Fiestafiesta 11 - Reisverslag uit Brussel, België van vicram - WaarBenJij.nu Fiestafiesta 11 - Reisverslag uit Brussel, België van vicram - WaarBenJij.nu

Fiestafiesta 11

Door: Mazzel

13 Juni 2007 | België, Brussel

FIESTA FIESTA 11
23 juni 2007
Meisjeschiro St fillipus
Van 21 tot ...
Inkom 3 euro

Gezocht nog tappers en inkomvolk

• 14 Juni 2007 - 13:21

Benja:

hey iedereen

Ik vertrek maandag voor 4 maand naar egypte om kitesurfles te gaan geven.

dus geef ik een klein feestje in den hof deze zaterdag (de 16de).

Als je zin hebt zeker afkomen, der zal drank zijn, (bier wijn en ricard) maar op is op!

Ik heb deze mail maar naar een paar mensen gestuurd dus diegenen die ik vergeten ben mogen ook komen! iedereen welkom

mijn gsm
    0486950408

Benjamin

• 15 Juni 2007 - 12:43

Bracké:

In Nanno waren gisteren alle vrouwen stoned.

• 15 Juni 2007 - 16:51

Haha ja die stonken zelfs na de wiet !!! Bracké = player

• 16 Juni 2007 - 14:19

Gonzo:

haha gier eet surfzak, hoe komde gij anda filmke?? david, kzal het filmke is doorsturen van gonzo valt van 5 meter plat op zen rug..

• 16 Juni 2007 - 14:24

Bracké:

Isda die scene in uw vettig onderbroekske?

• 16 Juni 2007 - 15:53

nief fotokes.
    www.gonzonikkie.waarbenjij.nu

xx

• 16 Juni 2007 - 16:13

Neomi:

Heeft fiesta fiesta 11 een thema? 't Is mor da'k weet wat ik moet aandoen de zaterdag eh! ;o)

• 16 Juni 2007 - 16:17

Neomi... Again:

Trouwens, mazzeltje, als ge nog een 'tapster' of gewoon wa hulp nodig hebt kunde mij da altij wel is heel lief probere te vrage. Wie weet... soit ge ziet maar.

• 17 Juni 2007 - 16:14

Gianni:

shit kan der ni bij zijn
    doe da goe geniet ervan veel nieuwe vriendjes maken en goe bijleren

mss tot sneller dan je denkt

en ni vergeten da alles altijd op zijn pootjes komt

greetzz gianni

• 18 Juni 2007 - 15:23

Thema is hippie's
    En gianni , alles komt op zen pootjes behalve u broer van 5 meter hoogte in zen vettig onderbroekske

• 25 Juni 2007 - 16:21

Mazzel:

Zo fiesta fiesta was wer geslaagd , nog is merci aan degene die geholpen hebben en aan de rest voor te komen en dronken te zijn!
    joooo

• 26 Juni 2007 - 09:54

Fre:

dank u mazzel om even mee te delen aan al de lezers van de vicram site dat de fiesta fiesta geslaagd was.
    Nog meer bedankt om da feestje te geven als ik er ben. Sorry dat ik om half 3 naar de central ben vertrokken, maar ik kon michelleke toch ni in de kou laten staan.
    Groeten aan alle strakkies van schoten, en der lopen der hier meer rond dan ik docht.

• 26 Juni 2007 - 16:09

Mazzel:

Wie is michelleke ? Ik ken alleen maar de Kojak en nog wa strakkies , kem gehoord da zelfs Koen Wouters ne strakkie is !

• 27 Juni 2007 - 09:30

strakki >> shkwakki

hihihi en fre WE ZULLEN JE MISSEN

• 05 Juli 2007 - 14:08

Meer ne pippie

• 14 Juli 2007 - 13:56

Freddy:

Jow mazzel hoe ist, stuurt mij is ne mail over dingen die gij meemaakt. Ik ben da beu he altijd int onderste schuifke te moeten slapen, ik wil ook is ne keer int bovenste. Zegt wanneer da ge naar Mimizan gaat dan kan ik aan u denken, want das de beste plaats ter wereld. Ik besef het nu nog eens te meer.
    Lang leve mimizan PLAGE

• 16 Juli 2007 - 02:02

Gonzo:

mimizan, de enige plek ter wereld waar ge da aarde kunt neuken, me een ricardke in de hand..

• 16 Juli 2007 - 09:56

Jooooo Freddyyyyy

Ja manneke veel te mailen valt er ier ni zenne , tleven hier is ongeveer even saai as ier op deze site !
    Volges bovenstaande ligt da aan mijn kwartlife crisis , ma ik denk da het is omda al mijn beste vrienden tiburons zijn !
    Maar gelukkig genoeg heb ik een doel in mijn leven , want 1 aug vertrekkek naar mimizan (aka de beste plaats ter wereld)
    De enige plek ter wereld waar ge local kunt zijn en tegelijk ne zondag nepsurfer !!!

• 19 Juli 2007 - 16:56

Katja:

Hey,
    Ik vertrek zaterdag naar Lanzarote. Vanavond nog iets drinken in den Domus, voor wie zin heeft...

• 20 Juli 2007 - 19:18

Dre:

wie morege gentse feesten en hoe

• 26 Juli 2007 - 16:42

Gonzo:

de zaterdag zenwe back in town..
    tot dan iedereen.
    x
    nikkie en nicholas

• 29 Juli 2007 - 13:27

Mazzel:

Voor degenen die mij harder hebben gemist as de nico , genne stress ik zen ook terug zenne !!!

• 29 Juli 2007 - 19:11

Haha:

En ik dacht da alleen manneke zo loemp was !

• 29 Juli 2007 - 22:32

Manneke:

ik ben ook terug. prachtvakantie achter de rug.

• 29 Juli 2007 - 22:47

Manneke Nog Is:

ist volkdansfestival nog bezig?

• 31 Juli 2007 - 19:07

Mazzel :

Nee maar ik heb wel gehoord da het festival van cultuur is in mimizan !
    En ik weet het ik heb alle cultuur in Frankrijk al gezien , maar in mimizan is er toch wel heel veel cultuur !!!
    Dus volgende week kunde mij daar wel is tegenkomen op een van de culturele hotspots daar !!! Bv de foor , de watertoren , de papierfabriek , de oude kerktoren , de beschermde duinen , de geheime steeg enz enz !!!

Tot volgende week ; om te groeten ... groet

• 03 Augustus 2007 - 12:54

Wout En Elissa:

We're back!!!!!!

• 05 Augustus 2007 - 18:58

Fre:

ni te vergeten, de hotspot in de geheime steeg. Het pleintje met de vagina van de aarde.

• 09 Augustus 2007 - 15:14

Mazzel:

Godver de klootzakken gaan daar nog wa beschermde monumenten slopen ook in mimizan !!! Het mooit hotel achter de geheime steeg zal weldra tegen de vlakte gaan !!! Nooit zal de skyline van de beste plaats ter wereld nog dezelfde zijn !!! De pura vida is totaal verloren daar !

• 18 Augustus 2007 - 17:11

papie????

• 21 Augustus 2007 - 10:15

Dre Nog Is:

seg ga der strax iemand naar de film int park tis BOND >> james bond

• 22 Augustus 2007 - 14:39

Rocho:

SCHIJT! In een wanhopige poging om iets aan mijne foto site te veranderen heb ik blijkbaar op ne verkeerde knop gedrukt en is er nu dus geen sprake meer van ne foto site van de Roel. Als ik er ne nieuwe moest make laat ik het nog wel weten.
    KLOTE!!!

• 22 Augustus 2007 - 20:28

Mazzel:

Alle Roel dan wette wer wa doen de komende dage ipv op cafe zitte

• 08 September 2007 - 11:58

Fredje Informatiepun:

shanna heeft ne vriend he mannen!
    Hij heet TIM!

• 08 September 2007 - 11:59

Fredje:

wanneer wordt er nu is wa gepraat over hoe de skilitboets uit mijn hoofd ga, en hoe hij de mazzel bereikt?

• 09 September 2007 - 16:19

Fre ik wil ni d

• 09 September 2007 - 16:21

Mazzel:

Fre ik wil ni da ge over zon dinges praat int openbaar , ne skiberliboets moet geheim gehouden worden !!! Nu ge er toch over bezig zijn , die komt naar buiten langs u oor , en dan pakt die de bus naar mij thuis !!!

En dien Tim is zonne lucky basterd he !!!
    GOOOOOOOOOOOOOOO TIM

• 21 September 2007 - 14:58

Mazzel:

Efkes om te zeggen da de nico vr zen rijbewijs ga gaan , zoda we dien kunnen uitlachen assem er ni door is !

• 23 September 2007 - 20:37

Haha:

ik lag nu al

• 24 September 2007 - 14:04

Fre:

ffkens om te zeggen dat er vant weekend een kempisch vureke geblust is door een kriek! Omdat het te warm was.

• 26 September 2007 - 15:27

Mazzel:

En den burgemeester getrouwd is me Kelly !

• 10 Oktober 2007 - 10:51

Ffkes Lachen:

Jan rogiers loves vicky17 Feb 2005 22:30 uurjow ik ben de janneman maar de mazzel noemd mij vroeger ROGGE

Mag ik hier wa komen lullen want ik mag nimmer op de vicram site. Ik weet wel ni waarom

logisch!19 Feb 2005 18:51 uurdas toch logisch

De jan20 Feb 2005 19:32 uurOe logisch das discriminatie gewoon om dakik fritjesvingers heb en kerkerhaar en afstouw alle joeng ik zen wel alternatief hé

jannemana20 Feb 2005 19:34 uurals ik in ne kerker zit en heb geen eten dan eet ik gewoon mijn vingers op.
    Want mijn haar is toch al kerker.

Jan Roegiers20 Feb 2005 19:45 uurEn dan soms as kik in de kerker zit dan steek ik ff ne vinger in mijnen dikke navel en dan heb kik een lekker warm frietvingerke en dan kan kik daar lekker van proeven en dan kammek mijn kerkerhaar me mijn fritvingerkes en gaan ik vrienden hun lieven afpakken onder het motto maar het was toch uit.En ik riek toch naar currysaus en gij ni zeggek dan, na

• 10 Oktober 2007 - 10:52

Haahhhaaa:

Black Magic21 Feb 2005 14:41 uurDe Jan is wel den enigste die opt moment met zijn frietvingerkes in Viky haar broekske mag zitten.
    En hij mag waarschijnlijk ook af en toe zijn curryworstje bovenhalen zeker.

Jan21 Feb 2005 17:34 uurJa das waar , ik kan aan lekker grieten geraken omda kik slim ben en goe kan manipuleren.En ook omda kik altijd voor voedsel kan zorgen lekker vettige eten mmmmh lekkerlekker.Mijn vingerkes die hebben geen glijmiddel nodig zenne die zijn zo al glibberig genoeg en mijn bierworstje ook zenne.
    En as ge het ni gelooft dan fietsek wel is in de vaart me dunkt want ik ben heel slim en alternatief !!!

Jan21 Feb 2005 18:54 uurja ik ben alternatief en da hebben de grieten graag. Lang leve NAD, da organiseer ik hé!!!

mmmmm fritjes

Jan21 Feb 2005 19:44 uurPardon da organiseerde ik want , ik had meer tijd voor mezelf nodig tijd voor een lief een lief voor mezelf van een ander.
    Liefst me mayonaise!

• 23 Oktober 2007 - 13:13

Benja:

hey gaste ik weet ni of ge deze site nog chekt want kheb al lang geen berichte hier gezien , ik wil maar effe zeggen da kik binnen kort naar huis kom voor 3 weekjes, en daarna naar cabo verde, zo degenen die niet naar zuidafrika gaan en de grote waves van punta preta willen trotseren altijd welkom, en gianny misschien kan ik wel eens afkomen, ik weet niet of je goedkope verbindingen hebt tussen canaria en cabo verde kben trouwens gan snorkelen in sharm el sheikh maar had alleen maar 1 dag dus geen tijd om te duiken maar blijkt een wereldspot te zijn xxxxxxxxxxxx

• 29 Oktober 2007 - 17:01

Mazzel :

Ikke wel ,das dan nog altijd meer as de zaphron site haaaahahahahahaha

• 29 Oktober 2007 - 17:30

Kra Kra:

Aan de geïnteresseerden:
    In december kom in een weekje naar huis. Van den 8e tot de 15e. Voilà en zo weten de ongeïnteresseerden het ineens ook. Tot binnenkort! xxx

• 30 Oktober 2007 - 19:18

Gianni:

hey
    benjamin
    ik weet da ook ni
    maar ik ben van 7 nov tot 19dec ni thuis
    ga een weekse naar belgie dan een weekske naar galicia en dan een maandje naar marokko

maar chekt da allemaal is en ik heb altijd plaats voor u !!

greetz gianni
    giannibartolozzi@hotmail.com

AAR:

Der moet nen bangelijken DJ draaien op Abend Am RHein!!!
    En heel zen entourage komt mee!!
    Wie is da allemaal??

Fanjo:

ik kan nie komen

• 02 November 2007 - 10:08

Spuitje:

Ik zal er zijn Fanjo dus komt maar tot aan de deur en ge krijgt mij.

• 02 November 2007 - 12:53

Mazzel:

Kem gehoord da de Fre het woord spuitje heeft uitgevonden!

• 06 November 2007 - 18:46

Fanjo:

zeg ik blijf toch ni veel thuis, en als da is dan is da omda ik nu kei veel films heb! das gewoon alles

• 18 November 2007 - 17:53

MAA ZEL !!!

• 19 November 2007 - 16:44

Ja 3man

• 30 November 2007 - 19:40

Het Vliegend Konijn:

wie heeft er mijn rode anorak gezien??

• 06 December 2007 - 13:16

ik heb skype nu!

ik wil skypen me vrienden!

• 11 December 2007 - 18:12

Dre Pistole :

jow M kwau gewoon nog is goeden dag zeggen

das trauwens voor IEDEREEN die nog is op onze site komt TADAA