Hang tight - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van vicram - WaarBenJij.nu Hang tight - Reisverslag uit Mimizan, Frankrijk van vicram - WaarBenJij.nu

Hang tight

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2005 | Frankrijk, Mimizan

Na een actieve surfvakantie zijn we weer terug om marginaal te doen in schoten.
AAight

Weet er iemand een manier om filmkes erges online te zetten want ik heb ier nog wa klein filmkes over manneke en fredjes en poepekes en vogeltjes en rukkerkes en douchers en kwaaie silvi's enzo ?

Voor de rest zijn de fotos online of komen ze online op :

Http://mazzel.rondingen.be
Http://Smilke.rondingen.be
http://damientje.rondingen.be
en mss nog andere maar dan wordt hier dan wel erges in de berichtjes verkondigt

Trouwes er was in mimizan ook op een bepaald moment ne zwaren orkaan (vraag maar aan silvi) en zoals geweten is mazzel aka de lizardo den beste surfer van eel de groep , dus heb ik even gaan surfen , mooi filmke dien wave hing wel serieus loose want sammeke had der al 40€ ingestoken.

http://media2.big-boys.com/bbfilez/perfectwave.wmv

Grtz en surf's down dudes

  • 04 Juli 2005 - 10:57

    Sambas:

    Mannekes ik dank jullie met vreugde in het hart voor de fijne vakantie die jullie me bezorgden.

    +++ agenda +++

    9juli, nu zaterdag dus, optreden van Trashed little ponies + the neglected wood pigeons

    in de kelder van de goddelievezaaal in wuustwezel vanaf 9u

    Damientje laat die hanekam maar al terug groeien. En gemoogt de mama en de papa meenemen.

  • 04 Juli 2005 - 18:46

    .:

    HOERE

  • 04 Juli 2005 - 20:35

    Mazzel:

    3 man wa denkte van ne www.vicram.be site ?

  • 05 Juli 2005 - 15:35

    Mazzel:

    Iemand kaarten kopen voor sfinckx 19 € bij mij ipv 23

  • 05 Juli 2005 - 15:37

    Lies:

    ik wil die kaarten wel kopen

  • 05 Juli 2005 - 16:57

    Damien:

    ik liever niet als het voor jullie ok is

  • 05 Juli 2005 - 21:39

    Mazzel:

    Nee Mananas minstens 2

  • 06 Juli 2005 - 12:00

    Tanya:

    Esje geef u e-mail adres is meid.

  • 06 Juli 2005 - 12:37

    Lies:

    ej damien, ist vanavond nu feest bij u!?

  • 06 Juli 2005 - 16:55

    Silke:

    Feesje? waar waneer en waarom? Laat iet wete!

  • 06 Juli 2005 - 17:57

    .:

    es_hendrickx@hotmail.com

  • 07 Juli 2005 - 10:11

    Esje:

    pffff ik wil terug nar mimizan manne!! naar de cocktails, naar het strand, naar de golfkes, naar de zon,.... en gonzo! leest u berichtjes is, kheb de nummer van de simon nodig! thx

  • 07 Juli 2005 - 17:39

    Gonzo:

    Groetjes vanuit mimizan , alles is hier cavaaaa
    De fredjes heeft hier ook een pedroken gevonden en hij is da nu aant zogen me alle moederliefde die hem heeft en das wel veel.
    En de rocho is den ultiemen stouwer van de roxy girls als monitor.

    Hier esje kemmet gvraagd
    0496267353

    De rest tot volgende week , festivallo

  • 07 Juli 2005 - 17:59

    Esje:

    Gonzo ge zijt een schatke xxx

  • 08 Juli 2005 - 10:50

    Tab:

    Zeg stelleke 'ik wil terug nor mimizan' zagers! De wereld komt vanaf vanavond wel nor schoten hé! Olle vieze mimizanse activiteiten kunnen met gemak me argentijnen verder gezet worden. Daar kunde teminste nog me iemand vozen zonder smorgens allemaal grijnzende gezichten tegen te komen die vroegen offet gezellig was! snolleke das nen tip voor u hé!

  • 08 Juli 2005 - 15:04

    En Terecht:

    staande ovatie voor tab, er leeft nog gezond verstand in schoten ...

  • 08 Juli 2005 - 18:13

    Esje:

    Gonzo! ik haat u uit het diepste van men hart!!! vuile mindfucker!!!!

  • 09 Juli 2005 - 10:18

    Manneke:

    met de volgende dat terug naar mimizan vertrekt ga ik mee

  • 09 Juli 2005 - 10:57

    Esje:

    Ik ben gemindfucked door de mazzel!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dus bij deze: sorry gonzo, ik haat u niet uit het diepste van men hart en ge zijt genne vuile mindfucker!

  • 09 Juli 2005 - 11:48

    Mazzel:

    Ik vertrek den 20ste manneke.
    En de gonzo genne mindfucker , ik dacht da alles wa dien zei een leugen was ni ?

  • 10 Juli 2005 - 08:10

    Fredjes:

    joooo janetten van schoten
    We zen terug
    Vandenavond ist festivallekes tijd, tis toch vanavond.
    De roxy girls waren de max!
    tot straks ik ga slapen nu!
    De gonzo is nog een week langer gebleven mazzel

  • 10 Juli 2005 - 12:21

    De Fredjes Fanclub:

    FREDJ FREDJE FREDJE FREDJE

  • 10 Juli 2005 - 12:33

    Paniek Paniek!!:

    Der is vanavond helemaal niks te doen in de tent... Waar komen we de fredjes dan tegen?!?

  • 10 Juli 2005 - 12:49

    1 Roxy Girl:

    De fredje ligt in mijn bedje , waar da de ander fredjes allemaal zijn , da wetek ni

  • 11 Juli 2005 - 10:46

    BLue Moon:

    You saw me standing alone
    Without a dream in my heart
    Without a love of my own
    Blue Moon
    You know just what I was there for
    You heard me saying a prayer for
    Someone I really could care for
    And then there suddenly appeared before me
    The only one my arms will hold
    I heard somebody whisper please adore me
    And when I looked to the Moon it turned to gold
    Blue Moon
    Now I'm no longer alone
    Without a dream in my heart
    Without a love of my own
    And then there suddenly appeared before me
    The only one my arms will ever hold
    I heard somebody whisper please adore me
    And when I looked the Moon had turned to gold
    Blue moon
    Now I'm no longer alone
    Without a dream in my heart
    Without a love of my own
    Blue moon
    Now I'm no longer alone
    Without a dream in my heart
    Without a love of my own

  • 11 Juli 2005 - 11:34

    Sloth:

    De maan is mooooiii!!!

  • 11 Juli 2005 - 12:54

    Tanya:

    Hey hey
    Kleine mededeling: donderdag ist groot feest want dan ben ik jarig dus iedereen is uitgenodigd om mee te gaan eten in de colmar en derna een danske ergens te gaan placeren!! Be there!! Maar die mee gaan eten laat op voorhand iets weten voor te reserveren é!! grtz

  • 11 Juli 2005 - 15:53

    Mazzel:

    Ik zeg altijd maar op de maan edde minder sletten , maar wel meer puttekes.
    En tanya ik zal nog iets laten weten poeps wss ganek wel mee want ik ben ier wa overwerkt aant geraken.

  • 12 Juli 2005 - 08:38

    Zjuul Krapuul:

    Ik zen zoe zat as 100.000 man,
    IK zen zoe zat ik snap er niks meer van.
    Ik kan nog amper oep men bene ston ik zen zo zat as een kanon.

    De jufra vroeg on Jantje, hoeveel is 2+3?
    Mor Jantje had gezope was ter helemaal ni bij.
    Die kliene liet nen boer en de jufra stond vor schut,
    Toen Jantje zei kust gij men bloete kloete stoeme trut.

    Ik zen zoe zat as 100.000 man,
    IK zen zoe zat ik snap er niks meer van.
    Ik kan nog amper oep men bene ston ik zen zo zat as een kanon.

    Ik ging is nor den tandarts oemda kik tandpijnkreeg,
    Die vent sleurde vakkundig heel men bakkes leeg.
    En toen da kik em vroeg was da wel noedig meneer?
    Toen zei dien tandarts beste vriend ik weet het zelf al lan ni meer.

    Ik zen zoe zat as 100.000 man,
    IK zen zoe zat ik snap er niks meer van.
    Ik kan nog amper oep men bene ston ik zen zo zat as een kanon.

    Den ieste minister die kwam op den tv,
    Hij wou een toespraak houwe ma tzat hem echt ni mee.
    Zen oege opgezwolle en zen toeng uit zennen bek,
    Me het schuim nog oep zen bakkes sloeg hem dees uit zenne nek.

    Ik zen zoe zat as 100.000 man,
    IK zen zoe zat ik snap er niks meer van.
    Ik kan nog amper oep men bene ston ik zen zo zat as een kanon.

    Der was is ne pastoer die houde is ne preek,
    Hij sloeg wa uit zen botte da nerges ni op leek.
    Hij begon ineens te spijve tkwam verdoeme door die wijn,
    Tusse de brokke tussendoor zeit em kust allemaal de mijn.

    Ik zen zoe zat as 100.000 man,
    IK zen zoe zat ik snap er niks meer van.
    Ik kan nog amper oep men bene ston ik zen zo zat as een kanon.

  • 13 Juli 2005 - 13:42

    Mazzel:

    Snik , kmag ni mee gaan vissen van mijne papa.

  • 14 Juli 2005 - 12:20

    Dre Nog Is:

    vrijdag of zaterdag tuinfeest in mijnen hof meeen bbqke enzo wie heeft er zin laat is iet weten kep et kot voor mi alleen ps ge kunt ier ook vissen.


    greets

  • 14 Juli 2005 - 12:37

    Esje:

    mmmmmm bbq, mmmmmm eten, mmmmmmmm,....

  • 14 Juli 2005 - 12:46

    Dre:

    HAhahahahahahahhahhhaaahhahahahahahahahhahahhahahahahahaahhahahhahahahahahhaha

  • 14 Juli 2005 - 17:24

    Rocco The Cocco:

    Girls, don't neglect the ball's!!!

  • 15 Juli 2005 - 05:51

    Dre Le Fou:

    jow jow jow

    deze middag is t feestin mijnen hof tis

    TIME OF THE GIPSYs

    betekend niet meer dan
    blakke zon
    puure rum
    feest
    bbq
    en wa prakke
    en wa zot doen
    vissen
    en gsms vernietigen
    komt maar af vanaf een uur of drie

    daarna gaan we naar de tent ofzo.
    tot straxx

  • 15 Juli 2005 - 16:45

    Mazzel:

    Ej Fre voor mij ne wodka aub vetoog

  • 16 Juli 2005 - 06:39

    Dre:

    wow ik werd wakker en der was hier lak presies een gipsyfeest in mijnen hof geweest VORTE SCHIMMELBERG.allemaal mercikes voort komen

  • 16 Juli 2005 - 08:49

    Sambas:

    tijd om te verhuizen uit schoten, de time of the gipsys has begonne.

    foto's vicram.rondingen

  • 16 Juli 2005 - 11:40

    Mazzel:

    Ik zen nen gipsy dien al 2 dagen ne kater heeft.
    Wa is nuch .. ter eigelijk of zoiet ?

  • 17 Juli 2005 - 10:51

    Dre:

    komt naar de vaart om 14.00 das goe voor de kater en brengt uwen boot mee

  • 17 Juli 2005 - 12:21

    Bracké:

    Mijn boot ligt al op de vaart.

  • 17 Juli 2005 - 18:32

    Mazzel:

    En uwe kak ook denkek

  • 17 Juli 2005 - 22:05

    ?:

    Jaja er is weer een maand voorbij en ondertussen heeft de wereld niet stil gestaan. dus ook nu weer een vraag.

    Op een dag komt er iemand met een aanbieding om in een film te spelen naar je toe te Mimizam. Daar aangekomen merk je dat het een reality film is en dat jij alleen maar mag meedoen om in elkaar geslagen te worden.
    wat doe je?

    A) je zegt ok ik doe het maar dan mag ik daarna hier blijven.
    B) je moont voor de camera en zorgt dat de hele film verpest wordt.
    c) je zegt tegen de man die het aan je vroeg om iemand anders in elkaar te slagen en wie zou je dan kiezen.
    d) je loopt heel hard weg en loopt naar je papa die politie is

  • 17 Juli 2005 - 23:54

    Silvy:

    i am back in business!!!!!!!!!!

  • 18 Juli 2005 - 11:20

    Dre:

    en wat verkoopt u zoal

  • 18 Juli 2005 - 11:47

    Silvy:

    Entertainmend!!!

  • 18 Juli 2005 - 12:21

    Gonzo:

    wie naar gent gaat nu naar de fredjes bellen want die regelt alles in mijn leven vanaf nu.

  • 18 Juli 2005 - 15:16

    MAZZEL:

    Ik kies A , want mimizan is de beste plaats ter wereld.

    + Ik heb gehoord da het gayparade is in Gent vnv

  • 18 Juli 2005 - 18:05

    Mazzel:

    Ahja sulvy kem ier nog wa entertainment van u liggen in de vorm van filmkes , laat iss wete wanneer ge nog is nuchter in den trol zit , dan pakkek ze mee.

  • 18 Juli 2005 - 18:55

    Back In Business Zegt::

    Denkt e golle echt da k ik olle flauw grapkes op deze site nooit lees of wa????
    Vandenavond nuchter in trol (dus neemt mijnen entertainment mee als t kan).

    P.s.: Voor het geval ge het ni wist mijne naam is "SILVI" dus niet silvy of sulvy...

  • 19 Juli 2005 - 13:44

    Officieel:

    amaai volgens mij is da den eerste keer da silvy of sulvyke of silvi iets zegt op deze site!
    oftewel was zij den black magic maar anders ist officieel den eerste keer!
    ge zen nu geen vicram maagdje meer silvui

  • 19 Juli 2005 - 17:13

    Mazzel:

    Endervoor zegt dien schuppezot van een silvi zelf silvy , geraakt er maar is aan uit !

  • 19 Juli 2005 - 18:06

    Goeienavond Dames En Heren Goeienavond:

    ik had een verhaaltje en da verhaaltje ging over morgen, der was dus morge een feestje, een feestje op da scouts in de lindelei waar alles aan 1€ is (dermee bedoelen we dan den drank he) dus allen daarheen

    XX

    Jonas

  • 19 Juli 2005 - 18:08

    Morgen:

    met morgen bedoel ik dus woe dan 20ste
    x JOn

  • 20 Juli 2005 - 10:19

    Gonzo:

    mooi foto's gonzo ;)

  • 20 Juli 2005 - 10:19

    Da Was Kik Dus:

    esje

  • 20 Juli 2005 - 10:47

    Manneke:

    Kheb ier geenen tijd om mijnen tijd te verliezen he!!!

  • 21 Juli 2005 - 11:41

    Dre Nog Is:

    joe
    gelukkige feestdag
    en wees welkom op mijn bbq straxx
    kom maar af zele

  • 21 Juli 2005 - 12:20

    Mazzel:

    Oke morgen vertrekken wij op reis , en zoals geweten wilt er nooit iemand bij de gonzo in het compartiment liggen.
    Daarvoor zijn meer dan een reden wel gekend.

    Daarvoor een poll.
    Wie kan het beste bij den gonzo in het compartiment liggen !!!

    Mazzel
    Manneke
    Fredjes
    Of alleen en wij me 3

    Zeg een naam en waarom.

    Ik zeg manneke omda dien graag gepest word.

  • 21 Juli 2005 - 12:25

    Rocho:

    Ik zeg mazzel
    Omda gij ne Poll opricht en ge weet da zoiets altijd me schaar steen papier beslecht word!!!!
    DIt zal zich tegen u keren!!

  • 21 Juli 2005 - 14:05

    Fre:

    ik zeg de gonzo ligt alleen en wij met 3.
    Dan blijft iedereen gespaard van die zen nachtelijke marginaliteiten!

  • 21 Juli 2005 - 14:06

    Fre:

    straks gentse feesten, iedereen mag mee, als er maar vervoer is.
    19.30 vertrekken ongeveer!
    tis clouseau vandenavond maar da is uitverkocht, maar tga lekkeer druk zen !!

  • 21 Juli 2005 - 14:40

    Gonzo:

    silvi gij hebt gisteren een geheim verteld dak zeker niet op de viramsite mocht zetten, maar ik zennet vergeten verdekke.

  • 21 Juli 2005 - 14:43

    Gonzo:

    wil er niemand bij mij liggen?.?????..??..
    dan zullen jullie ervan lusten, moehahaahahah ikweet olle te vinden in het compartimentje.

  • 21 Juli 2005 - 15:02

    Mazzel:

    fre ik rij mee bobke

  • 22 Juli 2005 - 12:52

    Tanya:

    Wie heeft er nog zin in schrale feesjes? Vanavond la rocca. De verjaardagfeesjes zijn nog lang ni over...
    grtz

  • 22 Juli 2005 - 14:27

    Sambas:

    vanavond savana station in rivierenhof,

    met fietske derheen
    tegen zeven uur - half acht vertrekken me vlo

  • 22 Juli 2005 - 16:33

    Mazzel:

    Joenges wijlie zijn ier weg uit dees oord van verderf , amuseert ulder nog me zuipen lullen dansen negers enz.
    Groetjes en tot 10 augustus

    Jooooooooooooooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Mimizan

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 275040

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: