Nieuwe Fiesta Fiesta T-Shirts - Reisverslag uit Madrid, Spanje van vicram - WaarBenJij.nu Nieuwe Fiesta Fiesta T-Shirts - Reisverslag uit Madrid, Spanje van vicram - WaarBenJij.nu

Nieuwe Fiesta Fiesta T-Shirts

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Hallo iedereen ,
De VICRAM hoofdman (dien duitse zot dare van de scheldeprijs)
Heeft net beslist om wegens groot succes FIESTA FIESTA t-shirts te laten bijdrukken.
Deze zullen op het voorhand moeten bestelt worden en betaald worden.
Bestellen kan je enkel via deze site.
Wat je moet doen is heel simpel.
Je moet gewoon zetten wat voor soort T-shirt/topje je moet hebben De maat , kleur en je naam erbij.
Je hebt de keuze tussen.
Vrouwen: is maar in 1 maat allemaal.

een dames t-shirt met ronde hals
(die roze van vorige keer)

Verkrijgbaar in het roos , orange , rood ,sand , sky blue , turquoise of wit.

Een dames topje
Rood wit of kaki (ik weet niet of den afdruk goed pakt op kaki !!!)


Mannen:Het gewone t-shirt van s tot XL
In wit , grijs , natural , red , blauw.

En dan de mannen marcellekes.
Van S tot L alleen in het wit.

De bedrukking blijft zoizo altijd in het zwart dus ge moet zelf maar risicos pakken met u kleuren !!!

De betaling kunde doen bij mazzel of dre.
Wij vragen 10€ per t-shirt VOORDAT de t-shirts bestelt zijn ! anders word er weer nen hoop nooit betaald. Hetgeen u teveel betaald (want op de moment weten we de prijzen niet juist omdat er meer wordt gevraagd afhankelijk van de kleur en blabla )word u nadien teruggegeven.

Zo as ge nog iet moet vragen vraagt maar op.


Binnekort worden er ook VICRAM t-shirts op de markt gebracht. Als u originele ideen hebt om op het t-shirt te plaatsten mag u die altijd doorsturen. Wel tekeningen liefst in een kleur want anders is het drukwerk niet te betalen.


Goe amuseert u der me , en ni teveel zagen



Nieuwe fotos reis nico fre mazzel en manneke op onze sites

http://mazzel.rondingen.be
http://gonzo.rondingen.be
http://damientje.rondingen.be

  • 18 Augustus 2005 - 16:32

    Dre Den 2de:

    ik ben eerst


    hihihihihihihihihihihihi

  • 18 Augustus 2005 - 16:47

    Pieter:

    geeft mij mer 2 marcellekes en 1 blauwe t-shirt

  • 18 Augustus 2005 - 16:52

    Shammeke:

    2 Small t-shirts
    1 blauw
    1 naturel

  • 18 Augustus 2005 - 17:03

    Silke:

    1 gewoon t-shirt : oranje

    Merci

  • 18 Augustus 2005 - 17:05

    Silke:

    je ik ben een meisje!

  • 18 Augustus 2005 - 17:07

    Dre Nog Is:

    amaai

    das hier al een groot sucses zelleeee


    goe bezig eeeeeeeeeeellll schoten moet in van die dinge rondlopen>>>>>> meer sponsering van carl>>>>>>>>>>>>>1000000euro ofzo

  • 18 Augustus 2005 - 17:18

    Alle Meisjes Van Schoten:

    (in koor)
    ooooooh mazzel mag ik bij u blijven slapen. Ik weet toch dat da veilig is bij u.

  • 18 Augustus 2005 - 17:19

    Freddy Es Aqui:

    ej is da gewoon dezelfde tshirt ofwa

    als da zo is wil ik em int blauw in ne large.

    waarom geen ander logo?

  • 18 Augustus 2005 - 17:29

    Mazzel:

    Gij krijgt er geen fre , want uwen humor moet op een bepaald niveau zijn om er een te mogen dragen.
    En iedereen weet da het bij mij helemaal ni veilig is omda het er vol spinnen zit.Ik zen geen taproggepomp he man. En stop is me mij uit te lachen gij me al u lieven !!!

  • 19 Augustus 2005 - 09:45

    Nonkel Fernand:

    Joengen toch , had dan efkes gebeld , ik had dienne der wel komen uitsleuren met mijnen porsche. Zowaar ik Fernand noem en 25 smskes per dag naar u stuur verdulleme.

  • 19 Augustus 2005 - 10:50

    Manneke:

    Marcel, voor mij 2 witte marcellekes MEDIUM aub

    kzal straks 20 euro doormailen

  • 19 Augustus 2005 - 13:03

    Katrien:

    voor mij een rood marcelleke!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 19 Augustus 2005 - 15:29

    Mazzel:

    Alleen is deze listige gigolo vergeten zo listig te zijn om geld te vragen !!!

  • 19 Augustus 2005 - 15:36

    Mazzel:

    Hier de tips By Mazzel

    What are the best places to find women (potential customers)Bars like then trol or youthhouse kaddish (no my fellow americans , this last place has nothing to do with terrorism )

    How can a gigolo get a woman's attention? (How does one solicit a
    client?)You have to hang with loud annoying friends like Fre or gonzo.And tell everyone that they are your gay friends but that you are straight.


    How does one satisfy a woman? When she is in the bathroom , lokate heren dagboek and find out.

    What are women looking for? Cute fun guy's not guys who run naked over camping with only a little mousse as underwear.

    What kind of clothes to wear? Just dress good and casual , as long you don't wear brands like swoosh or rollembowlers or caps from volcom and the duckhunter federation NV.it's oke

    What can someone do to become a good gigolo?
    Have a big penus and use it right.

    What does Shai consider a "good" gigolo?
    Shai has to shut her pie-hole

  • 19 Augustus 2005 - 15:41

    Gigolo Uitspraak:

    If you are a queen, tell me your dream and ... live it!

  • 19 Augustus 2005 - 16:04

    Gigolo Guy:

    hier mensen de perfecte manier om grieten te scoren, mijne regel is aim high schoot low... if you feel down and lonely, let gigolo guy seduce you:

    Can I buy you a drink or do you prefer the cash instead?"
    What's a sexy woman like you doing in a dirty mind like mine?"
    "I'm new in town and can't find my way around; could I have directions to your place?"
    You must be Jamaican, because Jamaican me crazy."
    "See my friend over there? He wants to know if you think I'm cute."
    How would you like your eggs for breakfast: scrambled, boiled or fertilized?"

  • 19 Augustus 2005 - 18:19

    Huuuh ??:

    Is het nu gigolo Guy of is het nu gigolo guy ???

  • 20 Augustus 2005 - 11:49

    Den Agenda:

    Strak BBQ joyceken

  • 21 Augustus 2005 - 12:51

    Het Bestuur Van De Kaddish:

    Beste "vicram" crew
    gelieve de fre een beetje "koest" te houden op zijn volgende uitstapjes of we zullen een lachen me zijn gust van een zuigplek !!!

  • 21 Augustus 2005 - 17:21

    Hakker:

    ik heb precies de roel en de fre op ne site gezien....
    www.murgfeesje.be
    wel inloggen vr de filmkes te zien. man getting caught whilst wanking in the shower

  • 22 Augustus 2005 - 15:10

    De Carl:

    er zitten 3 groepen in den trol, 3 compartimenten!

    aan den toog de alcoliekers

    gewoon beneden de coole jeugd

    boven de seuten!

  • 22 Augustus 2005 - 15:27

    Vicram:

    En op het twalet de mazzel met een verovering.

  • 22 Augustus 2005 - 16:11

    Marcel:

    en in de keukken katia, met haren kamelenteen in de spaghettisaus

  • 22 Augustus 2005 - 16:45

    Mazzel:

    En in de carl zijn bedje boven den trol , de fredje

  • 22 Augustus 2005 - 18:01

    Fredje:

    als de mazzel opt wc in den trol zit dan is da ni me een verovering en ni me een boodschap, dan is da me een productje.

  • 22 Augustus 2005 - 18:07

    Mazzel:

    As gij prefab ricardo da killer al een productje noemt dan noem ik u een product van de consumptiemaatschappij gij achterlijke vuile stinkende kontbeffende nazi

  • 22 Augustus 2005 - 19:58

    Fashionpolice:

    Helaba, vriendelijk blijven hier he.

  • 22 Augustus 2005 - 21:38

    Jonas:

    voor mij ook een t shirt, een blauw in ne medium

  • 23 Augustus 2005 - 15:41

    Allen In Koor:

    nee gonzoooo ga niet weg!!! Wie gaat er nu voor Manneke zorgen?!?

  • 23 Augustus 2005 - 16:23

    Marcel:

    Nee gonzoooo ga niet weg , wie moet ons dan leuke reisverhalen vertellen voor het slapen gaan

  • 23 Augustus 2005 - 17:22

    X To Da Z:

    Hello, I am from den MTV and I want to use olle videos in my nieuwe show. Can I have some kopiewraaits enzo?

  • 24 Augustus 2005 - 09:02

    Sambas:

    die filmkes gaan ni open

  • 24 Augustus 2005 - 12:17

    Sambas:

    ik ben daar vorige maand geweest. Ik heb al die instructeurs daar doodgeschoten dus volgens mij is der ni meer veel te beleven. Bovendien hebbek het der vol verfmijnen gelegd dus wie een planneke wil MOET mij trakteren om mee te gaan. Anders gaan ik ni mee, Nà!!!

  • 24 Augustus 2005 - 14:14

    Sambas:

    ik ben daar vorige maand geweest. Ik heb al die instructeurs daar doodgeschoten dus volgens mij is der ni meer veel te beleven. Bovendien hebbek het der vol verfmijnen gelegd dus wie een planneke wil MOET mij trakteren om mee te gaan. Anders gaan ik ni mee, Nà!!!

  • 24 Augustus 2005 - 15:12

    Mazzel:

    11 september ??? is da gene feestag ???

  • 25 Augustus 2005 - 11:27

    Fredjes:

    ja beste mannen en vrouwen, tis weer zover de jaarlijkse veussel kermis is int land.
    Dus begeef u allen daarheen!
    De vrijdag vertrekken we voor een avond vol pottoe plezier. Iedereen kan bij de rooie blijven slapen.
    Volgende dag rustig naar huis relax!

  • 25 Augustus 2005 - 15:15

    Mazzel:

    De rooie , noemen ze dien ook soms de rubidin ?

  • 25 Augustus 2005 - 16:58

    Rocho De Rooie:

    Idd beste mensen, tis weer tijd om Jackske te gaan bezoeken. Dus laat mij iet wete als ge mee wilt.Der kan 6 man blijve pitte, maar nog meer als ge zelf een tent meepakt. Vanavond half negen Park (Randy en zen band treden op)

  • 25 Augustus 2005 - 17:46

    De Rooie Nog Is:

    Dames en heren ik heb juist gelezen op de site van den booze(cafe).Dat vrijdag POEPPERKESNACHT is gratis strings voor de eerste 30 dames, exotic ijslolly's, rubberkes,... Dus voor al die wulps of geil is of mazzel noemt moogt ge dees feesje ni misse!!

  • 26 Augustus 2005 - 09:39

    Fre:

    amaai mazzel poeperkesnacht.
    Das een van u specialiteiten, alleen spijtig dat daar ni veel vrouwen zitten die gij kent.
    kusje

  • 26 Augustus 2005 - 09:41

    Fre:

    der is nog 4 man bijgekomme
    Peter Geldmeyer
    Bracké
    Wim carpi
    Benja

    kmaak olle kapoooooot

  • 26 Augustus 2005 - 15:15

    Mazzel:

    Ik hoop da ze ni anneke noemen

  • 27 Augustus 2005 - 12:55

    Rgels Van Het Verbaal Steekspel:

    Geen van beide spelers mag twee of meerdere malen na elkander een kwetsende zin schrijven.Ieder om de beurt dus.

  • 27 Augustus 2005 - 14:12

    De Man Met Het Plan:

    Ik stel voor dat we vanavond niet naar de parkhappening gaan en dat we gewoon thuis blijven.

  • 28 Augustus 2005 - 10:31

    Fre:

    den bracké is zenne naam kwijt!
    Weg me bracké de klimmer, nu is er bracké den uitschuiver.

    Niew werkwoord:
    Ik schuif uit = Ik bracké
    Ik val op men bakkes en iedereen lacht mij uit = Ik Bracké

    EN MANNEKE WAAR WAARDE GIJ IK MAAK U KAPOT ALS GE GEEN GOEI REDEN GEEFT!

    Mazzel hebt gij gisteren me iemand bekend gekust??

  • 28 Augustus 2005 - 11:39

    Mazzel:

    Kweni noemde ze anneke ?

  • 28 Augustus 2005 - 14:08

    Bracké:

    Ja, het was weer ne gekke avond gisteren.

    Nog een nieuw werkwoord:
    Iets verpesten= iets brackéen
    Ik verpest= ik bracké

    Ik was weer dronken, dus ik ga er van uit dat ik mij niet netjes heb gedragen.
    Aan iedereen mijn oprechte excuses.

    Benjamin, u krijgt van mij enkele nieuwe blikjes pils.

    Roel, als ze moest terugbellen, steek de schuld op mij.

  • 28 Augustus 2005 - 15:24

    Franky Styckx De Waanzinnige Hypnotiseur:

    Ik heb manneke gistren gehypnotiseert omdat hij een poster van mij had gestolen in mimizan , en heb hem heel de nacht anaal misbruikt in mijn kelder , dus sorry dat hij er niet bij kon zijn.Hij zal wss nog wel een paar dagen op de blaren moeten zitten.

  • 28 Augustus 2005 - 18:40

    Manneke Back In Town!!!:

    sorry vrienden, ik was op personeelsweekend in de LiMbUrG. De Leo Sarbimko was der ook (ook bekend als Francy Styckx) Die heeft mij wel proberen te hypnotiseren maar hij was te zat en ik heb zijn verslavende blik kunnen negeren. Daarna kwam de kamiel broos en de STARKOO en we hebben samen heel de nacht biertjes gedronken in het hooi. Voor herhaling vatbaar.

    dus FRE ik hoop dat dit een geldige reden van afwezigheid is en ge mij nie kapot maakt.

  • 28 Augustus 2005 - 18:54

    De Smiley:

    jaja nog vier dagen en het is weer zo ver.
    Dan is het namelijk 1 September en dit betekent: Terug naar school. Weer 10 maanden met lekker veel huiswerk af en toe een test, in December en Juni weer die leuke examens. Hehe ik zie er al naar uit om al die studenten te zien zwoegen de komende 10 maanden.
    Maar niet voor mij want ik ben geen student meer, wat kan het leven toch mooi zijn.

  • 30 Augustus 2005 - 11:17

    Dre Nog Is:

    die van mij was wel veeeeeeeeeeeellll graaaaver zenne


    kzal de fotos der is op zette


    greets ps . vrijdag lx2 zeker komen

  • 30 Augustus 2005 - 13:56

    Pre Pre:

    jow mannen kem het paintballen eindelijk kunnen vastleggen.

    Den datum is wel veranderd want het was volzet.

    16 oktober ist dan paintballtime
    Tis wel onze groep tegen een groep schaars geklede vrouwen!

    Als we alleen me onze groep willen en dus elkaar afknallen moeten we wel in december reserver, 3 of 4 december. Maar ik vond da wat te koud.
    Graag wat reacties
    danku
    Frederik_Hertsens@hotmail.com
    zegt dat het verandert is door!

  • 30 Augustus 2005 - 14:02

    Rocho:

    Ik heb het eigenlijk vast gelegd de fre durfde ni belle.Mijn voorkeur ga ook uit naar oktober want ik kan ni in december.

  • 30 Augustus 2005 - 15:00

    Bracké:

    Ik weet nie of dak de 16de kan, maar zal uw da strak laten weten.

    Roel, alst dan goei weer is kunnen we nog wa langer wegblijven.

  • 30 Augustus 2005 - 16:14

    Gonzo:

    dag thuisnazifront, ik zit ier op mallorca te chillen,ni te veel werken, overdag een bikke me de mensen en de kinnekes spelen, savonds een danske me de kindjes en derna een quizzke of een bingoken vr de ouw mensen, meer moet da ni zijns. ik gaan ier blijven tot end oktober waarschijnlijk, als er iets is vend e gianni vand e eerste aflevering van terra let me know, swel een bikke spijtig da ik ni be den ben kan meezien en den bruur uitlachen, maja, ik heb nu een vaste job he. alle allen welkom hier zie maar is naar vluchten ik ben animador van twee hotels, ge kunt na mij komen en een pinke kommen pakken , mazzel laat maar iet weten anderen ook, jooo

  • 31 Augustus 2005 - 11:06

    Fre:

    onnozel manneke

    da zen wel gewoon de laatste posts van die site he

    denk is wa beter na voor ge iet zegt
    zoals me u nieuw spelleke blad steen.

  • 01 September 2005 - 09:40

    Katia Sgatia:

    Als het nog kan zou ik ook graag nog een topke van de fiesta fiesta krijgen. Een gewoon wit.
    Mag ik met spagetti van den trol betalen?

  • 01 September 2005 - 11:12

    Agenda:

    Vanavond terra incognita in MANNEKENOPOLIS @ villa imatex in de veranda.

    Iedereen welkom!!!!
    om 21h

  • 01 September 2005 - 13:23

    Regels Van Het Verbaal Steekspel.:

    Drie fouten en u wordt gediskwalificeerd.

  • 01 September 2005 - 14:20

    Sambas:

    aah gonzo,
    leeft mijn goed boek nog, want ik moet der nog iets me doen?
    Zonee, dan wil ik 25 jommekes in de plaats en liefst allemaal het "hoofd van samos", het allomgekende fantastische jommekesavontuur.

  • 01 September 2005 - 15:18

    Mazlo:

    Nee fre ik sliep omda we juist naar een megafeest waren geweest in barcelona , echt de beste disco's in town en ik was der zoooo moe van van te feeesten dak gennen taxi nimmer kon vinden omda mijn ogen te wazig waren en de 2 de foto dat spel noemt men het schaakspel , een spel waarbij zowel u intelligentie en het vermogen tot zicht concentreren moeten bewezen worden. Ik zal het wel eens uitleggen binnen een paar jaar als ge vast op de pluma werkt ofzo.

  • 01 September 2005 - 17:29

    Nomi:

    een rood topje

  • 01 September 2005 - 21:23

    De Witte:

    Een blauw t-shirteken

  • 02 September 2005 - 12:06

    Gonzo:

    ja maar mazlo vam al dat feesten en spelen wordt ge soms een beetje te aggressief vind ik, vuilbakken zijn zijn bang vanu: joo, ik zal alles vragen van wadda gij vroeg en ik stuur over een daggeske ofzo
    hoe was de gianni zen debuut??????

  • 02 September 2005 - 12:26

    Fre:

    ge kunt beter 12 euro aan mij geven dan aan de carl!!

  • 02 September 2005 - 14:42

    ?:

    Is meneer Zaphron op pensioen of zo want der is al in geen weken ni meer iet gezegd daar. LOL

  • 02 September 2005 - 14:47

    Sambas:

    volgens mij was de gianni de grietjes aan het versieren me zijn "soeproerkunsten op gitaarmuziek"

    VANAVOND LX2
    KOMEN!!!!!!!

  • 02 September 2005 - 16:55

    Mazzel:

    Nee de gianni stouwt door te knipogen naar meisjes die ni goe woorden kunnen onthouden , das toch al jaren zo ??? waarom denkte da dien zoveel succes heeft

  • 02 September 2005 - 17:36

    Black Magic:

    Mazzel, jij bent zo "niet" grappig.

  • 02 September 2005 - 17:56

    Mazzel:

    Daar loverke is terug

  • 02 September 2005 - 20:30

    Eej Voze:

    Eej voze stop is met Black magic te gebruiken. Black Magic is van ons heengegaan. Iedereen die nu die naam gebruikt is ne voze willy

  • 03 September 2005 - 10:26

    Es:

    Een rood topje

  • 03 September 2005 - 11:04

    Pepsi:

    ene rode small

  • 03 September 2005 - 11:36

    De Kondro:

    Voor mij een groot lang wit gesneden. Met ajuintjes alstublieft.

  • 03 September 2005 - 11:49

    Dre:

    joo mazzel doe mij nog is eem marcel en een wit t- sjort thnx

  • 03 September 2005 - 12:00

    Mazzel:

    AAaah dare is mijne kondro gebleven

  • 04 September 2005 - 07:16

    Dre:

    waddde was dadde?????????????

  • 04 September 2005 - 10:06

    Mazzel:

    Euh leve laundry day mss het wazigste feest ooit !
    En voor de geintresseerde ik heb zo 5 van die witte ballen mee !!!

  • 04 September 2005 - 10:17

    Esje:

    Iepzz, benner mee weg. Mijn leventje in gent begint! ik heb ne sticker van vicram mee dus kga die manne in Gent de vicram es leren kenne. adios tot volgend weekend. xxxxxx

  • 04 September 2005 - 10:56

    Silke:

    Ik wil zone witte bal!!!!!

  • 04 September 2005 - 11:58

    Dre Nog Is:

    mazzel out die bij voor fiesta fiesta (vetjes)

    en es GO 4 IT

  • 04 September 2005 - 12:36

    Bracké:

    Jongens, het was weer een fantastisch weekend.
    Maar om dit weekend op de meest correcte manier af te sluiten is er maar één ding dat we kunnen doen, evalueren!
    Dus vanavond, op het terras van den trol, EVALUATIE VAN HET WEEKEND!!!

    Pakt rond acht uur.

  • 04 September 2005 - 15:06

    Fre:

    ik wil ook zonne bal en een trui. danku

  • 04 September 2005 - 16:44

    Mazzel:

    Manneke checkt dien dude zen kontje ni zo , Boven staan der ook nog wa fotokes bij van laundry day
    Cheeeers

  • 05 September 2005 - 15:11

    Kim En Michelle:

    3 topkes Pp in alle kleuren

  • 05 September 2005 - 15:45

    Mazzel:

    Vandaag een verhaal/dankwoord aan onze vriend/mentor/wereldreiziger gonzo van zijn vrienden marcel shanna en prepre.

    Het was zaterdag 3 september en er was een vette gratis editie van wasdag aan de gang.
    Maar je kan niets gratis geven zonder daarbij marginale figuren aan te trekken , zeker niet in antwerpen. Daarom waren ook Saïd en muhiddin afgezakt naar dit gratis festival.
    Na afloop besloten ze om dit gratis feest voort te zetten en een sigaret (al dan niet getolereerd door geloofsovertuiging )af te luizen van enkele "welstellende" jongeren die op een bankje zaten.Mezelf , shanna en de fredjes waren die jongeren.

    De van overtollig veel stereoide voorziene Saïd sprak shanna aan met de volgende voorzichtig gekozen woorden , Ghet gij een sjigharet voor ons. Waarop Shanna kort maar krachtig antwoordde Nee dit is mijn laatste.
    De 2 wandelden weg maar Saïd niet voor hij zijn onvrede uitte door tegen een neerliggende verkeerspaal te stampen , waarop shanna die goedgeluimd was antwoordde , Hey stilletjes voor de buren.

    Daarop draaide de 2 zich om en Saïd keek woedend in Shanna haar ogen waarop hij een of andere pientere zelfgeïnterpreteerde vers uit een of andere door een moslimextremist herwerkte versie van de koran citeerde.
    Gij hebt wel veel praat voor een maske hé !!! Toen zag ik plots dat Fre stokstijf ging zitten in de houding van de kraanvogen , maar ik opeens zei ik toch , hey gast , ze is maar aan het zwansen hé. Waarop ik direct de stokstijve vorm van de waterbuffel aannam.
    Dit was mijn grote fout dezelfde fout die gonzo maakte op de parkhappening 2004.
    De waterbuffel is helemaal niet zo angstaanjagend , en daarop kreeg ik van Saïd's mindergespierde meelopend aanhangels met water in zijn kelder een welgerichte "bitch"slap op mijn bakkes.
    Daarop nam ik onmiddelijk de stokstijve positie van het verschrikte waterkieken aan , de 2 schrokken van zoveel machtsvertoon van de 2 stokstijve vrienden die hun vriendin tot het uiterste verdedigden door stokstijf te zitten , en kozen het hazenpad in dezelfde coole ghettopas zoals ze gekomen waren.

    De 2 vrienden zaten even geschrokken na te praten over de gebeurtenissen , toen ze plots zagen dat Saïd en muhiddin backup hadden gaan halen in hun hood en er opeens met zen 3en aankwamen. Ik stelde voor om snel te maken dat we wegwaren , maar Fre zei onverschrokken : Nee ik ga niet lopen voor die mannen al brengen we onszelf nodeloos in gevaar en misschien zelfs in het ziekenhuis. Ik schrok even van zijn uitspraak maar herinnerde me toen dat Fre wel meer ervaring had met close combat , en dat hij ooit eens stokstijf tegenover een barman had gestaan en naar verluid was die man er niet goed van , zijn vroegere vijanden zijn zelfs nu zijn gabbers uit pure angst voor hem !!!

    Dus toen de vechtersbazen naderden nam ik en Fre weer de stokstijve positie in van de panamese boomtopgibbon.
    De 3 thugs deden of ze ons niet zagen uit pure angst en liepen ons straal voorbij.
    Na 20 minuten begonnen we stilletjes weer te bewegen en bedankte shanna ons voor onze heldendaad.Blij dat we toen waren.

    Daarom willen we via deze weg gonzo bedanken die ons heeft geleerd in een gevecht vooral nooit te bewegen en gewoon stokstijf te staan wat er ook gebeurd. En vooral doen alsof je neus bloeit.
    Dit heeft hij geleerd op een van zijn vele wereldreizen.

    Alleen heb ik fre even moeten intomen want die was zo in de sfeer van zijn overwinning dat hij al wou gaan strijden tegen het terrorisme , hij zei als ik nu stokstijf sta tegen een zelfmoordterrorist vol bommen , dan kan die mij niets maken als ik stilsta zei hij. Maar dat heb ik hem maar uit zijn hoofd gepraat.

    Dus daarom Nicholas bedankt.

    en het was weer een zeer productieve dag op het werk

  • 06 September 2005 - 05:07

    Voor Nikelodeon:

    Een wit topke

  • 06 September 2005 - 20:41

    Mazzel:

    Man maken we vant weekend de gekke fiets want ik wil wel is een gorillapak aandoen !!!

  • 07 September 2005 - 07:30

    Man:

    Goed zo

  • 07 September 2005 - 10:57

    Fre:

    goed zo

  • 07 September 2005 - 11:57

    Sambas:

    der was eens een mooie blonde jongen die benja noemde. Hij kwam met al zijn spaarcentjes, waarvoor hij hard had gezwoegd, een mooie nieuwe laptop in fnac wijnegem kopen. Nu wil het toeval dat er een kwaadaardige jongeman achter de infobalie werkte die van deze jonge profiteerde. Hij verkocht hem een lidkaart voor 5 euro. Normaalgezien worden die lidkaarten gratis weggegeven. De jongen was goedgeluimd, want was trouwens juist geslaagd voor zijn zwemexaam en betaalde de 5 euro zonder problemen. Hij was tenslotte ook blond en niet zo slim om te lezen dat de lidkaarten gratis werden weggegeven. Maarja vanavond werkt hij weer bij de vette frietjes aan de brug van wijnegem. Wanneer hij een van de dagen weer eens uittreed verliest hij zijn fnac-lidkaart toch en kan die gemene jongen achter de infobalie hem weer 5euro aftroggelen.

  • 07 September 2005 - 16:13

    Mazzel:

    Ben , ne laptop ?
    Hoe de rijken armer worden en de armen rijker !!!

  • 08 September 2005 - 07:39

    Agenda:

    Vanavond MANNEKENOPOLIS ten huize imatex voor een nieuwe en spannende Terra Incognita!! Om 21.00h

  • 08 September 2005 - 11:30

    Gonzo,:

    ej mazzel gij vuilen dief ik heb wel een patent op die gorillak he, manneke ik vind u ook maar een sletje zenne. tot later tis ier aant hagelen, de grootte van golfballekes, amaal deuken in de ottos hier, al een geluk kan ik ni rijden anders stond mijnen achtstehands porche hier ook buiten. saluut, ej komt mijn bomma haar huis goed in beeld in de voorfilmkes van terra???? salud

  • 08 September 2005 - 15:30

    Mazzel:

    Wij ( ikke manneke en de fre )Het gekkefietstengorilla team weet niets van u zogenaamd 'patent' en manen u aan tot kalmte of gerechtelijke stappen omtrent deze zaak zullen ! ondernomen worden , strak komde ons nog vertellen dat het woord va fanculo door u hier geintroduceerd is.
    Wij ( het gekke fietsenteam en de rest van schoten ) heeft ook beslist u absoluut GEEN info te geven over terra incognita , vraag maar wat ge wilt , wij vertellen toch niks , absoluut niks. U broer doe der zelfs ni in mee stoeffer. zie maar da ge mailt binnen Exact 4 dagen !!!
    Oke nu ga ik verder naaien aan 'ons' (manneke fre mazzel) gorillapak
    De balle

  • 08 September 2005 - 16:06

    Stiekem Stoutje:

    Gonzo 10 euro en ik vertel u alles

  • 08 September 2005 - 16:44

    Gianni:

    hey hey

    hier is spain alles chill
    wie nog wilt afkomen zal rap moeten zijn want begin november staan ik terug in schoten

    door de rest allemaal kijken he want het wordt nog super cool

    en in november ben ik aanwazig op de benjaminopolissen

    greetzz gianni

  • 08 September 2005 - 20:04

    Mazzel:

    Manneke vuile leugenaar !

  • 09 September 2005 - 09:53

    Manneke:

    Helaas, door en onverwachte verandering in het programma heeft mannekenopolis gisteravond niet kunnen bestaan. Hierbij biedt ik (manneke) mijn oprechte excuses aan aan alle benadeelden ander jullie. Gelukkig heb ik de aflevering 'Terra Incognita' van gisteren kunnen opnemen...

  • 09 September 2005 - 10:30

    Fre:

    ten eerste manneke, gij die zweert bij de dt regels: hierbij biedt ik is zonder t vanachter!!!

    Gonzo kzal 1 ding verklappen van terra, gij komt er ni in voor!

  • 09 September 2005 - 12:55

    Manneke:

    godver voor het eerst in de geschiedenis kan iemand mij betrappen op een dt fout!

  • 09 September 2005 - 15:10

    Dre Of Zo:

    yes yes yes

    ik ben zojuist 64 geworden en zoals je weet is verjaaren een kwestie van geven en nemen .dus geef ik 154 klpkes gratis weg straxx in den tipi

    jeuj jochij enne hoera a a

    versprijden da woord


    joeoeoe

  • 09 September 2005 - 15:23

    Fre:

    goe bezig mannen
    kem vandaag 200 euro doorgestort naar de paintball!
    dus das ongeveer 17 man da zen voorschot he betaald

  • 09 September 2005 - 16:57

    Mazzel:

    Yes Leve de Fre en zen 200 euro.
    Props for the house rockers , for the watskeburt

  • 09 September 2005 - 18:08

    Dre:

    ni op dien gastelijst klikke der sta volgens mij een virus op.


    voor de rest wel is zwaar lache FOORJON

    let op mijn woorde

  • 10 September 2005 - 09:43

    Sambas:

    Zeg david zijn da geen grietjes om is af te stouwen?

  • 10 September 2005 - 09:46

    === NU TE KOOP ===:

    Het enige echte zeenomadenleerboek. Bekend van TV bij terra incognita. Limited edition met 5 ontbrekende bladzijden.

  • 10 September 2005 - 10:08

    Benja:

    joede mannentis maar omtezeggen dat ikeen uur geleden nonkel ben geworden suikerbonen volgen xxxxxxxx

  • 10 September 2005 - 14:54

    Dj Frank:

    Komaan zenne dixies.

  • 11 September 2005 - 09:54

    Gonzo,:

    proficiat bennek, en zorgt er maar goe vr he, wie isde peter??
    ciaon vriendeken , en de rest kan menne rug op

  • 11 September 2005 - 09:54

    Gonzo:

    oplikken

  • 11 September 2005 - 10:52

    Manneke:

    Donderdag aanstaande wordt iedereen verwacht op mannekenopolis voor een nieuwe aflevering van Terra Incognita. Mis deze aflevering niet, want ze zal te zien zijn op zeeeeeer groot scherm en de sfeer zal wonderbaarlijk zijn!!!! u bent welkom vanaf 21h30

  • 12 September 2005 - 14:31

    Silke:

    mazzel begin is een nieuw bericht want ik kan ni meer volgen...

  • 12 September 2005 - 15:08

    Mazzel:

    Fre achterlijke der is dan niks te zien aan dien kop he buiten da kik wa lach.Checkt beter de spiegel is , dan zulde zien me wa veu nen platgereden kikkersmoel da gij door het leven moet!

  • 13 September 2005 - 08:43

    Fre:

    ej mazzel ne gelukkige verjaardag he!

  • 13 September 2005 - 08:49

    Manneke:

    Lang zal hij leven, lang zal hij leven lang zal hij leven in de Gloria in de gloriiiiaaa in de gloooorriiiaaa! Hipipip HOERA hipipip Hoera hipipip Hoera!!!!

    Mazzel bij deze wenst dde hele familie Coosemans u een zeer gelukkige verjaardag. Wij hopen van harte dat ge nog lang en gelukkig zult leven!

  • 13 September 2005 - 09:27

    Sambas:

    vanavond trol voor den deeeeevid zijne verjaardag of wa ga der gebeuren?

  • 13 September 2005 - 15:14

    Mazzel:

    nee nee, ni in den trol. Jullie zijn vanavond allemaal uitgenodigd bij mij thuis voor een beetje in te drinken.
    Daarna naar ne TD van de Jan H. zijnen studentenclub!
    Ik zen 23!!!!!

  • 13 September 2005 - 15:35

    Mazzel:

    Euh nee ni in mijn huis want dan moet tanith weer alles kuisen en die trut is in staking gegaan , ik zit gewoon in den trol en derna doede wa ge wilt want ik moet den dag derna gezellig gaan verderwerken aan mijn carriere

  • 13 September 2005 - 15:49

    Fre:

    ik kooooooooooom zeker!!!!!!
    om 8 uur bij de mazzel, laat die maar slecht aan zen carrière werken!

  • 13 September 2005 - 15:58

    Silke:

    ook van feesje van den dre en katrien...

  • 13 September 2005 - 16:01

    Sambas:

    ge kunt in den trol verder aan u drankcarrière werken!!!

  • 14 September 2005 - 09:23

    Agenda:

    Vergeet het niet, lieve mensen: Morgen is het Mannekenopolis op groot scherm!!! Zo kunnen we Gianni en zijn vrienden nog beter zien!!! Aanvang 21h30

  • 14 September 2005 - 10:24

    De Wetensloze Gozer:

    is da da programma waar enkele jongen en oude lui de geheimen van de zeenomaden moeten leren kennen uit een boek waaruit enkele pagina verdwenen zijn ?????????????

    niets is wat het lijkt...

  • 14 September 2005 - 10:24

    De Wetensloze Gozer:

    ik zal dan ook present zijn

  • 14 September 2005 - 12:52

    Verandering In Het Programma:

    Morgen donderdag in mannekenopolis: Terra Incognita wordt voorgegaan door een heus pingpong-gebeuren. Iedere pingpongliefhebber is welkom vanaf 20h!!!

  • 15 September 2005 - 05:19

    Mazzel:

    JAN ICKE , tis onder de map feesjes overal.
    En vnv zijnt grote feesten ik weet nog ni waar of wanneer of hoe maar tga wel gebeuren denkek , na
    Terra


    Incognita

  • 15 September 2005 - 09:52

    Manneke:

    Vanavond iedereen op post naast imatex want we gaan pingpongen!!!20h en daarna ist Gianni-teevee

  • 15 September 2005 - 17:24

    Mazzel:

    En derna , Feesten int stad !!!!!!!!!!!!!!!

  • 16 September 2005 - 05:32

    Pe:

    voor mij een marcelleke S em tshirt blauw S

  • 16 September 2005 - 07:54

    GIANNI Fan Club:

    manneke het was een geslaagde avond

  • 16 September 2005 - 12:02

    Fre:

    sorry mannen tmacheert precies ni zoals ik verwachtte
    maar ge kunt da altijd checken op de site van breakloosemimizan bij fotoalbums van de peter!

  • 16 September 2005 - 12:09

    Mazzel:

    ge hebt nog een uur voor fiesta shirts te bestellen dan latek ze drukken

  • 16 September 2005 - 16:13

    Mazzel:

    De t-shirts zijn besteld ze zijn ongeveer binnen 2 weken klaar cheeeers

  • 16 September 2005 - 18:41

    De Trainingsspieren Van De Prepre:

    Help waar zijn wij ,
    of zouden wij misschien de beruchte "zijbuikspieren" zijn ????

  • 17 September 2005 - 11:37

    Gonzo:

    is het de foto da ge bedoeld da ik mijnen bicep laat zien?????? of waar maartje en pleuntje mij likken????
    bijde niet lizardo me dunkt

    hallo kevin hallo,
    pipikaka, ik zit in madagascar en gaan nu wa trainen op mijn kamer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 936
Totaal aantal bezoekers 275043

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: