zal wer aan flashen zijn gewest van al zenne vloeibare , volgende week vroegem ofda we mee naar thunderdome ginge dus laat maar iet weten é dan kunne we nog es hakke :);)

Grtz en pis out dude

• 01 Maart 2004 - 00:33

Shanna:

Ja schatteke
    ik zen der precies wa aant missen he, ale nog goe feesten en tot de volgende

dikke kus
    Shanna

• 01 Maart 2004 - 07:12

jow,
    ik hep van mijn spionnen gehoord da dien achterlijke zaphron aardslelijke t-sjorts heeft GESCHILDERT da zal em nog in in de giro hebben geleerd. swat nieuwe gadgets en labels komen der aan ge hoord der nog wel van.stay viC byebye.

• 01 Maart 2004 - 16:25

Haha t-shirts lozers

• 02 Maart 2004 - 04:01

Nicholas:

jawaddde ik zien dat er na technof weer veel mensen smorgens hun ouders hebben omhelst. keep on cruisen mateys, sweet.
    nog efkes wachten op ons fotokes we moeten eerst nog iet vinden vr da te doen.
    cheers

• 03 Maart 2004 - 05:46

Penishoofd:

er is een gefluister in de wandelgangen dat er ergens een nat kuttekopje mij wil vervoegen...
    BRING IT ON BEBA

• 18 Maart 2004 - 13:36

ViCram:

joe de manne en ook alle griete

bezorgt den dre is wa van die stomme zaphronikbenneseut-sleutelhangers dattem die kan vernietigen
    want ik ben da gedoe beu

alle groeten van de viC

• 22 Maart 2004 - 16:51

Zaphron Casuall Cew:

Dit is wat men noemt, "een-niet-populaire-site". Maar hoe kan het ook anders.

• 22 Maart 2004 - 20:13

Mazzel:

HAHAAAAAA daarre ne zaphron zonder site deze site word alleen bijgevuld met fotos van onze feesjes , waar zijn die van ulle mOEEEHAAAAA lowzers

• 23 Maart 2004 - 07:02

Dre Pistole:

mazzel spreekt zeer wijze woorden wie ook niet dom is luistert naar hem. en zal nog slimmer worden . dit is een vers uit de viCram bijbel.

• 26 Maart 2004 - 22:43

Zaphron Casuall Crew:

Er zit echt nooit geen kat op die site hier hé!!! Loverke zijn site is populairder dan den deze. Nu een kleine vers uit de Zaphron bijbel.
    "I have a dream,that someday all vicrams will be dead and world will be ruled by the great Zaphron leaders. This will be soon."
    Fuck all vicrams.

• 28 Maart 2004 - 06:05

Nicholas:

mannen, stop deze vete toch. hoe moet het verder met onze wereld vol oorlog en geweld als mensen binnen een vredelievend dorpje als schoten nog niet eens overeenkomen??
    zaphrons ik hoop dat jullie hier een conclusie uit trekken en gewoon jullie mieserige clubke opdoeken en fusioneren met de enige bestaanswaardigeclan die er is,

VICRAM

• 28 Maart 2004 - 14:01

haha alllllright

• 28 Maart 2004 - 14:24

Zahron Casuall Crew:

"Enige bestaanswaardige club" Grootheidswaanzin, isda pijnlijk?

• 29 Maart 2004 - 16:57

Mazzel:

Maybe you should ask that your pecker

• 29 Maart 2004 - 21:14

THE (multi)PLAYER:

Zit hier MILF?

• 08 April 2004 - 11:29

ik hep gehoord
    da die belachelijke sleutel hangers al kwijt zijn HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

DA ARM VAN VICRAM RIJKT VER ZEEEEEER VER

thanx to all of you

• 15 April 2004 - 11:24

Zaphron Casual Crew:

Enkele vicram leden haalde het vanmorgen in hun zatte kop om te willen verbroederen met ons Zaphrons. Ik dacht het niet. De scheldeprijs is geen reden om te verbroederen. Ons elite ras mag niet bevuild worden met plebs.
    Ben blij dat dit is opgeheldert.
    Dank u voor uw aandacht en
    FUCK ALL VICRAMS

• 15 April 2004 - 14:05

Mazzel:

Haha verbroederen da was slecht's nen truk om olle armzalige organisatie een paar pinten lichter te maken , maar ja me ons zatte kloten waren we natuurlijk helemaal vergeten da de zaffrons toch geen pinten kunnen missen omda daar toch gene jak in die organisatie is.

Hierbij is een groet welgepast
    Scheldeprijs groet
    GROET

• 15 April 2004 - 21:10

ZaPhRoN:

Zeg vicrams, als 't zo zit dan zal 'k ook is wat zeggen: ten eerste valt het mij op dat de bovenstaande berichten geschreven door éénderwelke vicram vol schrijffouten staan. Dit wijst er duidelijk op dat de vicrams weldegelijk ongeschoold zijn. Misschien is dit de oorzaak dat jullie zeer weinig succes hebben, en dat jullie niet in staat zijn om 'de waardeloze zaphrons' te bekeren tot de vicrams?. Ten tweede: het is al een tijdje dat we nieuwe gadgets van vicram hebben gezien. Eindelijk ingezien dat ze toch geen succes hebben en dat jullie daarmee toch geen invloed kunnen uitwerken op de oh zo enthousiaste Schotense bevolking. Ten slotte zou ik eens willen wijzen op de overduidelijke vormen van frustratie en jaloezie die terug te vinden zijn in het gedrag van sommige vicrams tegenover de zaphrons. En ja, viCram, verniel al onze sleutelhangers (die golle nie eens hebt) maar, 't machien produceert ze toch veel sneller dan da gij ze in twee kunt breken. Het spijt me lieve vicrams, maar om de zaphrons te verslaan gade toch wa vroeger moette opstaan, hoor! Na golle…

• 16 April 2004 - 06:07

Dre:

als der nog iemand van die saaie preken wilt geven ga da dan is op iemand anders zijn site doen jonge jonge wa een stijve ouwe SAAJE zakken bestaan der tog gij kunt beter is naar www.ik zen de grootste louzer van het land gaan gaan zeveren.daar vind men da soort teksten MISGIN nog wel boejend.en ik sgreiff zo veeel fauten als ik will.snappy en nu OPROTTEN.

al de rest ee de groeten van den dre

• 16 April 2004 - 09:55

Van Dale:

STOP TAALFAUTEN

• 16 April 2004 - 15:17

• 16 April 2004 - 15:21

• 16 April 2004 - 15:22

• 16 April 2004 - 16:45

Zaphron Casual Crew:

o nee o nee, geen oorlog
    help help help, kak in de broek o nee o nee
    (voor de domme vicrams die moesten denken dat we bang hebben. DIT WAS SARCASTISCH)