Scheldeprijs Groet - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu Scheldeprijs Groet - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu

Scheldeprijs Groet

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2004 | België, Schoten

Jow beste Vicramvrienden.

Hier zijn een paar nieuwe fotos van de scheldeprijs die gewonnen is door een van onze sportiefste leden tom bonen

Er zijn ook nog een paar fotokes bij van TF7

Voor de rest wens ik jullie alleen maar veel vrede en vicram

Scheldeprijs groet
GROET

  • 17 April 2004 - 00:36

    Befpaling En Pijpsnoek:

    Volgens ons wordt er te weinig gebasht onder de Vicrams en de Zaphrons.

  • 17 April 2004 - 07:04

    ViCram:

    veeeeeeeeeeel te wijnig

  • 17 April 2004 - 10:23

    Chéllé:

    Eej, late we der me zen alle iet aan doen!

  • 17 April 2004 - 11:09

    Zaphron Casual Crew:

    Die foto is dus duidelijk getrukeerd. Ik ontken ten zeerste dat ik geslapen heb in de company's.
    Maar de scheldeprijs was inderdaad feest.

  • 18 April 2004 - 18:36

    Noenoe:

    en wa zegge we na voor die pics van tf7? Eh... stouwerke. :p

  • 19 April 2004 - 09:09

    Zaphron Nen Echte:

    Het is duidelijk te zien dar er zaphrons zijn die wel kunnen zuipen. Waar was olle vicram katia(al om 9u gaan slapen), aiaiai.En der wel gebasht bij de zaphrons, maar het is wel me ne vicram

  • 19 April 2004 - 15:17

    Pimmeke:

    euhm, me al da vort geconcureer tusse die 2'partijen' denk ik da de pukkie archimedesfederatie nv. weer zal moete bijspringe als bemiddelaar. bij deze: doe geen moeite jongens ge zijt allemaal eve vort. den ene valt in slaap in de companys,den andere eet pizza met fettakaas en makreel en nog nen andere drinkt warme melk met vodka. dus komt gewoon allemaal bij de pukkie archimedesfederatie nv. en uw zonden zullen vergeven worden,amen!

  • 19 April 2004 - 15:24

    Mazzel:

    In den hoge

  • 19 April 2004 - 15:37

    Katia Sgatia:

    Zaphron nen "echte"! Wilt da dan zeggen da al de rest fake zijn?

  • 19 April 2004 - 17:26

    George W. Bush:

    Hello boys I would like to stick you a hart under your belts, I myself have also got some problems with terrorrists like your zaphrons. Do like I do smoke them out, YOU'VE GOT MY SUPPORT.

  • 21 April 2004 - 12:57

    God:

    kimmeke er is er maar één, slechts één die de zonden mag vergeven!!!
    kimmeke gaat de zondag maar eens biechten dan zal mijn dienaar deheer stes eens naar jouw zonden luisteren! AMEN en IN DEN HOGE

  • 21 April 2004 - 15:18

    Stes:

    Hellow my name is STES
    FLOR STES
    tel me your sins sheep

  • 22 April 2004 - 23:41

    Zaphron Chica:

    Effe een mededeling!!!
    Er wordt niet gelachen met de Zaphrons, ook al valt er ene in slaap, toch blijven we de coolste der coolsten!!!!!!!
    Adios

  • 23 April 2004 - 07:21

    ZaPhRoN:

    Vind ik ook. Potverdekke, Zaphron casual crew was helemaal niet aan't pitte, hij was gewoon wa aan't mediteren of nieuwe ideeën aan't bedenken om Zaphron NOG populairder te maken!ZAPHRON IS ALIVE!

  • 23 April 2004 - 09:10

    Chéllé:

    Zaphron is alive, mor moet wel efkes uitrusten in de companies precies...

  • 23 April 2004 - 09:14

    Chéllé:

    ZAPHRON KANNET NI AAN, ZAPHRON KANNET NI AAN!!!

  • 23 April 2004 - 15:25

    Mazzel:

    Aaaach chelle een goeike ;):):)

  • 24 April 2004 - 09:06

    Zaphron Casual Crew:

    Ik was inderdaad even aant uitrusten in de companies. Den boog kan namelijk nie alty gespannen staan.Leven als perfectie itself is namelijk nie gemakkelijk. Ik was namelijk al efkes onderweg die dag, ik ben dus niet gaan slapen voor twaalf uur zoals de meeste mieterige vicrams.
    @katia: voor ge kritiek geeft op mijn op iemand zijn boodschap, leer ze dan eerst eens goe begrijpen. Hij schrijft "nen echte", en niet "den echte". Had hij dit inderdaad geschreven dan had uw bewering juist geweest maar helaas.

  • 24 April 2004 - 09:10

    B.A. Barracus:

    I pitty the fools who laughs with the Zaphrons, i pitty the fools!!!

  • 24 April 2004 - 11:06

    Chéllé:

    zaphron, schmaphron

  • 24 April 2004 - 13:09

    Toch Een Puntje Van Kritiek:

    Tot zover de zeer intressante bijlage van chéllé.
    Is er geen manier om deze persoon te bannen ofzo?

  • 24 April 2004 - 15:04

    Tan De Oppermachtige:

    Als modebewuste en stijlhebbende diva vraag ik mij werkelijk af wat het verschil is tussen vicram en zaphron, mijn gsm is wel van het merk vicram maar ik zelf weet kop nog staart. u kunt mij overhalen om u merken te dragen en zo reclame te maken ( want iedereen wilt zoals mij zijn ) maar u moet mij eerst overladen met cadeautje, ik heb het in mij om de veronique de cock van vicram of de tanja dexters van de zaphrons te worden. U bent geïntresseerd is het niet, TERECHT!!!!
    voor allen die geïntresseerd is proficiat, voor allen die niet geïntresseerd is, u moet niet alsof doen, u bent het wel, begin maar gul te geven!
    hierbij hoort een groet:
    Aufwiedersien

  • 25 April 2004 - 09:58

    Chéllé:

    sorry, manne, mor der moet toch iemand zijn die den eikel uithangt hé. Ik heb deze moeilijke taak op mij genomen. Ik hoop dat ik er een klein beetje in slaag. zoniet, laat het mij weten.

  • 25 April 2004 - 11:01

    Toch Een Puntje Van Kritiek:

    Uw hebt een punt.

  • 25 April 2004 - 18:23

    Katia Sgatia:

    Inderdaad beste vrienden, er is een nieuw kindje ontstaan en het heet: het vicram en zaphron boozen en bashen feestje (gesponserd door de pukkie archimedes federatie.nv)
    Iedereen welkom, binnenkort meer nieuws.

  • 26 April 2004 - 09:17

    Chéllé:

    amai, da vinnek nu eerlijk waar een goei plan.
    Mor k vin da den bracke ni mag meedoen aan het bashen(aflaaaaaap!) gedeelte. en eigelijk ook ni aan het boezen gedeelte, want dan valt em wer in slaap misschien.

  • 26 April 2004 - 09:24

    Bracké:

    Ik hoop ten zeerste dat dit feestje doorgaat op nen dag dat gij zeker moet werken.

  • 26 April 2004 - 14:23

    Chéllé:

    en ik hoop da da feestje in den trol plaatsvind dan

  • 26 April 2004 - 15:17

    Katia Sgatia:

    Ter verduidelijking: bashen is het Brussels dialect voor vogelen gelak konijne.

  • 26 April 2004 - 15:17

    Katia Sgatia:

    Ter verduidelijking: bashen is het Brussels dialect voor vogelen gelak konijne.

  • 26 April 2004 - 15:17

    Katia Sgatia:

    Ter verduidelijking: bashen is het Brussels dialect voor vogelen gelak konijne.

  • 26 April 2004 - 15:18

    Katia Sgatia:

    Oeps, sorry 3 keer

  • 26 April 2004 - 17:27

    ZaPhRoN:

    Awel da vind ik ook wel een goei ideeke da feesje. Vooral da van da bashen. Goeie naam voor een feesje trouwens! Soit laat maar weten wanneer het is dan zalk zeker langskome (maar 'tzal waarschijnlijk in't laat zijn ;-) )

  • 26 April 2004 - 18:56

    Randalf De Witte:

    Ik weet niet in hoe verre jullie dat bashen zien gebeuren, maar bij mijn weten is er een nijpend tekort aan vrouwen in jullie jeugdverenigingen.

  • 26 April 2004 - 19:02

    Randalf De Witte:

    Ik wil een petitie beginnen om de 'chéllé' te laten verwijderen uit het ons aller bekende etablissement. Ik weet zeker dat iedereen zo denkt maar het misschien niet durft zeggen, plaats uw gedachten daarom anoniem op deze site, en het zal snel gedaan zijn!!!!!

  • 26 April 2004 - 20:54

    Anoniem:

    oe, ebde daar dan vrouwen voor nodig?!?

  • 27 April 2004 - 05:08

    Mazzel:

    Bij VICRAM zeker wel meerdere zelfs , bij onze vrienden weet ik het niet ?

  • 27 April 2004 - 05:39

    ZaPhRoN:

    Ej ge vergeet onze Zaphron-babes: Silvi en Elissa en Nog zo wel een hele hoop stiekeme zaphron leden. Aan Zaphron-vrouwen zal geen tekort zijn!

  • 27 April 2004 - 09:12

    Anoniem:

    Ja, dije chéllé, dije hangt echt men kloten uit.
    trouwens, wie is randalf de witte?

  • 27 April 2004 - 10:59

    Zaphron Casual Crew:

    Da is een broer van Randalf De Turkooise.
    Beste vrienden, geen nood. Aan Zaphron-babes geen tekort. Heel den Black-Panther loopt er vol van. Allemaal met Zaphron sleutelhangers aan mini-stringskes.

  • 27 April 2004 - 12:15

    Zaphron Casual Crew:

    Chéllé, uw niet laten doen hé jongen. Ge moet sterk zijn en uzelf verdedigen hé. Alty maar denken "NIET VERZWAKKEN".
    En als ge uw toch verdrietig en zwak moest voelen, dan moogt mij alty bellen. Dan kom ik u nog wa verder in de put duwen, en met mijn botte bijl de laatste genade slagen toedienen.

  • 27 April 2004 - 21:55

    Katia Sgatia:

    Ooooh, Bracke een bot bijltje. Hebde gij ook zon amertje en een zaagske? Of verkope ze da in den Brico? Bij de afdeling gereedsschap. Oooooooooh, kwort er elemaal wild van.

  • 28 April 2004 - 11:16

    Dre:

    VREDE OP AARDE VOOR IEDEREEN

  • 28 April 2004 - 11:44

    ViCram:

    maaten en makkers

    het is zover ge het der lang op moeten wagten maar hij is er de supper echte splinternieuwe vicramsite hij is nog ni helemaal af maar er is een begin.ik hep eem ineens int engels gem

  • 28 April 2004 - 11:50

    ViCram:

    aakt wegens internationaal sucses
    hier komt het

    www.vicram.com
    zeker is gaan kijken

    alle allemaal de groeten ik ga et vlees op den bbq nog is ommdraaien (ik zit in het zonnige napel voor de schelpen beurs)

  • 28 April 2004 - 13:40

    ZaPhRoN:

    Ook nieuw is de site van ZAPHRON. 't Gelijkt een beetje op dieje van de vicrams, maar toch een pak origineler!

    gemaakt wegens internationaal succes
    hier komt het:

    www.zaphron.com
    zeker is gaan kijken

  • 28 April 2004 - 14:58

    Toch Een Puntje Van Kritiek.:

    Knappe site's, echt waar!!!

  • 30 April 2004 - 09:44

    Chéllé:

    k vinnet wel vrij tot zeer zwak dat randalf den witte zijnen waren naam niet durft vertellen!

  • 01 Mei 2004 - 21:12

    The Wicked Witch:

    En hoe kunde eventueel lid worde van ulle "oh zo super grave" jeugdverenigingen? Want ik heb ook wel zin in een boozen en bashen feestje.

  • 02 Mei 2004 - 09:18

    ZaPhRoN:

    Ge moet al zeker uwen echte naam willen bekendmaken. En ge moet ook in schote wone (maar daarover kan gebabbeld worden) en ge moet even cool zijn als de andere leden. Oja en wij zijn geen jeugdverenigingen (zaphron toch zeker niet). Als ge in een echte jeugdvereniging wilt zitten dan moette naar de scouts of de chiro gaan ofzo. die zijn ook tof!

  • 02 Mei 2004 - 09:20

    Gonzo 3:

    mannen, denkt maar dat zaphron het beste is... vandaag zijn er twee vicrams hoger geweest dan eender welke zaphron ooit zal komen.
    tot binnenkort, ej david, die open plaats op die foto van de mate zal snel genoeg gevuld zijn.
    ciao

  • 02 Mei 2004 - 10:17

    Mazzel:

    Allright schattig nico :)
    hihihihihih
    en wicked witch bij ons is vooral het belangrijkste dat je jezelf blijft

    VICRAM
    brain
    body
    hearth

  • 02 Mei 2004 - 11:35

    Chéllé:

    en ge moet bier lusten

  • 02 Mei 2004 - 13:59

    The MILFhunter:

    Wicked Witch,als uw mama een MILFke is , dan moogt in mijn clubke!!!

  • 03 Mei 2004 - 08:18

    Neomi:

    Het sexyfotosvanmazzeloptechnofusiontrekkende meisje.
    Ik lust wel bier als er vodka in zit, en euh schoten... Ja, mijne vriend is van schoten? Is da goe genoeg?
    Just da MILFke zit er ni in, mijn mama heeft de figuur van nen bowling-kegel, nen brede!

  • 03 Mei 2004 - 09:24

    Chéllé:

    ja, ge moogt bij de vicrams.
    Ge moet ook soms naar de vergaderingen komen, in den trol. meestal op dinsdagavond.

  • 03 Mei 2004 - 19:33

    Neomi:

    Leuk. Laat me dan maar weten wanneer dak is mag afkomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Schoten

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 275047

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: