de kraker van schoten - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van vicram - WaarBenJij.nu de kraker van schoten - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van vicram - WaarBenJij.nu

de kraker van schoten

Door: VAN WEGGEHUIZE

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2006 | Britse maagdeneilanden, Road Town

VICRAM RULES

Geef het op sukkels , zelfs den dre zen kiekes praten dervan

  • 18 Maart 2006 - 13:41

    Mazzel:

    Ja kzal nog is men passwoord aan ne zaphron looser geven

  • 18 Maart 2006 - 13:42

    Mazzel:

    Zet er dan maar nief fotos op ook he fre

  • 18 Maart 2006 - 13:42

    De Kraker Van Schoten:

    ni liegen he pinokkio

  • 18 Maart 2006 - 16:55

    Dre Nog Is:

    zeg zaphronmietjes
    tis ni omda jullie site zo dood als nen baksteen is da ge ier moet komen voosen e. alléé Kksst, weg, vort

  • 18 Maart 2006 - 19:08

    4 Russen:

    Waw Fre gij kunt al even goe hacken als da ne carpentier kan plamuren

  • 18 Maart 2006 - 19:12

    Dre Nog Is:

    seg fre "schoten" is me één o as ge der nog is iet wilt op zetten. zelfs ik maak zoon fouten niet meer.

  • 19 Maart 2006 - 12:27

    Manneke:

    haha goe gedaan fre

  • 19 Maart 2006 - 16:44

    Mama Dre:

    As dien mazzel zeneigen nog ene keer laat baffen door ons kiekes dan komt em ier nimmer binne

  • 19 Maart 2006 - 18:46

    Frituur Nr.1:

    wie heeft mij in de fik gestoken??

  • 19 Maart 2006 - 23:20

    Willy:

    mijne nieuwen eigenaar is ne rare..

  • 20 Maart 2006 - 10:55

    MANNEKENOPOLIS:

    Vanavond 20.15h

  • 20 Maart 2006 - 18:11

    Mazzel:

    haha Jelle zieke zot , wa voor site bezoekte gij allemaal

    i dont think usinga cat is normal, if you know what i mean- but hey, whatever floats your boat. what happens, happens, huh?



    I agree with this.. Using a cat isn't the best idea, I found that out the hard way though... I should have known better than to go that far.. But I stupidly did it anyway..

  • 21 Maart 2006 - 15:49

    Mazzel:

    Gaan we vandeweek eens zwemmen in het nieuwe zwembad ?

  • 21 Maart 2006 - 18:25

    Rocho:

    Das niks voor u mazzel, ge moogt daar geen zwemshort aan doen. Enkel nen balleknijper of zo'n spannend shortje!!!!rrrrrrrrrrr Dan kunde ni rond wandelen in u grave surfshort

  • 21 Maart 2006 - 19:12

    Mazzel:

    Is da echt ofwa ?
    Ja da kannek nu ook ni maken om der zo rond te lopen. Dan denken ze weer dak petanque ballen in men balleknijpers heb steken

  • 22 Maart 2006 - 21:32

    Gonzo3:

    tis waar ik zit nu int peerdsbos, maar ik kom pas naar schoten centrumm den derde april. ik weet ni savonds of smorgens want de tijdsverschillen zijn altijd een bikke ingewikkeld. beste vriende tot over een dik weekske

  • 23 Maart 2006 - 15:56

    De Konijnen Van Waterschapsheuvel:

    Haha loozer vant peerdsbos

  • 24 Maart 2006 - 06:43

    The Monkeyman:

    Manneke , waarom ben je vanmorgen weer vertrokken zonder iets te zeggen ???

  • 25 Maart 2006 - 10:36

    Kyriam:

    Ey monkey , lang geleje makker , alles goe ?
    Oe is het me u aars ?Want me alle anale verkrachtingen enzo

  • 26 Maart 2006 - 14:15

    AAN GONZO:

    Zijn er ook golven in Brazilië? Zijn er ook actiefoto's of alleen maar zeepaardjes?

  • 26 Maart 2006 - 14:46

    Mazzel:

    Oe kan dien da nu weten , dien zit int peerdsbos en ik denk ni da de swell goe is op de laarse beek.
    Manneke zet dien lijst van die cafes is ierop

  • 26 Maart 2006 - 15:12

    Bracké:

    And as always....
    Vanavond, weekend evaluatie!

  • 26 Maart 2006 - 15:38

    Mazzel:

    En nog wel in de sporthal vanavond , want onzen beste vriend fre met wie ik net telefonisch contact heb gehad , is nu al zat en moet vanavond voetballen , dus da kan best wel een paar hilarische taferelen opleveren komt dat zien , vanaf 9 uur afspraak in de sporthal te schoten

  • 27 Maart 2006 - 01:02

    Gonzo:

    der zijn zekers golven , maar het probleem is als ge vertrekt vr te surfne hedde alleen u plank bij en ik gaan mennen digatale camera niop het srtand laten liggen want die si dan rapper weg als een non in een hoerekot.maar aan degen die het vroeg, ik ga men best doen om nogwa surfpics te maken, morgen gaanw e naar het strand in den junghle, en ik ga filmkes maken. ciao,

  • 27 Maart 2006 - 16:31

    Mannekenopolis:

    Om 9 uur op het welbekende adress

    LOST Aflevering 2 Hurley fucks the others

  • 28 Maart 2006 - 14:42

    De Monkeymen:

    Hoe zit het nu?
    Doet den danny echt aan Vietnamees worstelen?
    Heb je daar echt alleen een string voor nodig?

  • 28 Maart 2006 - 17:01

    Mazzel:

    Ook een roos haarlintje naart schijnt

  • 29 Maart 2006 - 12:54

    Fre En Roel Present:

    Schoten hangt loose part 2!!!!!
    De zomer komt er weer aan en moeste er weer surf dudes en chiks goesting hebben om te gaan surfen omdat ze stoked zijn sinds vorig jaar. Wij hebben weer een uitnodiging gekregen. Het zou voor de eerste week van juli zijn van 30 juni t/m 9 juli voor 214.5 euro. Iets duurder als vorig jaar omdat in juli is. Moest ge interessen hebben en denkt ge da ge dees jaar the biggest wave of your LIVE ga tege komen die week dan zou ik zeker is horen bij Roel of Fre, zij hebben meer info aangezien zij echte surfers zijn en totaly stoked zijn.
    Hang Tight!!!!!!

  • 30 Maart 2006 - 17:07

    Mazzel:

    Jaja ga maar as kik ni meekan , zal kik wel op meneigen surfen , op internet

  • 30 Maart 2006 - 17:24

    Fre:

    ale mimizan zonder de mazzel! Eindelijk, den afstouwer blijft thuis. Genoeg gestruisvogeld in bar americain!

  • 30 Maart 2006 - 17:24

    Fre:

    ale mimizan zonder de mazzel! Eindelijk, den afstouwer blijft thuis. Genoeg gestruisvogeld in bar americain!

  • 30 Maart 2006 - 17:27

    Mazzel:

    Och achterrrlijke , da was elemaal ni afgestouwd , da meisje had gewoon door da ze een vergissing had gemaakt , en die wou da ff terug recht zetten op een degelijke manier

  • 30 Maart 2006 - 17:34

    Fre:

    dan duwde uwe piemel der maar in he!

  • 30 Maart 2006 - 20:40

    Mazzel:

    Ja en die had ni alleen een piercing in hare neus , maar gij moet ni zagen , gij waart me u lief toen al aant aanpappen

  • 31 Maart 2006 - 09:28

    Fre:

    Ik zaag ni, want gij ga ni mee dees jaar!

  • 31 Maart 2006 - 14:30

    Bracké:

    Da is hier weer een feesje!!!

  • 31 Maart 2006 - 15:24

    Mazzel:

    Fout Bracké , Feesjes zijn er alleen as wij ergens anders zijn , en de Fre aant werken is voor den trol zodat em "misschien" de week erna eens nen taxi zou kunnen betalen zonder te zagen dattem maar nen arme student is (en zoals de zaken er nu voor staan , waarschijnlijk ook nog even zal blijven)

  • 31 Maart 2006 - 16:17

    Fre:

    hoho, da was er ene onder de gordel!!!

    Ja mazzel speelt het spelleke maar vettig. Want vettig da ligt u wel he meneer frituurvet

  • 31 Maart 2006 - 17:12

    Mazzel:

    Ja ik lust graag frietjes , wa luste gij graag ? marrokaanse steak ni ??, maar da heeft ni zonne langen houdbaarheidsdatum precies he

  • 31 Maart 2006 - 23:20

    Gonzo3:

    de gonzos moeten 1 ding melden, we hebben eigenlijk ons een bikke misrekend me de dagen en data. da krijgt ge als ge te veel locale sterken drank binnekapt en uw tickets leest me uw enkels..
    dus voor de geinteresseerden wij zijn in zaventem op:
    MAANDAG 3 APRIL OM 12.00 (smiddags)
    VLUCHT TP 604 (TAP airlines, van lissabon)
    vr de rest seejoe soen, teek keer , goe de tandjes poesten en vroeg gaan slapen..

  • 01 April 2006 - 10:06

    Fre:

    Die marokkaanse steak was ook wa te dik, al goe dat dien rap slecht wier! Maar u frituurvet is vers zie maar da uw fritje ni aanbrandt of ook vettig wordt!
    Hoe zou frituurvet er smorgens uitzien als ge wakker wordt.

  • 01 April 2006 - 10:16

    Katrien:

    hahaaaa mazzel , ik ben eerste me het woordje , maar ik ben wel het woordje vergete, hahaaaaaa.
    Voor de rest vanavond nog is een oldscool tipiaans feesje!!!!!!!!!!!!!!!!!allemaal afkome want den tipi ga ons een van de dage verlaten.

  • 01 April 2006 - 12:39

    Mazzel:

    YEEEEEEEEES KATRIEN ZAAALIG
    Ik heb er ook aan gedacht , maar ik sliep nog , en ik ben ook vergeten wa we gingen zeggen. Twas zeker ni appernelix.

    En Fre achterrrlijke dien steak was elemaal ni te dik , dien was gewoon veel te lekker voor u , zon steak's lusten alleen echte mannen , en mijn frietje mag gerust wa vettig worden zenne.
    En smorges wie denkt daar nu aan , dan slaap kik toch langer.

  • 01 April 2006 - 16:23

    Paus Johanes Den 2de:

    ik vind het jammer dat na mijn vertrek naar het hiernamaals, het er zo aan toegaat op aarde.
    Laten we samen even zingen en nadenken.
    Tot 7 x 70 x vergeeft men een ander zijn schuld, tot 7 x 70 x de heer heeft met mij ool geduld!!
    Amen of Alady

  • 02 April 2006 - 13:08

    Gabber Peeters:

    Tijd om nog eens een dom wicht in mijn bed te lokken

  • 02 April 2006 - 15:59

    The Smart Cutter:

    Jow dre , ik heb zin om u knie nog eens te cutten maar dan wel smart

  • 03 April 2006 - 12:52

    Mannekenopolis:

    vanavond LOST om 21h

  • 03 April 2006 - 13:41

    Bracké:

    Ik gaan bij den benjamin LAST zien. das veel beter.

  • 04 April 2006 - 15:23

    Mazzel:

    Hey dudes , wie heeft er goesting om een van de dagen eens naar aquatopia te gaan en de vissen en magali enzo eens lastig te vallen ???

    Ipv 13 € , 6 € door mijnen toffe werkgever.

  • 05 April 2006 - 17:27

    Niemand:

    ik wil mee mazzel

  • 05 April 2006 - 17:59

    Mazzel:

    Goeike gonzo ,ok sukkels ik zal nog is iet voorstellen. Dan blijven we maar wa in schoten steken , mss kunnen we eens naar vordenstein , ook altijd leuk he

  • 07 April 2006 - 12:02

    De Directie Van Centerparks:

    geachte gonzo's,

    u hebt voor enkele maanden kunnen genieten van onze gastvrijheid maar mogen wij u ogenblikkelijk verzoeken al die vicram stickers te verwijderen mits wij sponsors zijn van het concurrerende clubke en die daar dus niet blij mee zijn. Wij hopen jullie gauw terug te zien maar blijf dan wat langer want van januari tot april hierblijven is niet lang genoeg. En nog eens bedankt voor jullie surfplanken ik ben heel blij

  • 07 April 2006 - 16:24

    De Directie Van Aquatopie:

    Maar bij ons kunde ook surfen zenne

  • 07 April 2006 - 19:07

    Gonzo:

    directie van centerparcs, your mothers a slut, your brothers a slut, your sister is a slut, thats why i fucked her in the BUTT, yeaaaaah you like that biy????

  • 08 April 2006 - 16:55

    Mazzel:

    Sam stopt me a voze mopkes , en geft mij die plaat.
    En anders gade maar wa blikskes in gabbers hunnen uitlaat steken , kweet er nog wel een paar wonen

  • 09 April 2006 - 17:18

    De Central:

    Mannen bedankt voort komen. En Elissa gelieve geen hamburgers meer te laten vallen.

  • 09 April 2006 - 17:48

    Weekend Evaluatie?:

    Misschien vanavond tijdens de eerste aflevering van Robland zo rond kwart voor negen, in de Mannekenopolis??

  • 09 April 2006 - 23:56

    Mannekenopolis:

    vanaf volgende zondag nieuw in mannekenopolis:

    ROBLAND

  • 10 April 2006 - 15:22

    Persbericht:

    Op BASF is vanmorgen een transormator afgebrand met als gevolg dat de spanningsvoorziening over heel BASF is weggevallen.
    De oorzaak is nog niet zeker , maar naar alle waarschijnlijkheid heeft een zekere meneer Maes te dicht tegen de transfos gepist

  • 10 April 2006 - 16:38

    Wedden Dat:

    voor nen bak bier?!

  • 10 April 2006 - 16:48

    Mazzel:

    Ja voor nen bak stella , dan konnek dien inees terug geven aan den dre voor in zen onderbroek door de sporthal te rennen , een showke da de Fre GRATIS doe

  • 10 April 2006 - 18:21

    Mannekenopolis:

    Vanavond 21.10h voor een nieuwe aflevering van LOST

  • 10 April 2006 - 18:29

    Mazzel:

    BINNEKORT MAZZELOPOLIS , extra groot scherm , surround sound system , slangen in de buurt

    Alleen blote griete toegelaten.

  • 11 April 2006 - 12:29

    Mannekenopolis:

    vanavond zoeken we mijn concurentie op want we gaan naar de cinema (metropolis). De vroege of de laten dat weet ik nog niet dus laat iets weten.

  • 11 April 2006 - 20:50

    Tom Boonen:

    Mijnheer Mazzel,
    wedden voor ne bak godendrank, dat ik tegen u win op de Scheldeprijs.
    als ik win betaalt gij mij ne bak en als ik win betaal ik u nen bak.

    ik win zeker als er geen treinen rijden

  • 12 April 2006 - 09:50

    Mazzel:

    Winnen me wa ? schaar steen papier ?

    Dat nooit !!!

  • 12 April 2006 - 10:15

    Mazzel:

    Trouwens gonzo 3 , het is al kwart over 12

    WAAR BLIJFT HET SCHELDEPRIJSSCHEMA ???

  • 12 April 2006 - 10:18

    Gonzo3:

    ja menen , aangezien ons moeder echt ni wilt, wa ik ni snap./ kan het ni be ons doorgaan.

  • 12 April 2006 - 10:22

    Gonzo:

    dus iedereen mag een voorstelleke doen he.
    misschien gewoon pinkes gaan halen in den delhaize en ergens gaan staan.

  • 12 April 2006 - 10:34

    Gonzo:

    dus iedereen mag een voorstelleke doen he.
    misschien gewoon pinkes gaan halen in den delhaize en ergens gaan staan.

  • 12 April 2006 - 10:49

    Gonzo3:

    AANDACHT AANDACHT, verzamelpunt scheldeprijs.
    in wielrennertenue aan de PARKING VAN DEN DELHAIZE om 13.30 uur onstipt...
    tot strak

  • 13 April 2006 - 13:13

    Tom Boonen:

    Efkes voor degene die het niet wisten ,

    Ik heb gistren gewonnen he

  • 13 April 2006 - 13:17

    "De Fredjes" Fanclub:

    De scheldepriis was niet hetzelfde zonder jouw.Zelfs voor Tom Boonen was de smaak van de overwinning bitter.
    Kom maar snel terug, tot weerziens.

  • 13 April 2006 - 18:32

    De Fotograaf:

    Ej beste vriend damien , tot trols he

  • 14 April 2006 - 09:04

    Martin De Fotograaf::

    Hej Damien,

    Ik zal ze ook nog afdrukken en aan uw lief bezorgen als ze nog es in den Trol
    binnenvalt.

    Prettig Paasweekend.

    Tot "Trols".

  • 14 April 2006 - 11:59

    Mazzel:

    Ej damien , zijde nu blij da ge de martin kent ofwa ?
    Ik denk wel da da ne goeie maat zou zijn voor "de" vicram , zo me 2 me hunne leren frak onder ne paraplu al keuvelend over het universum.

  • 17 April 2006 - 11:12

    Mazzel:

    Ej manneke , sorry da kik en de Fre u hebben wakker gemaakt vannacht he , maar wij wouwe echt me u praten

  • 17 April 2006 - 13:38

    Mannekenopolis:

    Vanavond om 21h LOST

  • 17 April 2006 - 13:41

    Damien:

    Ik heb hier nog nen hoop spullen liggen van Oteppe, oa:
    - 2 mattekes
    - regenfrak
    - tent
    - 1 sok
    - rugzak van andries
    - en nog veel meer...

  • 17 April 2006 - 13:55

    Gonzo:

    die sok is van mij

  • 17 April 2006 - 16:28

    De Man Van Schoten Vaart:

    nog veel meer is van mij

  • 17 April 2006 - 18:14

    Hiep Hiep Hoerrrrrra!:

    lieve mensen! zaterdag 29 april is t weer koninginnendag in o.a. amsterdam! bizzar wazig feest met veel bier,muziek en veel chaos. vandaar dat margita en ik aan jullie moesten denken! dus als dr iemand zin heeft om af te komen laat mij dat dan ff weten --> pleun13@hotmail.com

  • 17 April 2006 - 21:30

    Mazzel:

    Bier muziek en chaos...

    perfect

    alset maar in men schema past

  • 18 April 2006 - 10:11

    Gonzo3:

    ik ben wel voor een weekendje amsterdam. waarom nog wachten om te feesten waarom nog wachten op plezier.

  • 18 April 2006 - 13:16

    Mannetje:

    wat gebeurd er vanavond?

  • 18 April 2006 - 16:31

    GONZO3:

    Wat denken jullie te doen op 6 mei ??????????????

    marktonderzoek..

  • 18 April 2006 - 16:34

    Gonzo3:

    vr de mensen die nog rap geld willen storten op mijn rekening. (benjamin ofzo) ik vertrek naar ibiza woensdag 10 MEI.(tot september)
    iedereen welkom be mij en den broer natuurlijk, we zitten niet samen, dus ge kunt er een roundtripke van maken..
    details volgen vriendjes

  • 19 April 2006 - 15:21

    Mazzel:

    Mss kunde dan wa geld op mijn rekening storten lowlife 8€ ofzo ?
    Weinig geld vergeet ik nooit terug te vragen.

  • 19 April 2006 - 16:42

    Rocho:

    Het marktonderzoek wijst uit dat er op 6 mei een grandioos fiesta fiesta feest is waar Jantje Dre en mezelf bij kunnen zijn omda wij ni moete werken die avond of den dag derna, en daardoor ook met zen allen de volgende dag kunnen gaan ping pongen ook al wordt het misschien laat op da feesje zaterdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dus conclusie FIESTA FIESTA MEI!!!!!!!!!

  • 19 April 2006 - 16:44

    Fre En Roel Present:

    Schoten hangt loose part 2!!!!!
    De zomer komt er weer aan en moeste er weer surf dudes en chiks goesting hebben om te gaan surfen omdat ze stoked zijn sinds vorig jaar. Wij hebben weer een uitnodiging gekregen. Het zou voor de eerste week van juli zijn van 30 juni t/m 9 juli voor 214.5 euro. Iets duurder als vorig jaar omdat in juli is. Moest ge interessen hebben en denkt ge da ge dees jaar the biggest wave of your LIVE ga tege komen die week dan zou ik zeker is horen bij Roel of Fre, zij hebben meer info aangezien zij echte surfers zijn en totaly stoked zijn.
    Hang Tight!!!!!!

  • 19 April 2006 - 16:44

    Heel SCHOTEN:

    Kunnen wij mee????

  • 19 April 2006 - 18:10

    Manneke:

    ik moet wel mee want ik heb nog een bonneke van de French Cock

  • 19 April 2006 - 18:56

    Niemand:

    Ik wil mee

  • 20 April 2006 - 21:08

    Mazzel:

    Ok dudes 6 Mei waarschijnlijk Fiesta Fiesta: Dus nu de grote wat is het thema enquete
    Zeg onder u eigen naam welk thema u wil , hetgeen het meest gekozen word zal het thema worden.

    De favorieten momenteel zijn

    Brazil
    Jungle
    gyspy
    hollywood
    boerenbuiten

    Meer info volgt op www.vicram.be waar u manneke nu op fotos en films zijn stouwtrukken kan zien oefenen op meisjes die geen maagd zijn (dus geen partij tegen de ongelooflijke stouwkrachten van mannetje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Britse maagdeneilanden, Road Town

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 879
Totaal aantal bezoekers 275043

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: