Zomer - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu Zomer - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu

Zomer

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2005 | België, Schoten

Eindelijk heeft de zomer zijn intrede gedaan in schoten city , en direct worden de feesjes weer goed.

Om jullie een paar tips te geven van hoe jullie je het beste kunnen amuseren in mimizan zal ik hier even wat tips geven.
(Deze tips heb ik geleerd tijdens mijn jaarlijkse wereldreis naar mimizan aka de beste plaats van de wereld)

1:Backbreaker , Zeer leuk spelletje , als de golven groot genoeg zijn moet je zo hard mogelijk naar een aanstormende brekende golf lopen (vanop het strand) en jezelf erin werpen met alle macht.Zo testen de oude locals in mimizan hun mannelijkheid.

2:Omdat wij met jarenlange mimizan ervaring daar bezien worden als echte locals , hebben wij het recht om mensen die onze golf inpikken ineen te slagen en hun auto in brand te steken.De lol hierin is dus zoveel mogelijk proberen gonzo's of roel zijn golf te berijden.

3:Als er sprake is van een twist of onenigheid word dit altijd berecht via het spelletje schaar steen papier . PAS OP DIT IS BINDEND (Enige uitzondering is als ge Katia moet beffen !!)Hierbij mogen alle mogelijk voorstellen op tafel gegooid worden.
Een paar voorbeelden
Zand eten.
In string uitgaan
Met Penushoofd zaliger uitgaan.

4:Bij het uitgaan naar de wekelijkse beachparty , de omweg afsnijden door over de omheining te klimmen , en dit moet gebeuren zonder gepakt te worden door de bewakers van de camping.

5:Proberen beter vrienden te worden met den directeur van de camping als de fredjes.

6:Tijdens het ontbijt proberen een erectie te krijgen zonder dat daar iets in buurt is dat daarvoor zou kunnen zorgen , alleen mss een paar hollanders ofzo (dit verklaart meteen waarom Roel de onbetwiste winnaar is met dit spel)

En dan is er nog het laatste spel , en dat is zoveel mogelijk pizza eten in een week tijd.

Een afspraak moet er nog gemaakt worden
Is afstouw de regel ? of verboden dit jaar ?

Zo ik hoop dat ik jullie al een paar ideen bezorgt heb over hoe je je verblijf kan opvrolijken.

Tot dan , En vergeet je tandenborstel niet!

  • 20 Juni 2005 - 16:52

    Sambas:

    hahaaaa eeeeeeeeeerst

  • 20 Juni 2005 - 17:03

    Sambas:

    mazel blijft nu is van mijn zussen af

  • 20 Juni 2005 - 17:37

    Oke op een voorwaarde ,
    Als gij van mijn zus afblijft!


  • 20 Juni 2005 - 20:10

    Dre:

    en mazzel oe zit da voor de mensen die ni mee kunne

  • 20 Juni 2005 - 20:23

    Sambas:

    ok, ik pak der één van u en gij moogt der één van mij kiezen

  • 21 Juni 2005 - 10:35

    Zaphron Master Daminus:

    Indien u binnen de 12 uur een reactie plaatst op de zaphron site, wordt u beloond!

    Bij 1 reactie: u vindt vandaag nog een een CD samengesteld door DJ MAZZEL

    Bij 2 reacties: U vindt vandaag OF morgen een briefje van 100 euro onder den toog van den trol

    Bij 3 reacties: U hebt recht op een goudklomp te verkrijgen bij manneke

    Bij 4 reacties: u krijgt de schraper erbij

    DIT IS GEEN WANHOOPSPOGING OP DE ZAPHRONSITE IN LEVEN TE HOUDEN!!!

  • 21 Juni 2005 - 11:11

    Dre:

    jawel damien uwen site is zo dood da der al schimmels op komen

    jakkes

  • 21 Juni 2005 - 11:16

    Manneke:

    Dre, u vindt vandaag nog een CD van DJ mazzel

  • 21 Juni 2005 - 11:32

    Silke:

    Nog liever nix krijgen dan daar iet op te zetten.

  • 21 Juni 2005 - 11:33

    Silke:

    Waar zijn de foto's vn es haar feesje?

  • 21 Juni 2005 - 12:27

    Mazzel:

    Ik ben er mee bezig
    En damien ...

    haha

  • 21 Juni 2005 - 13:19

    Sterkte Aan Silke!!!:

    komaaan silke, nog efkes! ge kunt da!

    esje

  • 21 Juni 2005 - 18:48

    Nomi:

    owkej, ge zult voor de foto's nog effe geduld moete hebbe, aangezien da kik da ni heb en da die foto's op dien site zette weer veel te lang duurt nor men goesting. Kgon nor buite waarda de vogeltjes fluite. hihi

  • 21 Juni 2005 - 18:56

    Katia Sgatia:

    Ok mazzel, als gij u ni aan "de binding" van schaar steen papier kunt houden dan mag ik wel beslissen wat uw nieuwe opdracht is. Ik heb al genoeg ideetjes maar ik wil eerst een beroep doen op de zieke geest van mijn vrienden. Dus als er iemand een leuke, ranzige opdracht weet voor Mazzel... Ik kies het beste!

  • 22 Juni 2005 - 00:01

    Rocho:

    Beste mimizan gangers,
    Ik heb net een mail ontvangen dat het uur van vertrek warschijnlijk verlaat wordt naar 18u in plaats van 17u. Vertel de roddel verder aan iedereen.
    Doeg (aangezien ik toch nen hollander ben)
    en hang tight

  • 22 Juni 2005 - 09:12

    Fre:

    ok mannen ik heb just gelezen bij het bericht van de roel dat het uur van vertrek rond 18 uur is gepland ipv 17 uur!!! onthoudt dit.

    Zoals een oud wijs man het ooit heeft gezegd, hoge bomen en lange planken.

    Vant jaar ist: mimizan no rules!!!
    De mazzel zen nief opdracht is om in mimizan in korte broek met caterpillars eronder en in blootbovenlijf weg te gaan!
    salukes en tot vrijdag

  • 22 Juni 2005 - 09:35

    Silke:

    Hoe gaan wij daar geraken? ma kik me iemand mee rije?? En waarom moet de mazzel een opdracht doen?

  • 22 Juni 2005 - 10:38

    Rocho:

    Kheb dus bevestiging gehad, tis dus zeker 18u. En wa ge ook ni moogt vergeten,want da stond in de vorige wat neem je mee ni in denk: bord en bestek, beker en keukenhanddoek.
    Nog een oud gezegde: Brede schouders veel zonnecreme!!!!!
    En afstauw is de regel in mimizan,vraag maar aan de mazzel!!

  • 22 Juni 2005 - 10:46

    Va Van Culo:

    dus lieseke bereid u maar al voor!!

  • 22 Juni 2005 - 15:43

    Nomi:

    hihi... mijn mama ga mij brenge vrijdag... hihi

  • 23 Juni 2005 - 15:58

    Mazzel:

    Ik kom me den teleporter

  • 23 Juni 2005 - 21:01

    Dre:

    hihi ik kom ni

  • 24 Juni 2005 - 10:44

    Sambas:

    Zeg, waarschijnlijk kunne der wel films op de bus gespeeld worden he, kan der iemand een interesant filmke meepakken (nee david, bio-doom is afgezaagd) Liefst een filmke da waarschijnlijk nog ni veel volk hebben gezien.

    En voor de rest tot vanavond

  • 24 Juni 2005 - 10:56

    Fredje:

    sammeke, gij denkt toch ni dat der iemand film gaat zien op de bus.
    Of kan zien op de bus.
    Degene die vannacht slaapt krijgt me mij te doen, ikke ni slapen niemand slapen!

  • 24 Juni 2005 - 11:00

    Silke:

    Iedereen slape dus fredje ook slapen!

  • 24 Juni 2005 - 11:52

    Mazzel:

    Ik zal de nieuwe star wars meepakken as de bus dvd heeft , maar heeft de bus dvd ?

  • 24 Juni 2005 - 12:02

    Sambas:

    leider fredjes begint nu al te zagen.
    Vote for an other leader
    De fredjes mag ni mee kijken naar star wars. Misschien doe dieje der wel in mee. Als vliezekesmutant

  • 24 Juni 2005 - 12:10

    Silke:

    Gaat nu al genen ambras ùaken voor de we vertrokken zijn. En mannekes (iedereen, ni alleen den damien) vergeet geen bord! Om te eten...

  • 24 Juni 2005 - 13:46

    Toch Een Puntje Van Kritiek:

    Lees bericht hier boven "....vergeet geen bord! Om te eten...".
    Het gaat hier dus wel duidelijk om een bord, om van te eten. Voor te dommere onder ons die mee moesten gaan.

  • 24 Juni 2005 - 14:02

    Nomi:

    haha, ik zou de nieven spongbob movie kunne meepakke, mor ik doenet lekker ni.

  • 24 Juni 2005 - 14:20

    Gonzo:

    ik heb een vermoeden dat mijn rust hier in mimizan zodanig gaat verstoord worden door een bende losgeslagen schotenaars.. mennekes ik zien olle morgen, ik zal nog wa info geven, wie een goei playstationspelleke heeft dattem wilt spelen, meepakken, niet vergeten een bord om op te eten, pakt allemaal een fles zuip mee of meer, want ge weet hoeveel de zuip kost in de france, mazzlatov, fredjes, rocho, voorzie mawa booze tgeraakt toch op. ik ben ook betalend klant vanaf zaterdag, dus ik kan doen wak wil. roel pakte uw plank mee?? ge gaat em waarschijnlijk ni verkocht krijgen zenne,
    der zijn 45 inschrijvingen in totaal, dus onze groep gaat domineren, welwa wienig volk maja tis begin seizoen he. mimi is een bikke voller aant lopen, ik merk het aan de waves, ze zijn nimmer van mij alleen. ni te veel witte kleren meepakkken, der is eel veel stof, camping syle.ni vergeten, een blokske kaas vr de gonzo, een goed humeur, vettige details van de voorbije weken,
    wet: de wet van de stouwste
    theeft de voorbije dagen extreem goei weer geweest, vanmorgen een bikke regen, maar tzal wel terug goe worden, voor de surfistas onder ons, de waves zen een bikke kleiner geworden,
    NORD
    Sideshore
    Vent de force 3

    Hauteur : 0.8 à 1 m
    Du petit surf de qualité, qui va s'améliorer
    MOYEN

    dit is de voorspelling voor het weeknd, maar ze zeggen dat het zeker slecht gaat zen tot dinsdag, dus allemaal de wavegoden aanroepen voor een mmoi swellke want anders gaan we met onze dikke vingerkens mogen draaien.

    pura vida en un dia, ciao gringos

  • 25 Juni 2005 - 15:13

    Dre:

    ann allen die nog in schoten zijn WA GAAN WE DOEN????????????bradderie

  • 27 Juni 2005 - 21:16

    Dre:

    jaaa mannekkes ja

    ik hou de site wel levend hoor

  • 28 Juni 2005 - 11:57

    What To Do?:

    Trol vanavond?

  • 28 Juni 2005 - 13:06

    Ne Passant:

    dat lijkt hier nu precies op de zaphron site

  • 28 Juni 2005 - 16:53

    Voorstel:

    ik stel voor da iedereen elkaar ontmoet op de opmoetingsplaats en da we daar verder zien of we daar blive of iets anders gaan doen

  • 28 Juni 2005 - 16:54

    Ontmoetingsplaats:

    ik ben nen trol




















    ik bedoel DEN trol

  • 01 Juli 2005 - 10:53

    Gianni:

    he he

    ja ja hier is hem weer
    een tv avontuurke later

    wanneer gada golle naar mimizan ???
    is der nog plaats ergens in nen otto ???
    ik wil wel mee
    en wa staat der vanavond opt programma ???
    heb nog wel is goesting in een belgisch pintje

    ik hoor het wel

    peace
    gianni
    0498 04 00 49

  • 01 Juli 2005 - 11:11

    ??:

    gianni, zijde gij da echt? Identificeer u eige is...

  • 01 Juli 2005 - 12:16

    Gianni:

    ik ben het echt en alive
    wel 12 kilo magerder en een bangelijk avontuurke rijker
    ergens op wa eilandjes tussen thailand en malysiê

    en heb super veel zin in een feestje
    call me 0032 0498 04 00 49

  • 01 Juli 2005 - 12:32

    Tanya:

    oei vermagerd! Tis vanavond feest int stad voor flien haar verjaardag! Iedereen uitgenodigd! Be there...

  • 02 Juli 2005 - 09:46

    Silke:

    eej mannekes wij zijn bekan terug zene. Nu nog effe gaan prakke aan de overheerlijke zee en dan op de gezellige bus van maar 14 uur. Maar tot morge enzow..... Toedeloexx

  • 03 Juli 2005 - 05:40

    Mazzel:

    En we zijn terug , ik ben nog wel wa moe ende zo.
    Maar vnv trolleke.

  • 03 Juli 2005 - 05:43

    Mazzel:

    AAAight

  • 03 Juli 2005 - 07:46

    Nomi:

    whaaaaaaaa, na ist afkicktijd ze manne. kzien ulle binne een week ofzo wel weer. Trouwes, beste medemimizangangers, twas fun. aight! En ni vergete, heb respect voor moeder natuur want zij zorgt voor de goeie waves. ;)

  • 03 Juli 2005 - 10:41

    De Wasser:

    En voor het drogen van onze witte was!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Schoten

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 275040

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: