Fame - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu Fame - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu

Fame

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2005 | België, Schoten

ik heb vandaag met zaal de roos gebeld hoe het zit me onze cash enzo , en ze weet het nog ni ze zijn al 3 keer naar de flikken gemoeten , en tis morgen vergadering met politie , buurtbewoners en DEN BURGEMEESTER !!! ahja en ook mij mss. (mo kdenk dak naar den trol gaan)

Dus met ander woorden is dit goed nieuws dat de VICRAM crew en hun befaamde feesjes nu ook al bekend zijn bij den burgemeester mss kunnen we nu subsidies enzo krijgen , en mss wil ie ons wel sponsoren door te verschijnen op feesten enzo met een hip vicram kostuum.
Jaja de tol van de roem stijgt al naar onze kop.
Eat our shorts zafrons!!!

Dus als je iets wil promoten tot in de hoogste rangen => Nodig een gabber uit.
En ook een paar fredjes mss.

Alle dees was weer is een nieuw bericht blabla kmoet toch iets te zeggen hebben he.

  • 30 Mei 2005 - 16:32

    Dre:

    kzen eerst

  • 30 Mei 2005 - 16:33

    Dre:

    en mazzel goeike

  • 30 Mei 2005 - 16:40

    Sambas:

    ik snap ze ni

  • 30 Mei 2005 - 16:43

    Sambas:

    en manneke ik heb foto's van u zuster haar drie borsten. En ik vraag der niks voor

  • 30 Mei 2005 - 17:14

    Fredje:

    bracke ge moet u ni verschuilen achter de naam tettenzot.
    Iedereen weet da gij al jaren bezig ze over Silke haar borsten!
    Gij zou elke kans grijpen om terug tranen met tuiten te wenen!!
    Want die van Silke zen van een ander formaat als die van Kim.

  • 30 Mei 2005 - 17:26

    Bracké:

    Ik distansieer mij volledig van de uitspraken van de heer Tettezot.
    Meneer Fredje, beschuldig mij nogmaals en ik klaag uw aan voor laster en eerroof.


    "ander formaat", mooie woordspeling

  • 30 Mei 2005 - 17:31

    Chéllé:

    Hier wordt niet over de borsten over mijn zuster gepraat hé.
    Als ge zoiet wilt doen, doe da dan achter mijne rug.
    Sam, zegt ook is iet.
    En Sil, gij zeker, laat u ni doen hé.

  • 30 Mei 2005 - 17:38

    Borsten:

    waarom praat niemand over mijn borsten?

  • 30 Mei 2005 - 17:44

    Mazzel:

    Okeoke
    Laten we het dan over joyce haar borsten hebben ofzo ?

  • 30 Mei 2005 - 17:48

    Of:

    over vliezekes of dat is mss te degoutant

  • 30 Mei 2005 - 18:04

    Silke:

    k heb der nix mee te maken, Ik weet zelfs ni van wie de borten van Silke zijn.

  • 30 Mei 2005 - 18:45

    Puntje Van Critiek:

    Daarom praten we ook over uw borsten, en nie over uw borten

  • 30 Mei 2005 - 18:59

    Gonzo:

    hey matekes, ier een woordje uit den mimizan, ik kan dus werni naar iedreen apart meelkes sturen, he da wette da is te veel geldjes. dus ik zal ier wa vertellen wa er aant gebeuren is. de eerste week hebben we alles opgebouwd, was me zon 12 man, al die tenten en de bar maken, alle veel werk, tzen ier allemaal pekan oost en west vlamùingen gewest, das echt zot oe groot dien surfscene daar is, ik heb dan den belgischen top ontmoet, alle maal wel chille gasten, wij dus alles voorbereiden vr de contest die heeft ongeveeer vier dagen geduurd. savonds feetsjes en smorgens surf, iok lig ier gemiddeld om 8 uur smorgens in water want ik moet nog veel leren, da ziede wel als ge elken dag me de beste surfers van belgie gaat, dus oogskes en oorkes goe opentrekken en tzzal wel loslopen, nu is er een week gen volk, nogwa tentjes opzetten en derna komt er een hollandse school die komen hun eindejaars vieren. zal wel interessant worden.
    hoe is het in schoten, zender nog nieuwe mensen die ook naar de goeien ouwe mimi komen???? vr degenen die allis op de mimi camping zen gewest, de bomen zen weg en da is kei raar, ne grote storm heeft alles weggeblazen.
    mazzel hoe zitta just me die fiesta fiesta?? stuurt is een meelke joenge, en vertelt iswa. en de meiskes wanneer gade golle kommen, ?? in augustus noggis, ik zal wel zien, waarschijnliojk hebbik dan al een mimizan overdosis, of kan ik nimmer stoppen met de waves, ik heb er trouwen, al veel centjes in gestoken fredjes, want ze hangen totally tight man.
    saluut, en voel je vrij om is een verhaaltje naar mij te sturen he. groetjes uit het zonnige hawai van europa

  • 30 Mei 2005 - 19:00

    Ps Gonzo:

    ik zen ook een vogelke aant opvoeden, hij nomet pedroken en ik hoop da ik hem nog aan jullie kan voorstellen als jullie komen, hij is nu 4 dagen oud, tis een loos musken.

  • 30 Mei 2005 - 19:22

    Sambas:

    me over die tetten van mijn zus te spreken, daar kan ik nog me leven.

    De mazzel loopt nochthans al langer me de gedachten rond om samen me ons sil naar tweecee te gaan en dan tussen diehaar benen te pissen. Daarbij ga hij expres morsen zoda hij da dan van haar benen kan likken. En daar kickt dieje dan op.

    Hij zou beter is wa meer het tafel dekken thuis!!!



    +++24 JUNI GROTE SAM-KNIP-HARENDAG TE MIMIZAN+++

    Alle wilde niet seksuele-fantazien over hoe mijn haar geknipt moet worre zijn welkom. En pakt ook allemaal een schareke mee naar mimizan, dan kunde meehelpen.

  • 30 Mei 2005 - 20:00

    Silke:

    Jeeej de gonzo leeft nog!!! En zijn loos muske ook.

  • 30 Mei 2005 - 21:27

    Naam:

    LEEFT HET ZAPHRON BEEST NOG ALTIJD WANT DAAR WORDT NI VEEL MEER OVER GEKLAPT ALE IN HET VERLEDEN OOK NI VEEL MAAR NU TOCH WEL HEEL WEING

  • 31 Mei 2005 - 10:05

    Sambas:

    amai zeg, en silvi was der toevallig ook naakt me nen handdoek derrond ottos aant wasse. Knapknap

    (ook de sepiafoto's zijn knap hoor)

  • 31 Mei 2005 - 12:37

    Chéllé:

    Amai, waar is da, is dat misschien het verborgen land van Saeftingen???

  • 31 Mei 2005 - 12:47

    .:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  • 31 Mei 2005 - 12:47

    .:

    oooeeehh,
    jaaaaaaaaa

  • 31 Mei 2005 - 12:48

    .:

    aaaamaaaaaaiiiiiiiiiiii
    dasss lekkkkeerrrrr

  • 31 Mei 2005 - 12:48

    .:

    ik wil nooooooggg

    doe is wa haaaaaarrrrrderrr

  • 31 Mei 2005 - 12:49

    .:

    ja ja ja ja ja ja ja ja ja oooohhhhhhhh
    amaai waar ebde da geleerd
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • 31 Mei 2005 - 12:49

    .:

    wa doet ge nuuu?

  • 31 Mei 2005 - 12:50

    .:

    amaai ik wist ni da da daar in kon. En da van u is zooooo grooooooooooot
    Gij lekker mastodont
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  • 31 Mei 2005 - 12:51

    .:

    tbegint wel een beetje pijn te doen. kunt ge u een beetje inhouden of iets anders proberen?
    oooo jaaaaaa
    zoooooooo ist goeee

  • 31 Mei 2005 - 12:53

    .:

    En vertelt nu is. Ge zee derjust da ge ne SOA had, wa is da ne SOA?
    aaaaaaaah seksueel ongelofelijk aaaaaaaah

  • 31 Mei 2005 - 12:54

    .:

    waaaacht, ik ben nog nie klaaaaaaaaaaaar.
    Nu!

  • 31 Mei 2005 - 12:55

    .:

    Ooooh fredjes da dee goe. Ge zijt zonen heten bink.

    Bel me later nog eens, 0486 885 332
    xxx het heet puntje.

  • 31 Mei 2005 - 14:03

    Ja Wadde:

    haha

  • 31 Mei 2005 - 15:51

    Om 9 Uur:

    Om 9 uur ist doinsdagavond afspraak in den trol.
    Waarom , da weten we ni omda we er elken dinsdag zitten.

    Hoe , me iets om te drinken voor de neus

    Wanneer , om 9 dus

    waar , in den trol dus

    waarachter , achter het zwembad

    welk is geen excuus om niet te komen
    Ik heb exameeees boehoe kaka pipi papfles snik

    Ik gaan sporten me mijn lief want ik krijg nen bierbuik burp scheet

    Oh nee tis voetbal op den Tv of iets anders onzinnigs waar ge totaal ni bij moet nadenken want ik kijk graag naar VTM enzo zolang ik maar niet echt dingen moet meemaken en doen. Dat laten we over aan de slimmeren van de maatschappij zodat zij dan geld kunnen verdienen door onze domheid.

    Of ik ben kluizenaar en ik heb takken en ik zit in frankrijk me nen belgischen top.

    Of in den trol hebben ze nog nooit ne chinees gezien

    of mijne pink sta krom en ik moet dien me een vijske aandraaien

    of ons toosje heeft heelt huis volgekakt

  • 31 Mei 2005 - 16:43

    Fredjes:

    amaai amaai
    na de eerste omstreden onderwerpen onder dit nieuwe bericht.
    Krijgen we een resem van toffe en minder toffe uitspattingen.
    Ik verwijs hiervoor naar diegene die vliezekes degoutant vindt(minder tof) en naar het eerste bericht dat wij van onze betakte wereldreizeger horen in het verre maar heel goede mimizan!
    Degene die da puntje is heeft groot gelijk!
    Maar geef int vervolg u echt telefoonnummer want ik kreeg een paard aan den telefoon da just nen ezel had opgegeten en da paard zei eel den tijd iiii aaaaa en ik verstond ik en aaaaa maar twas ni just! Dus een goede frats heb je daar met mij uitgehaald puntje.
    toosje kan ook mijn kloten kussen

  • 31 Mei 2005 - 16:45

    Fredje:

    zeg damien hebt gij alynne haar borsten al is gezien en ni zoals me bericht 78 he maat

    en sepiafoto's zen ni zo mooi

  • 31 Mei 2005 - 16:48

    Fredje:

    zeg damien hebt gij alynne haar borsten al is gezien en ni zoals me bericht 78 he maat

    en sepiafoto's zen ni zo mooi

  • 31 Mei 2005 - 16:49

    Captain Stabbin:

    Yeah man suck his balls toosje.
    I used toosje once in one of my movies as a condom , that darn dog is so fucking small it fitted right around my cock , and gave me the chance to penetrate other woman at the same time !!!

  • 31 Mei 2005 - 16:56

    Fredje:

    zeg damien zedde gij ne wijvezot of nen janettenzot.
    Den bracke is den tettenzot dus da kan al ni

  • 31 Mei 2005 - 17:27

    Tettezot:

    We zijn aant afdwalen.
    Hoe zit da nu met die foto van Silke haar borsten?

  • 31 Mei 2005 - 17:28

    Damien:

    Ik ben ne wijvenzot maar enkel in't weekend. In de week ben ik verzot op sauna's.

  • 31 Mei 2005 - 17:55

    Silke:

    Wanneer mak kik is in den sauna??? En ja ik zal betalen!!! En ja ik zal nen bikini aandoen!!!

  • 31 Mei 2005 - 18:11

    Tettezot:

    Tis promoweek, ge moet nie betalen. En ja ne bikini moet ge ook ni aandoen dan.

  • 31 Mei 2005 - 18:51

    Saunareclame:

    Sauna bij vandergooten: slechts 1 Euro! Jongens zijn verplicht hun intieme delen te bedekken, meisjes niet maar ze mogen dat. Alle toff mensen zijn welkom. Neem uw eigen handdoek mee!

  • 31 Mei 2005 - 18:56

    Gezondsheids Commissie:

    Da plat gereden wasbeertje op uwe kop mag nie mee binne. Uit hygienische overwegingen zijn huisdieren niet toegelaten.

  • 31 Mei 2005 - 19:03

    Haha:

    Ik heb silke haar borsten gevonden en gij ni

  • 31 Mei 2005 - 19:19

    DE ZAPHRON SITE:

    De zaphron site is vernieuwd! kom dat zien!!!

  • 01 Juni 2005 - 06:50

    Sambas:

    komaan laten we aaaalemaal ff naar de zaphron site gaan en dag zaphronnertjes zeggen. Dan zijn die ook content, anders mogen we mss ni in hune sauna.

  • 01 Juni 2005 - 06:51

    Sambas:

    joyce, pakte gij de TOOSTJE(s) mee voor in de sauna haaaahaahaaaahaaa

  • 01 Juni 2005 - 08:51

    Fre:

    chice site damien, lang leve saunas.
    Gij komt zelfs me uwe saunapraat op den televies.
    wa voor hout was da nu weer.
    Eigenlijk wil ik ook weten waar die foto staat van Silke haar borsten. Maar ze zen ni naakt he kweetda.

  • 01 Juni 2005 - 09:47

    Tettezot:

    OE? NIE NAAKT?

  • 01 Juni 2005 - 15:43

    Mazzel:

    Ja damien knappe site.












    ha


    ha

  • 01 Juni 2005 - 17:05

    ?:

    de borsten zijn ofwel weggehaald of wel heb ik erover gezien maar ze staan ergens op de fotosites ronddingen maar ik weet niet meer van wie

  • 01 Juni 2005 - 19:03

    .:

    fredje mijn zwoele minnaar. Mijn hart gaat kapot als ge mij niet belt.
    Fredjes....zijt gij nog kwaad.
    Ik bedoelde dat dus helemaal niet zo.
    Hallo fredjes hallo.
    Sorry dat ik al uw vrienden heb vertelt
    Dat gij elke dag een uur met de carl belt
    En sorry dat ik tegen uw vrienden zei
    Dat gij meer tegen de carl vertelt dan tegen mij.

    Fredjes, oh fredjes, moet je daar echt nu zo kwaad voor zijn?
    Fredjes, maak uzelf toch is niet zo dol
    En doe de groeten aan den baas van den trol.

    Fredjes zijt gij nog kwaad?

    XXX puntje puntje *kreun* puntje

  • 01 Juni 2005 - 19:09

    .:

    Fiesta fiesta was gedaan
    Ik had mijne jas al aan
    Het was een uur of 4
    En de fredjes vroeg: blijft gij nog even hier?

    Hij zei: weet je hoe appart je bent?
    Fijngevoelig en heel intelligent
    Je bent een heel biezondere vrouw
    Het was dus duidelijk wat hij wou

    Hij wou Sex in de nacht

    Sex in de nacht
    Daar stuurde hij op aan
    Sex in de nacht
    Zou ik mij laten gaan?

    Sex, Sex in de nacht

    Hij zei: Puntje, drink je nog een glas
    En hoewel ik al een beetje tipsy was
    Of misschien ook juist daardoor
    Dacht ik: och kom, we gaan ervoor

    Voor die Sex in de nacht

    Hij keek me liefdevol aan en zei dat
    Ik dezelfde mooie ogen had
    Als zijn vorige vriendin
    Dat was niet echt een sterke openingszin
    Maar jaaaah,...

    Sex in de nacht
    Dat was hij dus van plan
    Sex in de nacht
    ’t Was wel nen bebloede man!
    Sex in de nacht
    Hij deed bepaald niet flauw,...
    Sex in de nacht
    Hij wist wel wat hij wou

    Lieve Carl, zei hij zacht
    Dit wordt een overgetelijke nacht
    Ik dacht: oh,...is carl misschien
    de naam van zijn vorige vriendin?

    Sex in de nacht
    Dat was dus niet zo fijn
    Sex in de nacht
    Maar de rest mocht er wel zijn
    Sex in de nacht
    Hij deed echt niets verkeerd
    Sex in de nacht
    Wij waren heel gemotiveerd!

  • 02 Juni 2005 - 09:15

    Fredjes:

    geen commentaar.
    Als ge u eigen interessant vind komt maak uzelf dan bekend dan kan ik u ook is in de grond boren!
    schijtluis

  • 02 Juni 2005 - 10:45

    Tettezot:

    Allemaal goe en wel. Maar waar zijn die foto's van Silke haar borsten?

  • 02 Juni 2005 - 11:23

    Barry Vanculo Peeters:

    als ik een ding echt belachelijk vind zijn het mensen die hunne naam verbergen!
    achterlijken

  • 02 Juni 2005 - 11:31

    Ahaaa:

    vraagt da maar is aan manneke, dieje he der zijne sauna al mee behangen

  • 02 Juni 2005 - 12:11

    .:

    fredjes zijt gij nog kwaad?
    Ik bedoelde dat dus helemaal niet zo.
    Twas maar om te lachen hé

  • 02 Juni 2005 - 15:03

    Mr. Smith:

    My name is the number one, most used, fake name in the world.

  • 02 Juni 2005 - 15:06

    Fre:

    och jong doe ni belachelijk.
    Als ik ooit ontdek wie gij zijt hangt ge
    en da zweer ik echt!
    ik maak u zo zwart, zelf zwarter dan een zwart schaap en ne neger tesamen!!
    reken maar
    lul

  • 02 Juni 2005 - 16:04

    Mazzel:

    Volges mij is puntje de carl zelf.
    En idd zegt nu eindelijk uwe naam is da we hier kunnen spreken van nen degelijke site met wederzijds respect!!!
    Treedt uit de anonimiteit NU toon je ware zelf en aanvaard de vernederingen die ja anderen ook hebt aangedaan !!! En keer dan mss je ander wang ook nog eens toe.
    Is er nu niemand die aan de Fredjes denkt
    Zijn gevoelens , zijn angsten , zijn hart.
    Als u het niet voor mij doet , doe het dan voor de fre.
    En omdat het hier anders precies een of anderen hollandse site is met al 'die anoniempjes'

    sullen.


    + Ik heb nieuws van de gianni , naart schijnt hebben ze die mannen gedropt in frankrijk en moeten ze daar zien te overleven in een dorpke vol moordlustige franse chauvinistische klootzakken met een teelbalonsteking door overvloedig gebruik van baguettes tijdes de voortplanting me hun dochters tijdens de siesta.
    Maar met de gianni is alles goed heeftem gezegd , hij trekt het zich allemaal niet aan want hij slaapt in ne wijngaard

  • 02 Juni 2005 - 16:15

    Mazzel:

    Boven nog een fotoke van de gianni zoals em er nu uitzie naar een paar weken afzien in frankrijk !!!

    Pas op dit kan schokkend zijn !!!

  • 02 Juni 2005 - 18:24

    Een Fiere Belg:

    Bueeik BUaaaAhh
    Brok
    BWork BUEk

  • 03 Juni 2005 - 08:40

    Fre:

    amaai moet die 24 uur reizen om in een dorpke in Frankrijk te geraken.
    Hoe is die der enne gegaan, me zenne velo??

  • 03 Juni 2005 - 14:43

    Gonzo:

    jo mannekes, alles goed zenne, ik vroeg mij is af hoeveel volk er nu just komt want der ga ier ne groep komen over een weeske ofzo en die zen maar me 2 en dan derna komt er een hollandse school me zestig en dan derna zedde golle het, ongeveer een 20tal zekers, volgende twee weken hebben we verlof waarschijnlijk gaan we een stukske reizen, baskenland, op zoek naar de waves, ik zal be die basken goe thuishoren, ik heb nu ook een nektapijt.

  • 03 Juni 2005 - 15:32

    Mazzel:

    Fre moet gij werken ???

  • 03 Juni 2005 - 16:48

    Fre:

    nee ik moet niet werken!!
    gij??
    Ni te vriendelijk doen tegen die basken, da zn klootzakken, ik vervloek die allemaal naar de hel, alleen hun kapsel is hip.
    Leeft pedroken nog?? Dan kunnen we dien ook is vasthouden, voor de rest komt er niemand als onze groep ofwa
    das wel schraal eigenlijk!

  • 03 Juni 2005 - 17:39

    Silke:

    Wilde nu is antwoorden: WA IS DER TE DOEN VANDAAG?????

  • 03 Juni 2005 - 17:49

    Bracké:

    We gaan iets doen, maar wel iets anders dan gij!

  • 03 Juni 2005 - 17:50

    Mazzel:

    Ik gaan wel 'iet' mee doen silke
    Enja Fre wa hadde nu gedacht , da der volk ging zijn in juni JUNI !!!
    Wie ga der nu in godsnaam op verlof in JUNI , had mij laten doen en we hadden allemaal gezellig in juli gewest , mo neeeee
    Fre de vriendendief moest perse in JUNIIIIIIIIII
    Want dan kon hem VERNIET
    En dan konnem al snel terug sabbelen aan de gonzo zenne PIEEET
    Fre , Ik vergeef het je nooit !





    lul

  • 03 Juni 2005 - 20:06

    Esje:

    ik mis de gonzo

  • 04 Juni 2005 - 08:20

    De Gonzopenis:

    Ik mis u ook esje.

  • 04 Juni 2005 - 09:42

    Mazzel:

    Alle gast oe kundet bedenken



    Juni

  • 04 Juni 2005 - 10:06

    Sambas:

    ja gast, hoe kundet bedenken,


    ne schoonbroer dieje mij een beetje haat,


    en dan nog in JUNI me mij op verlof gaat

  • 04 Juni 2005 - 11:15

    Fredjes:

    mazzel zaagt is wa minder.
    Ga wa zagen me olle pa int buurtcomite. Want het bestuur trekt volgens mij weer op geen kloten in Schoten.
    Of richt een buurtcomite op om mee op reis te gaan.
    plant!

  • 04 Juni 2005 - 11:20

    Mazzel:

    Fre gast ,
    Achterrrrrrlijke
    Zoude ni wa gaan leren ofzo plant
    Ge zorgt nu al bekan ni voor mij nu da de gonzo weg is , maar op verlof in JUNI gade wel voor 20 man zorgen ofwa , volges mij zal het wer allemaal in de roel zenne nek terecht komen ja

  • 04 Juni 2005 - 11:59

    Silke:

    Bracké hoe lang nog? Voor ge nog is moet gaan werke? Want mijn lijstje is bekan vol!!

  • 04 Juni 2005 - 12:03

    Bracké:

    Dinsdag, lieverdje.
    En anders kunnen we vanavond afspreken, dan is lijstje zeker vol voor ik vertrek. Hou niet van half werk.

  • 04 Juni 2005 - 12:53

    Chéllé:

    Bomal 10 tot 13 juli.

  • 04 Juni 2005 - 13:59

    Esje:

    ma echt!

  • 04 Juni 2005 - 15:45

    Esje:

    en ni de gonzopenis, de gonzo!!

  • 04 Juni 2005 - 16:20

    Fredje:

    ge moet die ni missen esje want ik zen der van overtuigd dat die u ni mist!
    sorry dat ik zo hard moet zijn maar het is de waarheid.
    Mazzel houd u nu is wa kalm ge ze precies een beetje over uw toeren.
    Silke en bracke wa zedde golle na over lijstjes aant lullen, al da plannen is nergens goe voor.
    Ik hou ook zo niet van half werk, mooi verwoord hehe!

  • 04 Juni 2005 - 16:24

    Fre:

    nieuws van den gianni weten.
    Surf meteen naar zaphron waar benjij.nu
    doen he!!!
    en reageren he

  • 04 Juni 2005 - 16:29

    Mazzel:

    Ni geloven , de gianni zou zich nooit verlagen om iets op de zafron site te zetten !!!

  • 04 Juni 2005 - 17:46

    De Vrienden:

    LEVE DE MAZZEL
    BOEEE DE FRE

  • 04 Juni 2005 - 17:47

    Mazzel:

    Vanaf nu alleen prate onder u eigen naam of ge word gewist sissi's

    En da van de gianni
    isnep

  • 05 Juni 2005 - 11:06

    Sambas:

    amai zeg, de gianni heeft weer iets laten weten via de zaphron site, en deze keer echt

  • 05 Juni 2005 - 11:24

    De Fredjes:

    ik praat toch ni onder mijne eigen naam want ik ben de fre ni.
    Maar hoe weet gij da nu da

  • 05 Juni 2005 - 11:25

    De Fredjes:

    da ik da ni zen!

    LANG LEVE DE FRE
    BOE DE MAZZEL

    Ik zen de vrienden :)

  • 05 Juni 2005 - 11:26

    Katia Sgatia:

    ik vind de fre en de mazzel sexy als ze ruzie maken op het internet.

    Ik word eigenlijk zon beetje nat vanonder nu!!
    :) :) :) :) :) :) :) :) :)

  • 05 Juni 2005 - 11:34

    Silke:

    Da van die lijstjes da merkte wel als ge efkes me den Bracké opt teraske in den trol zit. En ikke en Tan hebbe de Gianni Vanacht in de Paaltraat zien wadelen. Die is al kei lang verloren en nu woont die in de riolen van Schoten tot da da programma gedaan is. Da stond in da contract (in heeeel kleine letterekes).

  • 05 Juni 2005 - 12:33

    Sambas:

    aah ik dacht al dak der ene hoorde vloeken toen ik vanmorgen mijn napalm in twallet liet spetteren.

  • 05 Juni 2005 - 14:03

    Esje:

    ist shot vnv?

  • 05 Juni 2005 - 15:13

    Mazzel:

    AAAh der zit een kat in mijn hoofd , de central is stout om mij zoveel drinken te geven.
    En katia gij word gewoon nat omt feit da kik u nog moet beffen volgens mij !!!
    Dre Fre zit daar voor niks tussen , dien krijgt zelf altijd een natte broek als er gabbers en barmannen passeren !!!

  • 05 Juni 2005 - 18:26

    Fredjes:

    ja mazzeltje ik krijg een natte broek van de barmannen.
    Maar gij slaagt er ene buiten zo van achter den danni, zoda ge zeker ni geraakt kunt worden met zo van die pussy lizardo slagskes!!
    en ni beginnen duwen he

  • 06 Juni 2005 - 10:50

    Katia Sgatia:

    Ja mazzel schaar steen papier is bindend!
    Zegt da ook nog maar is tegen die gurkenman want die moet zijn opdracht ook nog altijd doen. De pussy!

  • 06 Juni 2005 - 11:18

    Bart:

    katia zorgt der dan wel voor da u bed leeg is als ge de mazzel uitnodigd. anders sta die der misgin voorniks voor uw deur me pistoleekes?????????????????????????

  • 06 Juni 2005 - 14:42

    Dre Nog Is:

    nu al 74 meter maar kzen al wel zot geworden van da muzikske

  • 06 Juni 2005 - 16:17

    Fredjes:

    amaai maat dre ge moet zwaar onderdoen
    92 meter hehe

  • 06 Juni 2005 - 16:34

    Dre:

    shit ik ni verder dan86

  • 06 Juni 2005 - 16:51

    Esje:

    amai fre! hoe doede gij da?? damn

  • 06 Juni 2005 - 16:54

    Esje:

    83!

  • 06 Juni 2005 - 17:07

    Mazzel:

    Haha 199

  • 06 Juni 2005 - 17:29

    Fre:

    ja tis me maar ene keer gelukt
    ik blijf proberen voor verder!!!
    maar tga ni meer
    zen den touch kwijt
    mazzel lulpraat!

  • 06 Juni 2005 - 17:31

    Silke:

    Mijne max is maar 79. Ik zen der precies ni zo goe in. Vertel me de trukjes!

  • 06 Juni 2005 - 17:33

    Silke:

    82

  • 06 Juni 2005 - 17:35

    Silke:

    88

  • 06 Juni 2005 - 17:35

    Silke:

    93

  • 06 Juni 2005 - 17:38

    Tan:

    seg fre en mazzel agressieve mannen.
    Ge weet wa de spreuk zegt: fredjes plagen is liefde vragen! Mazzeltje plagen is ne koek op a bakkes vrage ( ik spreek uit ervaring, buite da van de fré)

  • 06 Juni 2005 - 17:40

    Mazzel:

    Ah sorry , da spelleke , ik dacht da we over ons IQ bezig waren !

  • 06 Juni 2005 - 17:41

    The Joker:

    Some people call me the space cowboy, yeah
    Some call me the gangster of love
    Some people call me Maurice
    Cause I speak of the pompitous of love

    People talk about me, baby
    Say I'm doin' you wrong, doin' you wrong
    Well, don't you worry baby
    Don't worry
    Cause I'm right here, right here, right here, right here at home

    Cause I'm a picker
    I'm a grinner
    I'm a lover
    And I'm a sinner
    I play my music in the sun

    I'm a joker
    I'm a smoker
    I'm a midnight toker
    I sure don't want to hurt no one

  • 06 Juni 2005 - 20:14

    Manneke:

    Ej mazzel den gianni is weer geseind op de zaphronsite

  • 07 Juni 2005 - 05:13

    Mazzel:

    En sinterklaas is paaseieren komen schijten in de nof van de kerstman.

  • 07 Juni 2005 - 11:18

    Dre Nog Is:

    ps tis de link die vanboven staat.

  • 07 Juni 2005 - 12:14

    Fre:

    ej joker volgens mij spreekt gij ni onder uwen naam.
    Mazzel da mag toch nimmer he he he he!

  • 07 Juni 2005 - 13:59

    Petra:

    Seg Dré hebde gij die kaart van werchter nog nodig? Anders zet ik ze op t internet... Anywayz, let me know.

  • 07 Juni 2005 - 14:16

    Silke:

    Neje wij gaan neer Mimizan naart schijnt.

  • 07 Juni 2005 - 15:36

    Fre:

    dre gaat ni mee naart schijnt!!

  • 07 Juni 2005 - 15:37

    Mazzel:

    Nee fre da telt alleen as ge steken geeft

  • 07 Juni 2005 - 16:45

    Bericht 129:

    dit is bericht 129

  • 07 Juni 2005 - 16:46

    Gonzo:

    dag vrienden, allemaal veel succes ma de examenos, hde zomer zal eens zo goe doen als ge weet da ge goe gewerkt hebt voor het scholeken. ier in mimizan komt alles stillekes aan op gang, de mensen stromen toe in de weekends, en vr de rest is het nog rustig, wa ik eelamaal ni erg vind, nog geen crowded beaches, ik heb al veel geleerd van de surf, en een diçng is zeker mimizan is zeker ni het hawai van de landes streek. de golven zijn ier maar zelden goed, veel mensen zeggen alos ge hier goed kunt surfen dan kunde het overal, alle ja toch op gewone waves he. ik heb een spijtige mededeling, pedroken is dood, ik heb gsiteren een begrafenis gehouden,grappig zenn, der waren ollanders, belgen, fransen, nen amerikaander, da vogelken heeft dus ne schonen hemelvaart gekregen van mij, ge zult het graf wel zien als ge komt.
    vr de rest doen ik ier ni veel, buiten eten slapen, surfen, en soms werken, zo weinig mogelijk iegenlijk. tegen het einde van de week gaan we is naar hnossegor, want daar zen de golven altijd beter en der is deze week nen girl pro contest, de beste surfsters van de wereld zakken af ,naar daar dus der zullen wel fiestas zen dan,de zaterdag moeten we al terugzen want dan komen de kaaskopkes me 60 man, dan zen we vertrokken.
    saluut merci vr de meelkes,, en ik mis olle wel zenne, in tegenstelling tot wet de fredjes ook zeggen. sebiet nog een avond surfsessieken en den dag zit er weral op se.
    dag heimat

  • 07 Juni 2005 - 18:01

    Esje:

    hehe

  • 07 Juni 2005 - 20:56

    Mazzel:

    PEDROOOO
    NOOOOOOOOOOOOOOOO

  • 08 Juni 2005 - 08:10

    Fred:

    ge zijt verkeerd nico, als er 1 plaats is waar ge bangelijk goe kunt surfen. Waar ge wavekes kunt rippen. waar ge de graafste surfers vindt dan moet ge toch wel in mimizan zen ze mannen!!
    Mimizan aka de beste SURFplaats ter wereld.
    Pedroken tot in de volgende wereld.
    Gonzo liegt ni, gij mist niemand!!!!

  • 08 Juni 2005 - 08:12

    Achterbuureke Fons De Stoute:

    Mazzel is nen homo, nen hatelijke achterbuur.
    Die loopt altijd in zenne blote rond in zenne hof me zen kat op zenne nek.
    En maar saunakes en jacuzzi pakken met alle mogelijke grieten van alle formaten!!
    En dan die zen moeder "LUTGARD" die loopt der eel den dag in haar hotpants. Hofkes te zaaien vol me gras!
    Ik hoop als dien appartementsblok er is dat die mijn zicht zo wa bedekken dat ik nimmer in dien achterhof moet kijken.
    Dan zen der ander mensen die last van de Maesen gaan hebben.

  • 08 Juni 2005 - 10:04

    Tan:

    seg veralgemeend is ni, da van die kat en van die hotpants is waar maar durft nog is te zeggen da ge last ebt van de maezen, want ik ben ook ne maes en ik ben zo'n beetje de perfecte achterbuurvrouw da gij in eel u leven ebt gezien!

    ps: ge hebt mijn papa vergeten te vernoemen, das ook nen ambetanten, dien roept graag in den hof naar andere mensen da ze stil moeten zijn!

    ps2: leven de Vereniging Toffe Meisjes

  • 08 Juni 2005 - 14:21

    Esje:

    freke, dieje heeft wel een hart eh seg. mé da gezaag verdomme. de fredjes zallem ni misse nee, die zijn mé te veel. en die hebben het ni zo voor barmannen.

  • 08 Juni 2005 - 16:32

    Dre Le Fou:

    HOU HET TOF allemaal

  • 08 Juni 2005 - 17:19

    Keuterboereke De Vlaminck:

    kem pas mijn bloembollen verplant!!
    Wa hoorde ik daar ineens, een of ander raf Maes begint naar mij te roepen dat ik stiller moet zijn tijdens het verplanten van mijn bloembollen.
    Amaai men bollen zeg, kverschoot men eigen bena dood!
    Lang leve de vereniging van de keuterboerekes.

  • 08 Juni 2005 - 17:19

    Fre:

    houd is wa kalm es.
    De gonzo mist niemand geloof mij nu maar!

  • 08 Juni 2005 - 18:18

    Mazzel:

    Ja dien mist ons wel een beetje zenne , maar vanaf da dien hier terug is he , dan weet dien terug hoe slecht en achterlijk alles ier terug is en da het hier echt onuitstaanbaar is , en dan is da rap gedaan zenne!

  • 08 Juni 2005 - 18:30

    Benjaaa!:

    ha ha, pussy lizardos slaggeskes, gonzopenis,hihi, bijna even grappig als op de zaphronsite!!! (VERDUIDELIJKING: KAN NIET)

    exuses dat ik de populaire rucramsite niet heb onderhouden , binnenkort wordt hij geupdated, hou je al maar klaar
    -nieuw thema
    -nieuwe grappen
    -nieuwe verhalen(over sex enzo hihi)
    -beschamende fotos van vrienden
    -en saunapromoties

    Veel kusjes van de meest begeerde vrijgezel van schoten xxxxxxx

  • 08 Juni 2005 - 18:31

    Benjaaa!:

    gozopenis, ik mis uuuuu!

  • 08 Juni 2005 - 18:33

    Saunahout:

    abachi of abacha

  • 08 Juni 2005 - 18:34

    Saunahout:

    vuren of brand

  • 08 Juni 2005 - 18:52

    Fre:

    wa is een gozopenis???

  • 09 Juni 2005 - 10:06

    Gonzopenis:

    Awel fre, als ik in uwe nek lig loopte minstens 2 weken met platvoeten.

  • 09 Juni 2005 - 15:26

    Mazzel:

    De fre kan wel wa meer aan zenne , ne gonzopenus is nu ni zonne vette want de fre is dien al lang kwijtgeraakt in mimizan !

  • 09 Juni 2005 - 17:33

    ?:

    Hier ben ik weer een maand geleden was mijn vraag wat jullie willen worden. Voor deze maand heb ik een nieuwe vraag. Dit zal elke maand zo zijn.
    U wordt tot de doodstraf veroordeelt en mag nog een wens doen. u hebt de keuze uit 4 zaken
    A) Duvel
    B) een 10 minuten feesten op ne fiesta fiesta
    c) ne cornetto
    d) spaghetti van den trol

    en waarom hebt u dat gekozen?
    tot Volgende maand

  • 09 Juni 2005 - 19:59

    Dre Of Zo:

    ik wil en elastiekje dan kan ik daar mee spelen

  • 09 Juni 2005 - 21:32

    Mazzel:

    B) Verkleed as klepke

  • 10 Juni 2005 - 11:44

    Dre:

    un chocotoff

    MMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmm

  • 10 Juni 2005 - 13:05

    Nomi:

    ahaaaa, voor diegene die MIJ gemist hebbe ;) , kheb terug internet.
    En diegene die mij ni gemist hebbe moge altij hun ongenoege gaan uite bij den integan en den belgacom me de mededeling da een week mij vant wereldwijdeweb houde ni lang genoeg was!! héhé

  • 10 Juni 2005 - 14:56

    Fre:

    nomi gij zet de beste!!!!
    ik zen pottendarm
    ùijn exaam is gedaan
    i wens iedereen ne goe ie verlof i ga vanva ond zijpen i ral rocco
    la rocca amaai kzen echt pottendarm!!!!!!!!!!

  • 10 Juni 2005 - 15:47

    Mazzel:

    Wa doe iedereen vandaag , ik moet het voor 8 uur weten anders zennek gescheten

  • 10 Juni 2005 - 18:39

    Dre Nog Is:

    de mazzel is gescheten

    en mijnen auto is terug in orde menen V8 steekt der in.(die blaast wel amai men klak) swat slu

  • 11 Juni 2005 - 08:54

    Silke:

    Es eS, ik heb u nodig... En mannekes vandenavond om 9 uur int parkske neffe de flikke!!!!! Beestige optreden en kei veel volk. Bere veel fun en mege veel leut. Dus da kunde ni missen hé...

  • 11 Juni 2005 - 11:00

    Fre:

    goeiemorgen!!
    is da ne mindfuck in da parkske???

  • 12 Juni 2005 - 11:36

    Tan:

    Jelle en sam link ni open doen als ge nog naar u zus wilt kunne kijken zonder aan de mazzel te denken

  • 12 Juni 2005 - 11:42

    Silke:

    Wij zijn ook samen, of da ge da nu wilt of ni!!!

  • 12 Juni 2005 - 11:47

    Fredje:

    ni te zot he mannekes!!
    me al die links hiere

  • 12 Juni 2005 - 11:58

    De Carl:

    Ja stopt maar me die links of ik gooi een pint leeg in de wouter zen bakkes doen den trol dicht en neuk de fredjes in zen REET

  • 12 Juni 2005 - 13:33

    Fre:

    zeg karl waarom nu altijd mijn reet????

  • 12 Juni 2005 - 14:56

    De Carl:

    Omda dat mooier is als u gezicht

  • 12 Juni 2005 - 21:53

    Mazzel:

    Ik zeg altijd mor hoge bomen , lange planken

  • 13 Juni 2005 - 15:10

    Spreekwoordman:

    En wie een put graaft voor een ander danst op tafel.

  • 13 Juni 2005 - 15:40

    Mazzel:

    Amaai kleine bundu chelle , mijn zoenfoto word meer bekenen as die van u zenne , das mss omda kik niet iemand bedrieg met de CARL !!!
    Let maar op jongen , want boontje komt met zijn zoontje

  • 13 Juni 2005 - 18:27

    Jelleuhkeeuh:

    hoiiii....kzen dus jelle!Men hobby's zen euhm ff denke... danseuh=>atlético,tennis se,chiro=>en das dus wel echt megah coowl!,winkele en weggaan meej muh vriendjes!;-) Freke , jos , swake de zeveraar , bobke den blauwe!!!boys never wanna lose ya!;-) muh 'zatte' maatjeuhs zen echt wel megacoowl!!:d en jah ge moogt altijd wel kribbeleuh in men gb'ke he!!doeidoei!!xxxx

  • 13 Juni 2005 - 19:00

    Tanith:

    Aan alle die morgen jury hebben: ni te hard hopen
    Aan alle die donderdag jury hebben: ni "kheb het toch gezegt" zeggen tegen die van dinsdag
    Aan allen die geen jury hebben: lucky bastards, me olle onstressgevende exaams!

  • 13 Juni 2005 - 19:57

    Tan:

    Fredjes, u stouwtechnieken zijn een schande, brengt is wa schot in de zaak jong!

  • 13 Juni 2005 - 22:03

    Nomi:

    de vicram sticker hangt nog altij on den sjotter, da moet wel een record zen. ;)

  • 13 Juni 2005 - 22:57

    Fredjes:

    ja sorry mannen
    kzeg alleen maar hoge bomen lange planken!!
    en dermee is alles samengevat.
    Tanith wilt gij u is een beetje kalm houden en u wa nader verklaren danku.
    ik gaan morgen toch naar subtropisch zwemparadijs in holland. Na
    Dus dreke langs deze weg laat ik u weten da ik waarschijnlijk ni naar de cinema gaan.
    Onthoud het he hoge bomen en lange planken!!!

  • 14 Juni 2005 - 05:46

    Dre:

    en ook iet me een kraan

  • 14 Juni 2005 - 05:48

    Dre Nog Is:

    seg mo godde golle vandaag di of morege woensdag want dan kan ik ni zenne dan moet ik naar de kapper. en de de knappe kapster knipt de knappe klant kort.

  • 14 Juni 2005 - 09:56

    Jonas:

    dre, ge ze aant liege hé,
    da ist belachelijkste da ik ooit al em gehoord da gij nor de kapper zou gaan, verzint mor iet anders want dees is ni echt geloofwaardig

  • 14 Juni 2005 - 10:41

    Silke:

    Gelieve ni over de cinema te praten in het nabij zijn van studenten...

  • 14 Juni 2005 - 11:23

    Dre:

    sorry jonas ze zien der echt te slecht uit

    de drelocks gaan weg

  • 14 Juni 2005 - 11:24

    Dre Nog Is:

    ge kunt vanavond nen laatste groet komen brengen ik bevind mij int kappellekke aan de kerk bij ons.(vanaf 21.00)
    ijgen drank en kaarsten aub

  • 14 Juni 2005 - 12:40

    Nomi:

    ewel dreke, toch wel flink van u da ge zo naar mij luistert zenne.

  • 14 Juni 2005 - 15:38

    Mazzel:

    Oeh dre ???
    Tis toch genen andersharigendag , En wa is da allemaal van cinema , da is pasé , iemand een kopieke hebben van de nieuwe star wars ?
    Wa gebeurt er nog allemaal vanavond ???

  • 14 Juni 2005 - 16:31

    De Student:

    wat is het toch fijn om student te zijn en toch geen examens te moeten doen. maar golle doe dat allemaal goe olle examens

  • 14 Juni 2005 - 17:00

    Student Me Examens:

    Wie is dieje voze student zonder examens?

  • 14 Juni 2005 - 17:35

    De Professor:

    dat is een domme vraag. het antwoord is de student die geen examens heeft natuurlijk

  • 14 Juni 2005 - 17:40

    Spongebob:

    speciaal foor Mazzel

    Are you ready kids
    Aye aye captain
    I can't hear you
    Aye aye captain
    Ohhhh Who lives in a pinapple under the sea?
    SpongeBob SquarePants!
    Absorbent and yellow and porus is he!
    SpongeBob SquarePants!
    If notical nonsense be something you wish
    SpongeBob SquarePants!
    Then drop on the deck and flop like a fish!
    SpongeBob SquarePants!
    SpongeBob SquarePants!
    SpongeBob SquarePants!
    SpongeBob SquarePants!
    Sponge-Bob Square-Pants!

  • 14 Juni 2005 - 21:50

    Mazzel:

    Nu int nederlands aub
    spongebob hoekbroek

  • 15 Juni 2005 - 05:03

    Silke:

    ge moet allemaal een kaars voor mij branden vandaag want ik heb mijn ramp vak vandaag. Ik Moet der door zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • 15 Juni 2005 - 08:42

    Silke:

    Jeej tis goe gegaan...

  • 15 Juni 2005 - 10:45

    Sambas:

    1/het leven van een student is zalig
    2/het leven van student die geen examens ni meer heeft is nog zaliger
    3/een leven van een werkende mens is iets minder dan het leven van een student
    4/Het leven van een werkende mens op den BASF dieje bovendien nog altijd ni me z'n poten van m'n zus kan blijven is de hel

    ik verkies optie 2
    welke jij davidje??

  • 15 Juni 2005 - 11:50

    Fre:

    ik brand voor iedereen kaarsen!!
    Ik zen gisteren nog @bora bora geweest in scheveningen!
    Da was der echt genieten, en mazzel hoe komt gij aan die foto's die zen wel graaf!

  • 15 Juni 2005 - 11:54

    Fre:

    ej mazzel kem u tien punten gegeven en da is omhoog gegaan!
    De gonzo met de neus en de freggel haha
    kwas die al vergeten

  • 15 Juni 2005 - 11:59

    Bracké:

    Ik kies voor optie 5
    Zal deze dan ook even toelichten.
    Optie 5: Werkende mens met meer verlof dan een student!

  • 15 Juni 2005 - 14:41

    Gonzo:

    de gonzo is perfectemundo in zenne kadans.

    ik zal jullie een beeld geven van wat de sequence is hier in mimi,
    sleep, eat, surf, sleep efkes, surf, eat; surf, drink, misbehave, sleep. en da is het al een paar weken, dus mij hoorde ni klagen, we zijn vorige week me drie gasten naar hossegor gewest, wel een koel stadje, eigenlijk veel beter dan mimizan, maar da zullen we maar ni zeggen zekers, nu is er een hollandse school, zon 60 man, en het enig wa iik mùoet doen dis de container twee keer per dag opendoen ver de planken uit te delen, ik ben zon bikke de materiaalmeester, wa plnkskes waxen, en vr de rest bennik vrij. ik surf dan ook extreem veel, smorgens twee sessies meestal, savonds me de sunset. alle veel oefenen, ge moet echt wel veel oefenen voor ge een bikke goed word eigenlijk, het belangrijkste is geduld,we hebben een periode wa kleienere wavekes gehad en ik ben beginnen longboarden, wa mij volledig ligt, zonen big kahuna riden is precies of ge hebvt ne moteur achter u. zalig gewoon. volgende week gaan we een paar dagen naar moliets want der zen weer geen klanten, het is daar nederlands kampioenschap en daar zal welwa te zien zen zekers. en dan komen we terug he ver de beruchte groep uit schoten, zedde golle al me een dertigtal??? nice one. ik zal mijne lever maar al insmeren dan.
    derna gaan ik waarschijnlijk nogwel wa blijven, ik zen een bikkke bezig me werk zoeken, zowa locals navragen, maar eens ik zeker dervan ben dan gaan ik het echt wel doen denk ik. , maar fre mazzel en wie der nogmee gaat reizen, ik wil ook gerust wel mejolle gaan reizen he. we zien wel.
    tisier al zalig weer geweest, misschien twee dagen regejn op eel de periode da ik hier al ben dus schattekes we mogen ni klagen.

    de pedro is dood, we hebben een echte begrafenis gehouden, ik ben nogwa droevig zenne maar het zal wel gaan.

    vr de rest mesnen, die komen tot over twee, mensen die niet kommen, hoe durfde ni naar de beste plaats op de wereld komen.....

    pura vida
    ej ze noemen mij ier ook gonzo is wel grappig

    joo

    ps ik ben mijn snorreke weer aant laten groeien....

  • 15 Juni 2005 - 22:49

    Fredje:

    ja bora bora @ scheveningen was de max!!
    Feesten gelak de zotten van schoten
    groeten aan alle studenten van schoten, ik heb nen bangelijken dag gehad merci!!

  • 16 Juni 2005 - 12:42

    Silke:

    Ik heb 100 voor godsdienst. En daar ben ik NI fier op.

  • 16 Juni 2005 - 15:58

    Mazzel:

    Ja silke ik ken da , ik had vroeger altijd 100 voor alles

  • 16 Juni 2005 - 16:47

    Hahaha:

    ik heb ne stijve ?

    voor het antwoord zie onderaan




































    nek

  • 16 Juni 2005 - 16:50

    Spongebob:

    speciaal voor mazzel
    Zijn jullie er klaar voor??
    Ay ay kapitein!
    IK HOOR HET NIET!
    AY AY KAPITEIN!!!

    Ooooooooooooooooh!

    Hiiijjjj..... woont in een ananas diep in de zee
    Spongebob Squarepants!

    En hij ziet zo geel als een kaassoufle
    Spongebob Squarepants!

    En iedereen weet wat een mafkees hij is
    Spongebob Squarepants!

    Die vierkante friet is zo gek als een vis
    Spongebob Squarepants,
    Spongebob Squarepants,
    Spongebob Squarepants,
    Sponchiebooooooooooooob Squarepaaaaaaaaaants

  • 16 Juni 2005 - 17:45

    Mazzel:

    Zalig gewoon!!!

    En hier nog nuttige info van de fredjes voor al de surfers gemaakt door fredjes den typer

    Jo surfers

    ff om vanalles duidelijk te maken
    Wa ge dus zeker moet meepakken:
    slaapgerief, dus luchtmatras en slaapzak en kopkussen.
    50 euro cash voor den borg van u tent
    sigaretten want da kost er veel
    zuip voor op te drinken
    wa eten voor op de bus want das lang rijden
    sportschoenen want ge kunt daar voetballen, volleyballen etc
    zonnecrème
    zonnebril
    handdoeken
    wasgerief, surfers zijn proper als ze in de zee gaan
    goei humeur
    hawai hemmekes want ge zijt ne surfer nu dan moet da
    een blonde krollenpruik want elke surfer heeft da!
    Het busvertrek sta nog nie vast, mijne vriend de roel gaat da regelen. Maar da ga zoiets zen tussen 17u en 21u cava
    groeten
    hang loose, ca fard

  • 16 Juni 2005 - 18:36

    Silke:

    Krijge wij der nog iet van zoals een bevestiging ofzo, tis precies da de Roel gewoon me alles gaan lopen?!

  • 17 Juni 2005 - 03:17

    Mazzel:

    Aaah 5 uur is de hel , maar strak 24 hour party snooper.
    En ja de roel dien zit nu alles op te doen in het casino van mimizan (ja daar is een casino , wa hadde nu gedacht van de beste plaats ter wereld )

  • 17 Juni 2005 - 09:56

    Nomi:

    om 5uur gaan slape is fijn, alleen jammer dak weeral wakker zijn.

  • 17 Juni 2005 - 10:23

    Manneke:

    ja kken da ik ben ook om 5 uur moette gaan slapen omdak gewoon nie binnenmocht in local.
    Waarom?

    a) Shanna deed te lastig
    b) Een plumabroek is te marginaal
    c) Kwas te zat

  • 17 Juni 2005 - 11:00

    Tanith:

    Dingen waar ik niet van hou:
    Swake de zeveraar en zijn "hunks" van vrienden

  • 17 Juni 2005 - 11:02

    Tanith:

    Dingen waar ik niet van hou 2:
    Swake die mij wilt overtuigen van zijn gelijk

  • 17 Juni 2005 - 11:03

    Tanith:

    Dingen waar ik niet van hou 3:
    Swake die mij aan zijn "hunken" van vrienden wil koppelen

  • 17 Juni 2005 - 11:04

    Tanith:

    Dingen waar ik wel van hou:
    Swake die zijn aandacht eindelijk op joyce richt en mij met rust laat

  • 17 Juni 2005 - 13:35

    Fredje:

    haha, tis weer lachen geblazen @vicram
    Da van die gabbers vind ik bangelijk grappig!!
    Gisteren wast bangelijk, spijtig da ik een stel marginalen bij had die ni binnenmochten, door hun plumabroeken en omda ze australisch waren.
    Den ben kon zich precies ni inhouden tot thuis als ge da zo zie op die fotos. Die kleren waren bena uit op da terras zelf. Benja jij snoeper
    En silke ge krijgt geen bevestiging zorgt gewoon da ge betaald en me wa gaat de roel lopen??

  • 17 Juni 2005 - 13:36

    Fre:

    en nomike ik eb geen belwaarde? sorry schat

  • 17 Juni 2005 - 15:13

    Bracké:

    Het geluk van de plumabroek, ooit moest het zich eens tegen jullie keren.
    Zegt nie dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!

  • 17 Juni 2005 - 15:25

    Esje:

    eeej schattekes. amai zo een weekske ni in schoten en ge kunt nimmer volgen. damn. swat! trolleke vnv??? een pintjeeeeeeeeuuuhhhhhhh

  • 17 Juni 2005 - 16:50

    Dre Nog Is:

    tis bradderie
    in schil
    iemant zin in een jenevertje of 359??

  • 17 Juni 2005 - 17:57

    Bericht 222:

    nog 7 berichten en we hebben een record

  • 17 Juni 2005 - 18:47

    Dre Die Zich Verveeld:

    olee

  • 18 Juni 2005 - 07:54

    Fre:

    omdat er een paar onzeker zijn of da alles op zen pootjes komt, wa toch altijd gebeurt.
    Geef ik dan maar wa onnuttige informatie!

    Quiksilver Breakloose surfcamp

    Ons surf camp staat op Camping Municipal de la Plage: een ideale jongerencamping gelegen op ongeveer 750 meter van het goudgele strand en het gezellige centrum van Mimizan. De camping heeft prima sanitair, gratis warme douches, sportfaciliteiten zoals beachvolleyterreinen (verlicht) en klimmuur, receptie met telefooncellen / internet en een winkeltje.

    Wat maakt het Quiksilver surfcamp uniek?

    Grote shelter (eettent)

    Chillen in hangmatten

    Lounge ruimte met surfvideo’s

    Video analyse van je eigen surfkunsten

    Playstation 2 demo units

    Pura Vida surfbar

    Quiksilver teamriders op bezoek

    Maxi trampoline

    The Quiksilver expression session

    Testboards van verschillende shapers

    Gebruik “Vansandt Longboard” skateboards

    Interactieve website

    Reunie en surf launch weekends (Quiksilver support)

    Surfguide



    Het Quiksilver surfcamp is opgeslagen in een schaduwrijke omgeving, waar een ingerichte kooktent tot je beschikking staat. Ook kan je er prima ‘chillen’ aan de surfbar na een actieve dag. Je kan kiezen uit 2-, 3- of 4-persoons bungalowtenten.



    da vindt ge op de site, waar da ge zelf ook bezoekskes aan kunt brengen

  • 18 Juni 2005 - 07:56

    Fre:

    hier nog wa en alles lezen he
    1. Beachcamp

    Alle onze Beachcamps zijn compleet uitgerust, dus geen gesjouw met tenten, potten of pannen. Je stapt op de bus en je vakantie kan beginnen. De camps liggen steeds aan of niet ver van het strand en altijd in de buurt van gezellige terrasjes, restaurants, bars en disco’s. Alle camps zijn uiteraard geschikt voor jongeren, zijn netjes verzorgd en hebben prima faciliteiten.

    Het beachcamp van BreakLoose bestaat uit diverse bungalowtenten, die gezellig bij elkaar staan. We hebben 2-, 3- en 4- persoonstenten, voldoende plaats dus voor elke groepsgrootte. De tenten zijn twee meter hoog zodat je er rechtop in kunt staan. Alle tenten hebben een slaapcabine en een aparte voortent. Elk Beachcamp is voorzien van een kooktent waar je vrijblijvend met je reisgenoten een heerlijke maaltijd kunt bereiden. Op een schaduwrijke plaats staan banken en tafels voor je klaar die je kunt gebruiken om gezellig te eten of rustig bij te kletsen. De meeste camps hebben een eigen bar waar je tegen voordelige prijzen drank kunt krijgen.

    Aanwezig op onze Beachcamps:

    - Compleet ingerichte kooktent (zie verder inventaris kooktent)
    - gemeenschappelijke buitenruimte
    - banken en lange tafels
    - beachbar, luifels & verlichting.

    Inventaris kooktent:

    Koelkasten, gasfornuis, potten, pannen, jerrycans, vergiet, bakspaan, soeplepel, snijplank, rasp, kaasschaaf, blikopener, kurkentrekker, fluitketel, lepelset, maatbeker, afwasbak.

    Zelf meenemen op de camping:

    Slaapzak en/of lakens, luchtbed of matje, kussen met sloop, handdoek en keuken(hand)doek, bord, bestek, beker en zaklamp. De campings in Italië en Kroatië bieden compleet ingerichte koepeltenten met luchtbed en stoeltjes.

  • 18 Juni 2005 - 10:33

    Mazzel:

    Goe gezegd Fredjes , maareuh , zijn wij me quicksilver weg ?? nee toch ?

  • 18 Juni 2005 - 11:51

    Silke:

    Fre ik bedoelde dus da de Roel me al ons geld weg is of gaan op doen int casino zoals de Mazzel zei. En ik gaan alleen mee op te trampoline e te playstationne. Want da is fijn.

  • 18 Juni 2005 - 12:02

    Tettezot:

    Silke op de trampoline!!!
    Kan iemand dit opnemen, dan sturen we da naar kanaal 2?

  • 18 Juni 2005 - 12:26

    Dag Allemaal:

    Volgens insiders in het vicram milieu heeft een Mazzel een relatie met Silke. Dit kwam aan het licht toen Fre de vriendschap tussen Bracke en Chelle herstelde. Deze twee leefde vroeger in onderling conflict met elkaar maar door het toedoen van Fre is dit allemaal opgelost. Een tweede zaak dat dit aan het licht bracht was door een foto van onze papparaz ter plaatse. Sommige Vicrammers beweren dat niet iedereen blij is met deze relatie en hebben daarom tettezot in geschakelt om Mazzel in slecht daglicht te zetten. Wij de redactie van Dag Allemaal steunen deze relatie.

    PS jullie hebben een record Qua reacties. Proficiat

  • 18 Juni 2005 - 13:24

    Mazzel:

    Ga der iemand iets doen met dit prachtige weer , of gaan we allemaal een beetje thuis blijven zitten ???

  • 18 Juni 2005 - 14:28

    Bracké:

    Ik kom niet buiten, zon schijnt te hard!

  • 18 Juni 2005 - 15:38

    Mazzel:

    Bracke da moet nu is afgelopen zijn me da thuiszitten en bmoed uit mensen hunne nek zuigen he , neem een voorbeeld aan uwe vriend benjamin dien lekker bezweet ga joggen en samen me zenne 'vriend' damien zonnepanelen maakt !!!

  • 18 Juni 2005 - 19:18

    Sambas:

    nu parkske, neffe de politieagenten

  • 19 Juni 2005 - 08:15

    Humo:

    Onze redactie heeft de pest aan die roddel blaadjes, o.a. Stry, Dag Allemaal,...Lees beter wat educatieve artiekels en lees mij!! En stopt me roddels te versprijden die totaal uit de lucht zijn gegerepen.

  • 19 Juni 2005 - 11:00

    Quicksilver:

    ja jullie zijn met ons weg

  • 19 Juni 2005 - 12:26

    Mazzel:

    Alle nog ene om het af te leren en omda der roel toch nooit ier alles leest , roel ge zijt nen homo ???
    als het niet waar is gelieve te antwoorden !!!

  • 19 Juni 2005 - 21:28

    Het Korste Sprookje Ooit!!!:

    Er was eens een jongen die vroeg aan een meisje,
    "Wil je met me trouwen....?"
    Het meisje zei, "NEE !"
    En de jongen leefde nog lang en gelukkig....

  • 20 Juni 2005 - 06:37

    Esje:

    eeeeeeej mercikes allemaal voor gistere, twas echt super gezellig. het feesten gaan we in mimizan doen eh! allez eerst nu nog een exaam afleggen. :s

  • 20 Juni 2005 - 09:06

    Roel:

    OK ik ben nen homo.

  • 20 Juni 2005 - 09:08

    Silke:

    twas idd gezellig es. Maar ist nog laat geworre?, heb ik nog veel gemist? Want mijn exaam was ni zo goe dus ik had beter wa langer gebleven. Tmaakte toch nix uit.
    nog 4 te gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Schoten

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 275037

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: