FIESTA FIESTA 10 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van vicram - WaarBenJij.nu FIESTA FIESTA 10 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van vicram - WaarBenJij.nu

FIESTA FIESTA 10

Door: Mr Olas Nico

Blijf op de hoogte en volg

20 April 2006 | Ecuador, Quito

6 Mei waarschijnlijk Fiesta Fiesta: Dus nu de grote wat is het thema enquete
Zeg onder u eigen naam welk thema u wil , hetgeen het meest gekozen word zal het thema worden.

De favorieten momenteel zijn

Brazil
Jungle
gyspy
hollywood
bollywood
boerenbuiten

Meer info volgt op http://www.vicram.be waar u manneke nu op fotos en films zijn stouwtrukken kan zien oefenen op meisjes die geen maagd zijn (dus geen partij tegen de ongelooflijke stouwkrachten van mannetje)

  • 21 April 2006 - 12:31

    PLEUN:

    IK KIES VOOR HET THEMA BENJAMIN.

  • 21 April 2006 - 13:37

    Gonzo3:

    BRAAAAAASIl, wa wilde meer, billen, bloot,, vlees, samba, caipirinha, capoeira, carnaval, en chocolatt.
    ..

  • 21 April 2006 - 14:15

    Fre:

    ik kies ook voor thema benjamin
    allemaal ons blonde strooien dak op.
    Een marcelleke en veel vet op onze rug!

  • 21 April 2006 - 15:22

    Mazzel:

    Ik zen voor jungle , kunde veel me doen en ik kom dan als negerke da slangen in 2 kapt

  • 21 April 2006 - 16:32

    FIESTA FIESTA:

    Verzet NAAR 5 MEI !!!!!!

  • 22 April 2006 - 13:19

    De Koe Van Milka:

    BOEOEOEOEOEOEOE

  • 22 April 2006 - 15:14

    Evi:

    Ik kies hollywood of anders Brazil se....

    Tword zoiezo een feestjeeeuh

    x evi

  • 22 April 2006 - 15:33

    Magda:

    doe mij maar brasil

  • 22 April 2006 - 15:40

    Elstevo:

    ik wou eigenlijk eens het thema maffia. gelijk de mob night in club industria :-)

  • 22 April 2006 - 16:45

    Bracké:

    nieuw thema "Verantwoord naakt"

  • 22 April 2006 - 17:00

    Mazzel:

    Haha en Elissa mag in ne strooie zak komen want die kleed zich ni graag sexy

  • 22 April 2006 - 18:54

    Gonzo3:

    niemand zin om morgen naar brussel te gaan? stille mars voor joe.
    smaar een gedacht he.

  • 23 April 2006 - 09:50

    Damien:

    straks om 15.30h ist in mijnen hof te doen

  • 23 April 2006 - 12:00

    Bracké:

    Vandaag/vanavond weekend evaluatie op "Folk int gruun".
    Onderwerpen: "klassiekers","liegen",....

  • 24 April 2006 - 08:23

    Mannekenopolis:

    Vanavond wordt folk in't gruun geëvalueerd tijdens LOST, om 21h.

  • 24 April 2006 - 12:36

    Goabie:

    Freaks & Fairy's !!!!!

  • 24 April 2006 - 16:59

    Mazzel:

    De roel is zat www.vicram.be

  • 25 April 2006 - 14:53

    Gonzo:

    zalig die roel wettet nimmer.
    hehe

  • 26 April 2006 - 15:12

    De Carl:

    Fre sletje , gij vuilen hetero

  • 26 April 2006 - 18:02

    Zo Meteen In Mannekenopolis:

    Barcelona - AC Milaan

  • 27 April 2006 - 14:43

    Fre:

    ten eerste ist smerige hetero!

  • 27 April 2006 - 16:48

    Fre:

    da zen precies allemaal augurken met een sportief pakske aan!

  • 28 April 2006 - 15:17

    Mazzel:

    Ja en wedden da die alle grieten van de central kunnen krijgen

  • 30 April 2006 - 13:29

    Mazzel:

    Ja PAGE NOT FOUND is extreem cool

  • 01 Mei 2006 - 15:50

    Mannekenopolis:

    Vanavond afspraak om 21h voor een nieuwe aflevering van LOST.
    Personen boven 18 jaar zijn ook welkom vanaf 23h voor een spannende aflevering van Spuiten & Slikken

  • 01 Mei 2006 - 17:41

    Loesje:

    Checkt mijne nieuwe foto op loesje.contactchat.nu


  • 02 Mei 2006 - 15:22

    Mazzel:

    Ik zien helemaal geen mannetje op die foto ?
    Of issem weer verkleed als waldo

  • 02 Mei 2006 - 15:35

    Vanavond:

    Gaan we naar de cinema voor de film: de hel van tanger. Info manneke

  • 02 Mei 2006 - 16:05

    Gonzo:

    ik zeg het toch NEERWAARTS ge ziet em al nimmer.

  • 03 Mei 2006 - 17:01

    Manneke:

    Volgende week woensdag gaan we naar Duinrell in wassenaar. Diegenen die meewillen moeten iets laten weten aan mij (zo snel mogelijk, want de plaatsen zijn beperkt)
    info: www.duinrell.nl

  • 04 Mei 2006 - 10:56

    Gonzo:

    zoals sommige wel weten ik vertrek woensdag den 10de mei naar ibiza voor 4 maand. ik zou den dinsdagavond nog graag iets gaan doen me de vriendjes. een afscheidsetentje.
    als er suggesties zijn, let me know, want niet veel mensen zien de colmar presies zitten.
    dus laat ma weten of ge meewilt.

  • 04 Mei 2006 - 11:11

    Gonzo:

    kunnen we ni beter alle goei filmkes op ene site zetten anders begint iedereen wer me ne filmkessite en da ziede wer ni veel. dus mannetje ik stuur mijn best offs naar u.

  • 04 Mei 2006 - 14:32

    Esje:

    Is da deze zondag? tafeltennis????

  • 04 Mei 2006 - 16:06

    Katrien:

    deze zondag tafeltennis
    zeeeeeeeeeeeeeeker allemaal komen als ge ingeschreve zij eh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!joeoeoeo

  • 04 Mei 2006 - 16:06

    Sdlmfjg:

    om 1 uur aan simlikos trouwens

  • 05 Mei 2006 - 15:25

    FRE:

    Deze zondag 13 u sporthal aan simikos voor te pingpongen! Ni de cantine van simikos, het gebouw erachter!
    Kom zeker en probeer aub op tijd te zijn, het is belangrijk voor ons!
    Meebrengen
    geld (dast belangrijkste)
    ping pong kostuum, vraag raad aan de gurkenman!
    nen extra lever voor overdag ook is te kunnen drinken!

  • 07 Mei 2006 - 18:50

    Bram Den Augurk:

    Proficiat! winnaar ping poing 2006

  • 07 Mei 2006 - 20:47

    Randy:

    Het is deze zaterdag 13 mei, en wat wil dit zeggen? Dat het jeneveravond is in de chiro. (Die van de winkelstap in merksem) Ik moet daar ook optreden met een cover rock groepje, dus iedereen die wil afkomen om zich te bezatten en voor wat muziek mag zeker langskomen. Ik moet om ongeveer 21u spelen.

  • 08 Mei 2006 - 15:57

    Gonzo:

    dinsdagavond half 8 gaan we eten in lacantina. omdat ik woensdag vertrek naar ibiza voor 4 maand en jullie graag noggis goeiendag wil zeggen.
    iedereen is natuurlijk ook welkom in ibiza. details volgen nog want ik weet zelf nogni in welk hotel ik ga werken.
    dus tot morgen vriendjes.

  • 09 Mei 2006 - 14:52

    Manneke:

    wie gaat er morgen mee naar duinrell (tikibad) in Wassenaar?

  • 10 Mei 2006 - 15:23

    Mazzel:

    Ja vrienden , eindelijk terug een gonzoloos Belgie dacht ik. Tot daarstrak de patrizio op mijn stoep stond me 2 turtlekostumekes die veel te klein waren

  • 11 Mei 2006 - 16:13

    Tanith:

    Ik stink zoals een dood eekhoorntje zijn gat

  • 11 Mei 2006 - 20:12

    Mazzel:

    Ik ben den besten dj van belgië, ik ben ook de knapste man van belgië, al mijn vrienden zijn jaloers op mij, ik heb 10.000 vriendinnetjes, ik zie er kei knap uit als ik smorgens op sta, mijn vrienden zouden me nooit achterlaten om wereldreizen te doen, ik ben ongelofelijk onvoorspelbaar ( ik heb helemaal geen vaste dagschema), ik word helemaal niet geil van de billeknijpjes die ik van carl krijg, ik ben een fijnproever (ik zou me niet verlagen door 200 frieten te gelijk in mijn mond te stouwen), ik ben ook echt super vertrouwbaar (ik zou nooit mijn zus haren drank stelen om aan één van mijn 10.000 vriendinnetjes te geven en dat niet vertellen), ik heb echt bangelijk idealen (awoert filip de winter), ik woon helemaal alleen en ben VOLLEDIG onafhankelijk van mamie en papie ( ze doen zeker mijn was en mijn plas en mijn kokerellen niet meer), ik ben ook een self-made man die alle klusjes in zijn huis zelf doet ( ik zou er niet aan denken dat door mijn arme mamie te laten doen) en mijn zus en ik zijn beste vrienden en ik lul zo hard uit mijne nek da mijn ongelofelijk triatletische biceps bijna op springen staan. Wauw het is heerlijk om mij te zijn

  • 12 Mei 2006 - 08:19

    Tanith:

    Ik ben tanith , voor degene die mij niet kennen , ik ben de zus van den David.
    Veel valt er over mij niet te vertellen , mijn leven is eigelijk vrij saai , ik meid sociale contacten want ik heb genoeg aan mijn vriend die ik kan commanderen en waar ik niets anders mee doe dan filmpjes zien , en dan heb ik natuurlijk ook nog mijn chirovrienden met wie ik op zondag leuke spelletjes speel en voor de rest maken wij onderling een beetje ruzie. Verder is er niet veel meer in het leven dat een jonge vrouw van in de 20 kan wensen.
    IK studeer kunst euh nee wacht geschiedenis eeeuh nee wacht kunstgeschiedenis euh nee wacht lerares euh , eigelijk weet ik het zelf niet meer , ik heb al zoveel gefaald in het leven en op school dat ik zelf niet meer weet wat ik studeer haha dom he. Maar geen probleem ik ben toch maar een parasiet die teert op de schamele spaarcentjes van mijn ouders.
    Nu genoeg over mij gezeverd , even mij vriend Sam noog van die lekkere couscous voor mij laten maken en dan terug naar de overdekte werkplaats , dag allemaal hihi

  • 12 Mei 2006 - 15:17

    Puntje Van Kritiek:

    Wat is er mazzel, is tanith u weer aant pesten.

  • 12 Mei 2006 - 16:22

    Mazzel:

    k denk da het andersom is , ik mag er nimmer op slagen van mijne papa dus dan moetek mij zo maar afreageren

  • 13 Mei 2006 - 16:45

    Jep Jep:

    Vanavond jenever in de chiro in Merksem!

  • 13 Mei 2006 - 16:53

    Mazzel:

    Volgende week zaterdag hippe fuif in chiro sint fillipus met de hippe Dj mazzel , komt allen en vermenigvuldig u tot 7 X 70 X

  • 13 Mei 2006 - 16:56

    Hip Feestje:

    Feesje in Filippus, thema Wild Wild West
    inkom 2,5 euro..
    In ' tklokske aan de meisjeschiro van st. filippus.
    Leuke bodega!!
    Niet te missen!

  • 15 Mei 2006 - 10:04

    Bracke,Roel En Manneke!:

    Groeten uit zarautz. Bangelijke golven, goei weer, lekkere wijven en... VORTE FEESTEN in mimizan.

  • 15 Mei 2006 - 17:55

    Elissa:

    en manneke, is men surfboard nog ni in twee?????

  • 16 Mei 2006 - 11:08

    Dre Nog Is:

    OI OI
    strax bbq as ge zin et kom maar af rond de zevenen daar na een vuurke ofzo????????? bye bye

  • 16 Mei 2006 - 15:15

    Mazzel:

    Ej Elissa , kem een nieuw concept voor uwe fotosite , een mapje met loesje zonder bloesje?
    Tof idee ni ?

  • 16 Mei 2006 - 15:35

    Gonzo:

    hey vriendjes, ik ben ondertussen druk bezig in het zonneke. belangrijk bericht vr diegenen die nog willen afkomen, ik weet nogniks van de details van het slapen enzo, of ge korting krijgt ofni, maar den directeur van mijn hotel valt heel goe mee en binnekort krijgen we wel gedaan. als je nu zou komen is het 15 EURO per dag ALL-IN. da is ne veel he. dus dan weet ge al iets

  • 18 Mei 2006 - 17:11

    Zééééééééééég:

    het is hier zo stil. een klein ambraske of roddeltje zou wel tof zijn.

  • 18 Mei 2006 - 17:16

    Gianni:

    hey hey

    de ganzos zitten dus op ibiza
    als der iemand wil afkomen let us know he

    ik ben te bereiken op mijnen spaanse nummer 0034 610063799

    greetzz gonzo 2

  • 18 Mei 2006 - 21:05

    Mazzel:

    Ik heb nog ne roddel , en theeft te maken me een poepeke een manneke en nen dikke vatsige kloppende zweterige paarse negerpiet

  • 18 Mei 2006 - 21:06

    Mazzel:

    Ahja en ni te vergeten , vele blauwe dikke pompende aders derop

  • 18 Mei 2006 - 21:07

    Mazzel:

    En ook nog een beetje smeuig naar camenbert riekend smegma deraan geplamuurd

  • 19 Mei 2006 - 15:59

    Remember:

    morgen fuif in filippus!!Met den beste dj van 'tland

  • 19 Mei 2006 - 16:30

    Mazzel:

    Junior jack ,???

    Ahja en op dien piet van hierboven ook nog nen dikke verroeste prins albert derdoor

  • 20 Mei 2006 - 07:24

    Dre Nog Is:

    jow jow,
    SLECHT NIEUWS>>>> tis strax geen BBQ want het is te slecht weer en dan brand het vuur ni zo goe(idd. OOOooow)
    NIEUW NIEUWS>>>> als ge gegeten hept mag je gerust iets komen drinken bij mij thuis(der is wel nx behalve water en witte wijn) tegen 19.30 vertrekken we naar den bowling in merksem.
    Gesnopen! see ya,
    bye bye.

  • 20 Mei 2006 - 09:06

    Het Bowlingcomité:

    Het is vanavond geen eten, dat is afgelast omdat het weer niet meezit. Vanaf 18.30u bij den dré voor een aperitief, en dan vertrekken we om 19.30u naar den bowling, om te zuipen, te feesten en den hooligan uit te hangen.

  • 20 Mei 2006 - 09:15

    Eeeeeeen....:

    dan gaan we derna naar 'tfeesje in filippus om ons zuipfestijn verder te zetten...

  • 20 Mei 2006 - 16:18

    Manneke:

    Is van ons heengegaan:

    Berta,
    de beroemde gans van Vandergooten.

    1 minuut stilte graag op de vicram site

  • 21 Mei 2006 - 15:37

    Een Gedicht Door Mazzel Geschreven:

    Er was is een manneke en dien had ne puist op zen gat
    Twas er geen kleintje , tzag eruit as nen ongeschilde petat
    Twas vies ent stonk naar een dooi mus ,
    maar er was is ne passerende reiziger en dien gaf op da puisje , ne kus.
    Da manneke was toen zo blij ,
    a pakte zen trotinetteke en ging maagdjes zoeken op de kalmthoutse hei.
    Na een paar vliesjes te hebben gestoken was zijn hartje gebroken ,
    want die reiziger was weer weg , wat had dat mannetje een pech.
    Wie moest nu zijn vatsig puistje op zijn poepeke kussen , hij vroeg het aan
    een 4 passerende russen.
    Maar die konden alleen maar zijn onstilbaar verlangen naar anale sex
    blussen.

    Dat mannetje zat helemaal in de put , een zere aars en nergens een
    maagdelijke kut.
    Toen geraakte hij aan de primperan , hij was er helemaal van in de ban.
    Maar je raad nooit wat hij zag , al flashend op een mooie dag.
    Er was iets van onder zijn velletje naar boven verhuisd ,
    het was een mooie dikke vette puist.

    FIN

  • 24 Mei 2006 - 19:12

    Dre Nog Is:

    edde da gezien de monkeymann stond der tussen die me zen blauw gileeke.

    dien is toch ook overal e!!!

  • 25 Mei 2006 - 16:52

    Gonzo:

    oe fre ge waart den beroemden hijgtechniek ni aant toepassen.
    zalig mannetje en jan, ik zie dat er weer gepest wordt.

  • 25 Mei 2006 - 18:47

    Rdthfge:

    vanavond staaaaaaaaaaaaaaaaad

  • 26 Mei 2006 - 17:50

    Fre:

    ik pas dien hijgtechniek ni altijd toe he!
    Alleen op zon en feestdagen.

  • 27 Mei 2006 - 13:29

    Mazzel:

    Of samen me de carl in bed , dan moet gij ook altijd zo gaan hangen en zowa hijgen. Gij vertelde da toch he ni ?

  • 28 Mei 2006 - 10:30

    Fre:

    nee
    de carl hangt en hijgt alleen met mij in zijn gedachten.
    Zijde gij ni dien wereldberoemde danser met zijne paringsdans.
    Die neukbewegingen doe tegen iedereen terwijl em danst!

  • 28 Mei 2006 - 12:46

    Mazzel:

    Nee fre das alleen tegenu as iemand anders aant stouwen zen , me uwe geil smoeleke

  • 28 Mei 2006 - 15:52

    Gonzo:

    haha prepre ik hebda ookal gezien van de mazzel, er is eenneiuwe danskoning geboren

  • 28 Mei 2006 - 16:58

    Fre:

    zeg mazzel kunde gij gene goeie nederlandse zin formuleren?
    Want wie zen geil smoeleke bedoelde en wie is er aant stouwen.
    Misschien moet ge eerst een paar wodka appelsapkes drinken voor ge praat begint te verkopen op de vicram!

  • 28 Mei 2006 - 19:32

    Manneke:

    ik ben aant stouwen

  • 31 Mei 2006 - 17:57

    Ik Speel Efkes De Gonzo He:

    Euhm ja komt maar naar ibiza, ik weet ni goe of ge een kamer hebt , misschien kunde bij ons op hotel , maarrrr misschien ook ni.
    Misschien zallek da is vragen aan ne neger dien opt strand heeft geslapen ooit me een grietje.
    In ieder geval over de prijs zal ik kort zijn , het is 15€ per nacht maar misschien is het ook 35€ per nacht?
    Wie zal het zeggen . In iedere geval goed je reis plannen.

    En misschien ben ik in ibiza , maare misschien ook niet....

    Jooooooooo

    Nicholas I NEED INFO
    Oe kan kik anders schemas samenstellen !!!

    lof u

  • 31 Mei 2006 - 21:06

    Mr Commentaar:

    De mazzel is nen bleiter! boehoe

  • 01 Juni 2006 - 08:12

    Mevrouw Protut:

    vanaf nu maakt gij geen schema's nimeer en doet gij gewoon gelak de rest van de wereldreizigers, alles opt laatste moment!
    Zullen we dat afspreken?

  • 01 Juni 2006 - 10:16

    Bracké:

    Morgen Fever!

  • 01 Juni 2006 - 11:21

    Mer:

    da is echt een bangelijk voetbalfilmpje

  • 01 Juni 2006 - 16:40

    Gonzo:

    zie vr iederen die wilt komen, ik gaan zeker iet kunnen fixen. onzen directeur is ne wazigen dude die zelf ni goe weet wa em doe die loopt ier ma wa rond te bllen en die heeft zelf genen buro. tegen mid julie heb ik misschien zelf ene kamer apart en dan kunde bemij slapen, en dan zou het maar 15 euro per dag zijn all inn. als de ni het geval is dan betaalde iet van een 30 per nacht.
    dus beste vrienden ge kunt komen gene stress, uw plannekes kunnen doorgaan, ge moet alleen een bikke flexibel zijn.
    verget nooit da ibiza het eiland van de hippies is he, en hippies die zen heel onduidelijk
    nee, mazzel ik laat iet weten als ik zelf meer weet maar het belangrijkste vr olle is de vlucht boeken, en de rest komtwel in orde..

  • 01 Juni 2006 - 16:47

    Mazzel:

    Ej we zien wel zeg kik altijd en ons miranda zegt ook altijd

  • 02 Juni 2006 - 10:52

    HET GEZOND VERSTAND:

    Dat is helemaal den broer van de Fré niet, dat is gewoon de Fré zelf. En ge moet zelfs niet goed zien, da danske verraad alles.

  • 02 Juni 2006 - 11:27

    Mazzel:

    Haha wel een goeike dien dansgod

  • 03 Juni 2006 - 15:52

    Gonzo:

    vriendjes de eertse fotokes, keb mennen digitalo nogni veel mee op stap genomen, maar da ga zeker nog komen.
    ciao, chekt ook de www.gonzowaarbenjij.nu vr een verhaalke

  • 05 Juni 2006 - 19:06

    Ex- Klasgenote Van Manneke:

    eindelijk heb ik u gevonden manneke na al die jaren zoeken. Ja ge moet ni doen of ge me niet kent. Ik heb bij u in de klas gezeten. En ik ben nog altijd ni vergeten wat gij wou. Ik zal dat hier is vertellen se aan u vriendekes.
    Manneke ook wel damien genoemd wou altijd mijn borstjes zien en in ruil wilde hij zijn manneke laten zien in de klas de viezerik. ik ben daar nooit op ingegaan bwa zone viezerik

  • 05 Juni 2006 - 21:35

    De Vleesboulet:

    Morgen @ vandergooten place: vettig feesje. Gratis bouletten en curryworsten. 18h

  • 06 Juni 2006 - 05:46

    Vetzakske:

    een kut is een kut en mijne lul heeft geen ogen

  • 06 Juni 2006 - 12:59

    Puntje Van Kritiek:

    Kleine verbetering.
    "Een gat is een gat, en ne piet heeft geen ogen"

  • 06 Juni 2006 - 16:00

    Eugene:

    awel een tong draaien ik vind daar dus nikske aan he, ge haalt uwe charcuterie boven ge draait en tis voorbij.

  • 07 Juni 2006 - 21:00

    Manneke Maar Een Ander Manneke Dan Manneke:

    Hoe is het eigelijk met de zaphron site en den black magic site bestaan die nog?

    groetjes
    manneke maar een ander manneke dan manneke

  • 08 Juni 2006 - 17:35

    Gianni:


    kaka pipi overgeefsel diaree

  • 08 Juni 2006 - 20:44

    Manneke:

    is het vrijdag voetbal in mannekenopolis?

  • 09 Juni 2006 - 16:14

    Mazzel:

    Uitwerpselen , urine , vomeersel en kakkerij.

    Wa is het plan voor de avond ? ikke morgen om 12 uur pas werken dus da wil zeggen zuipen tot het mart (op zen schotens) is.

  • 11 Juni 2006 - 19:53

    Wie Heeft Dit Er Eigenlijk Opgezet??:

    ex- klasgenote van manneke
    5 Jun 2006 21:06 uur
    eindelijk heb ik u gevonden manneke na al die jaren zoeken. Ja ge moet ni doen of ge me niet kent. Ik heb bij u in de klas gezeten. En ik ben nog altijd ni vergeten wat gij wou. Ik zal dat hier is vertellen se aan u vriendekes.
    Manneke ook wel damien genoemd wou altijd mijn borstjes zien en in ruil wilde hij zijn manneke laten zien in de klas de viezerik. ik ben daar nooit op ingegaan bwa zone viezerik

  • 11 Juni 2006 - 21:18

    De Opmerkzame:

    ja waarschijnlijk een ex-klasgenote van ons manneke. of mss de Fre? maar dat zal wel ni. Vraag het is aan manneke he die zal hier wel een antwoord op hebben

  • 12 Juni 2006 - 03:39

    Manneke:

    ik weet het niet

  • 12 Juni 2006 - 10:50

    De Vragensteller:

    Wie heeft er dit eigenlijk opgezet?
    wie heeft dit er eigenlijk opgezet??
    11 Jun 2006 21:53 uur
    ex- klasgenote van manneke
    5 Jun 2006 21:06 uur
    eindelijk heb ik u gevonden manneke na al die jaren zoeken. Ja ge moet ni doen of ge me niet kent. Ik heb bij u in de klas gezeten. En ik ben nog altijd ni vergeten wat gij wou. Ik zal dat hier is vertellen se aan u vriendekes.
    Manneke ook wel damien genoemd wou altijd mijn borstjes zien en in ruil wilde hij zijn manneke laten zien in de klas de viezerik. ik ben daar nooit op ingegaan bwa zone viezerik

  • 12 Juni 2006 - 11:25

    Dre Nog Is:

    de viCram in hoogst eigen persoon is hier me gestart
    maar dan wel vanut een heel ver weg land op een schelpen beurs daar hep ik die ook leren kennen. greets

  • 13 Juni 2006 - 15:57

    De Werkende Mens:

    Kutstudenten , wa in de lilse bergen gaan liggen niksen , God zal olle straffen

  • 14 Juni 2006 - 08:56

    Fre:

    ja werkende mens, als ge ni kunt leven volgens de spirit van de tiburonnekes, kei veel niksen en af en toe is werken.
    dan zedde gij ne lomperik he.
    Omda ge geld wou verdienen om uwe otto op te tunen en daarmee naar uw fabriek te rijden en te stoefen bij de grieten op te pikken.
    maar wanneer het echt leuk wordt zit ge op u werk en al die kutstudenten en tiburons zitten zich te amuseren!
    God zal u straffen voor u geregeld werkleven.
    Be a tiburon or die!

  • 14 Juni 2006 - 15:55

    Tanith:

    Damens en heren, 30 juni Filippus tentfuif ten velde simikos. Je reinste nostalgie, een beetje zoals the good old days maar hopelijk dan zonder de politieinvallen en losbandige gabbers.
    Inkom slechts 2 euro en voor de rest ook zeer schappelijk prijzen.

  • 14 Juni 2006 - 16:05

    Manneke:

    ik geef 1.90 euro

  • 15 Juni 2006 - 07:47

    Een Guitige Observant:

    Ik weet het niet zeker maar toch bijna. Is dat weer niet de Fré, maar dan in een prachtvermomming.

  • 15 Juni 2006 - 16:13

    Mazzel:

    Nee ge zie dien grote piet zowa hangen en ik denk ni da da de fre kan zijn

  • 16 Juni 2006 - 11:47

    Fre:

    excuseer ik heb wel nen 48 he, da betekent een kanon!

  • 16 Juni 2006 - 11:51

    Fre:

    ah en randy, da kan goe zen da kik da zen want ik zen het channelmanneke en mij komde tegen op elke surfspot waar nen channel is.

  • 16 Juni 2006 - 15:21

    Kim:

    Nieuwe Girls -only surfsite Nu online !

    check www.ifwewererichsurfgirls.be

    alleen voor grieten dus V aanklikken en ni M en weten waarom mascara dient !

    De gonzo's staan er ook ergens tussen !

    Grz. KIM

  • 16 Juni 2006 - 16:01

    Mazzel:

    Ja uiteraard staan de gonzo's ertussen , da zijn tiburons die staan overal ter wereld !!!

    De gonzo 2 & 3 vertelden mij ooit op een mooie dag , as ge goe u best doe om niks te doen , en ge zijt goei maatjes me de Guy da ge dan ook zonne coole lowlife motherfucker als hun kunt worden.
    Zij hadden dit geleerd van een wijze man genaamd patrizzio die plots aan hun deur verscheen met 2 pakjes van de turtles die te klein waren.

  • 20 Juni 2006 - 14:44

    Eli:

    schatjes van patatjes, nieuwe fotootjes te zien van uitjes in de stad en down at copa cabana, the hottest spot north of waarloos

  • 23 Juni 2006 - 16:20

    De Vicrams:

    mazzel, het wordt tijd voor een nieuwe vicram-page

  • 23 Juni 2006 - 16:43

    Mazzel:

    Ja tis waar wa ge zegt , maar kem nogal weinig tijd , kzal de zondagavond ofzo mss nog is een nieuw kleureke verven

  • 24 Juni 2006 - 13:16

    Meneer Ooier Pé:

    Help mij mannetje , ik heb een dodelijke ziekte ,
    Kom naar mijn fuif in de hallen te diest

  • 27 Juni 2006 - 22:29

    Bobke:

    ik staan op de fre zenne neus en ik ben groot?
    RARA wa ben ik

  • 28 Juni 2006 - 11:42

    Bobbetje:

    De mazzel met drie kilo gepelde garnalen in zen broek?

  • 28 Juni 2006 - 15:11

    Mazzel:

    haha wa gaan kik nu op de fre zenne neus staan , der is helemaal geen plaats meer voor mij.

  • 03 Juli 2006 - 14:29

    Mazzel:

    Jeetje ik ben hier nog helemaal alleen

  • 03 Juli 2006 - 16:28

    Gonzo 3:

    heb geen zorgen mazzel ik ben er nog, ookal ben ik een beetje in een ander land. tot binnekort.

  • 04 Juli 2006 - 15:19

    Bracké:

    Op deze dag 04/07, drie jaar geleden, ging Barry White "the father of the lovesoul" van ons heen.
    Rest in peace Barry!!!
    You 'll never walk allone!!!

  • 04 Juli 2006 - 19:55

    Dre Nog Is:

    mazzel ik ben er ook nog maar ge zie da ni goe want ik ben waaazig

  • 05 Juli 2006 - 12:42

    Mazzel:

    haha Bracké gast , gij hebt zon dinges echt op uwe kalender staan ofzo he.
    En dre as gij wazig ze dan zienek u ni ma dan riekek uwen adem wel !
    Leve pintjes en gipsymuziek

  • 05 Juli 2006 - 16:20

    Bracké:

    Zoiets staat niet op mijn kalender, zoiets staat op mijn borstkast (hartstreek)getatoeerd.
    Waar was iedereen tijdens de herdenkingsmis, stelletje ongeregelte.

  • 06 Juli 2006 - 16:30

    Gianni:

    hey hey

    hoe zit da mat al die janetten die naar ibiza gingen komen

    vastgeplakt in schoten ofwa

    of kunnen ze de pintjes van den trol ni missen

    dus dudes we verwachten jullie


    greetzz gianni

  • 07 Juli 2006 - 09:16

    Mazzelen De Jeanetten:

    We komen deraan tegen de 16de , want de carl zen pintjes zen toch opgelsagen , das pas een jeanet

  • 07 Juli 2006 - 15:09

    Gonzo:

    sgoe dudekes, ik begin al een matraske te zoeken. ej pakt u rijbewijs mee, dan kunde nen otto huren is ier ni zo duur. oeveel zende pintjes nu dan, vettig homoken me zen prijzekes.

  • 08 Juli 2006 - 16:55

    Mannetje En Katrien En Katja:

    hey hey alles goed hier in portugal. het weer ook en de golven niet. kheb een surfplank gekocht ge gaat jaloers zijn. den ben heeft katrien haar plank verneukt. an rosse katja is misschien zwanger.

    morgen gaan we van viana naar peniche. we missen jullie. veel liefs. xxx

  • 10 Juli 2006 - 17:48

    Gonzo:

    schattig, kleine rolekes ik kan het mij pokan ni voorstellen ik krijg scheel oge van de schattigheid. ik had nooit gedacht da de roel zen zwemmers doel gingen treffen. mijn collega , een portugese zegt da ge zeker naar lisbon moet gaan, su7rfspots op 20 minuten en al sge helemaal naart zuiden gaat dan moet ge zeker naar een andfer plaats maar da weetik nimmer. ik zalletr wel melen. veel plezier kindjes. nog drie maandjes en ik zie jullie schattige gezichtjes weer. avnavond een dansshowke uit de mouw schudden. slukes

  • 11 Juli 2006 - 14:00

    Manneke:

    vanuit peniche: redelijk slecht weer, goei golven, op het eerste zicht een saaie stad. heb nie veel tijd. tot gauw ergens anders. ik mis jullie. xx

  • 14 Juli 2006 - 13:46

    Mazzel:

    Groetjes uit mimizan waar de pietemannen aan u teentjes zuigen

  • 14 Juli 2006 - 18:00

    Dre Nog Is:

    omda bijna iedereen toch weg is dag allemaal ier ist ook goe hoor !!snif snif

  • 15 Juli 2006 - 15:39

    Gonzo:

    haha mazzel het is pietrman, ik lach, ik ben een clown vanavond en ik wil graag weten wanneer ge komt en me hoeveel en me wie en waarom juist en hoelang ge gaat blijven en of ge ernaar uitkijkt enh of ge verliefd zijt op iemand en of ge da vuil sammeke meepakt en of ge mij een zoentje geeft als ge der zijt.

  • 16 Juli 2006 - 11:43

    De Mama Van Mazzel:

    Sorry Pietman maar mijn zoontje mag ni afkomen en waarom niet
    ten eerste: mensen die zichzelf pietman noemen hebben een slechte invloed op hem

    ten tweede: Mazzel moet zijn kamer eerst opruimen en daarna het gras afrijden

    ten derde: hij is zonder mij iets te zeggen weg en krijgt dus drie maanden huisarrest

    Zoontje zie maar dat ge morgen hier terug staat of er zwaait wat

  • 22 Juli 2006 - 16:24

    Mazzel:

    Ja Sammeke was wel heel vuil deze verlof , maar d amag soms , en ik heb liever pietemannen , da voelt beter as ne lammen voet !!!

  • 22 Juli 2006 - 18:57

    Club Industria Closing Party:

    Vrijdag 21/07/2006 om 05:52 u s'octhends.
    Ik loop voorbij de inkom,
    de jufvrouw erachter glimlacht naar me.
    En dit voor de laatste keer.
    Ik leg een muntstuk in een grote hand en zeg vaarwel.
    En dit voor de laatste keer.
    De zon staat al boven de Indienstraat, ik knijp mijn ogen lichtjes dicht.
    En dit voor de laatste keer.

    Vaarwel Industria, het is mooi geweest.
    De laatste doet het licht uit.

  • 23 Juli 2006 - 16:32

    Mazzel:

    Oe komt eigelijk da da dichtga industria ?
    Da he toch goe te doen ?

  • 25 Juli 2006 - 08:22

    -:

    da ga ni dicht da wordt gewoon iets anders.
    New party concept en zulks

  • 25 Juli 2006 - 12:03

    Mazzel:

    Mmm Owkeey.

    Manneke ik mis je

  • 26 Juli 2006 - 16:55

    Gonzo3:

    jo vriendjes alles goe me den deze, ik ben ondertussen veranderd van hotel, ik weetnogni of het echt wel goe is, engelsen vr duitsers, ma we zien wel, nog een goei twee maandjes en ik kan weer is iets anders gaan doen. hoe waren der reizekes kindjes? ik mis jullie.
    en mazzel luie wammes veranderd deze site is.

  • 26 Juli 2006 - 16:56

    Gonzo:

    verandert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 922
Totaal aantal bezoekers 275041

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: