Tshirts - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van vicram - WaarBenJij.nu Tshirts - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van vicram - WaarBenJij.nu

Tshirts

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2005 | Uruguay, Montevideo

Jow tijd voor nog es een nief bericht
Euh wa kannek allemaal vertellen
De fiesta t-shirts zijn besteld en zijn ongeveer binnen 2 weken klaar
Plannen voor vicram tshirts zijn in de maak as iemand een goei idee heeft voor daar een tekening op te zetten laat maar weten.
voor de rest hebbek ni veel te zeggen.
ja kzen vant weekend ook nog gaan feesten me mijne nieve maat de spongebob die fotos kunde terugvinden op mijne site , tis wel ni voor gevoelige kijkers want die spons die kan kik ni volgen zenne !
http://mazzel.rondingen.be

salut

  • 18 September 2005 - 15:41

    Manneke:

    vanavond 20h MANNEKENOPOLIS villa imatex. Allen op post voor 'The Big Lebowski'

  • 18 September 2005 - 15:45

    Fre:

    ok mannen
    ni vergeten 25 september paintball.
    Om 10 uur smorgens worden we al in berendrecht verwacht!

    Wa moeten meenemen
    goei schoenen
    uwe pas
    geld
    eten (da is daar ni!)
    drinken voor als ge dorst hebt
    geen drugs, want da zien ze daar ni zo graag.

    allemaal komen he, of da geld is voor mij!

  • 19 September 2005 - 10:44

    Bracké, Roel En Krolle:

    Dag werkende en schoolgaande mensen.
    Hier in Zarautz is het nu 27 graden en de golven gaan naar een vlotte 1,5 meter.
    MILFhunting krijgt hier een volledige andere betekenis...en dit in een positieve zin.
    Tijdens een kleine roadtrip hebben we "perfectie" ontdekt, mits we allen te verlegen waren om haar naam te vragen hebben we "Gods geschenk aan deze wereld" maar zelf gedoopt en haar Emma genoemd.
    Groeten uit baskenland, en durft zeker niet te bellen.

  • 19 September 2005 - 19:38

    Check:

    De Zaphron site

  • 20 September 2005 - 05:11

    Mazzel:

    Ej Roel zijde gij zeker da Emma wel een griet was want gij me a baskengedoe dare.Oeh basken zijn kei tof

  • 20 September 2005 - 15:39

    Gonzo:

    mannen zie da de roel terugkomt he want als hij basken ziet wil hij die altijd al zijn liefde en vriendschap geven, en ik denk dat hij stiekem in baskenland wil gaan wonene, met vrienden die altijd kwaad worden sl ze zat zijn. amusez-vous les gars.
    tot over 35 dagen
    kwou dak ook wa kon surfen, voorbije dagen ier ookk een klein meterken, maar ik heb nu een plank weten te fiksen vr de volgende keer dat noggis waves zen, zon drie keer per maand een ghoei stormke, ik zendus aant aftellen,.
    aan de rest hallo

  • 20 September 2005 - 18:04

    Hombresito:

    A quanta la mera de los lojos muuuuchos de grande patatteriren

  • 21 September 2005 - 05:10

    Mazzel:

    Ej pre , wie zegt er nooit veel ?

  • 21 September 2005 - 08:49

    Dre Nog Is:

    IKKE

  • 21 September 2005 - 08:50

    Dre:

    nog 8 berichtien en we zitte op 80000

  • 21 September 2005 - 08:50

    Dre:

    nog 7

  • 21 September 2005 - 08:51

    Dre:

    nog 6 te gaan

  • 21 September 2005 - 08:51

    Dre Nog Is:

    5 haast u maar

  • 21 September 2005 - 08:52

    4:

    .

  • 21 September 2005 - 08:53

    Dre:

    grapje nu hihihihihi



    hoer a hoera


    yes yes yes

  • 21 September 2005 - 17:01

    De VIcram:

    Bij 100000 gevek een vat

  • 22 September 2005 - 10:46

    Dre Nog Is:

    WADDE

  • 22 September 2005 - 15:16

    Mazzel:

    Ej dre checkt uwen agenda vanavond spreken we bij mannekenopolis af voor de volgende fiesta fiesta

  • 22 September 2005 - 15:22

    ???:

    De Sam klinkt zo oud ???

  • 22 September 2005 - 15:30

    Agenda:

    Vanavond MANNEKENOPOLIS voor een waanzinnig-spannende Terra Incognita!!!
    Wees welkom vanaf 21.30h

  • 22 September 2005 - 16:49

    Gonzo:

    aan manneke, ge gaat het ni geloven manneke, maar ik heb vandaag mijne droom werkelijk heid zien worden, ik heb welliswaar niet een crazy bike gebruikt, maar de mensen laten schrikken met een echt apenpak, is echt de max, ver zekers moeten we da gaan halen maat, tis ier toeristenfeest, veel zuipen in het hotel en iedereen verkleed, ikke vandemoregn om 8 uur iedereen gaan wakker maken me dea gorillapak, ni te doen hoe, grappig, die mensen doen de deur open en teerste wa ze zien is ne viezen gorliia be, de fotos kommen later, the first VICRAM monkey is born
    ..

  • 22 September 2005 - 17:57

    Gianni:

    jaja

    binnen een paar weken ben ik weer in schoten

    dus zet de pintjes al maar koud

    greetzz gianni

  • 22 September 2005 - 17:58

    Manneke:

    zalig nicholas, ge zijt onze toekomstplannen dus nie vergeten!! Den eersten dag da ge terug zijt beginnen we aan the crazy bike!!

  • 22 September 2005 - 18:05

    Nieuw Bij MANNEKENOPOLIS:

    Vanaf heden gaat MANNEKENOPOLIS ook door op maandag. U kan er genieten van de gloednieuwe en adembenemende topserie 'LOST'

    Diegenen die de eerste aflevering hebben gemist kunnen bij mij terecht want ik heb ze op dvd staan.

  • 22 September 2005 - 19:25

    Oude Sam:

    waarom

  • 23 September 2005 - 11:24

    Dre:

    SAM de 6de december speeld gogol bordello in AB das nen dinsdag ik gaan wel zeker

  • 23 September 2005 - 17:27

    De Vraagagenda:

    wA VALT ER ALLEMAAL TE DOIN VANAVOND ,???

  • 24 September 2005 - 10:09

    Mazzel:

    Mevrouw stokvis
    Je veux l'amour !!!!!!!!!!!

  • 24 September 2005 - 10:46

    Fre:

    ok mannen
    morgen allemaal om 10 uur aan den afrit van berendrecht staan voor te paintballen!!!!
    Spreid dees woord aub

    Om 10 uur daar zijn!
    Ge moet om 10 uur daar zen en ik zal het geen vier keer zeggen!

  • 24 September 2005 - 10:47

    Fre:

    om 10 uur daar zijn

    AFRIT BERENDRECHTµ

    A12 BERGEN OP ZOOM VOLGEN EN DAN AFRIT BERENDRECHT!!

  • 24 September 2005 - 10:59

    Manneke:

    Fre als ik om 10 uur daar moet zijn, om hoe laat moet ik dan opstaan?

  • 24 September 2005 - 11:36

    Dre:

    en ikke ??

  • 24 September 2005 - 12:10

    Mazzel:

    Om 9.45 vertrekken is goe genoeg as ge wa doorrijd

  • 24 September 2005 - 13:13

    Nomi:

    zeg moet kik na mee gon morgevroeg of ni? Kheb stiekem niks betaald. mmmmm, soit... elkaar goe afschiete zouek zo zegge. ;)

  • 24 September 2005 - 17:03

    Nieuwsgierig:

    Is er al iet gepland voor vanavond?

  • 25 September 2005 - 10:43

    Sambas:

    vanavond laatste groet aan onze overleden vrienden die in staford zijn omgekomen met een verfkogel.

    EN DRE IK GAAN ZEEEEEEEEEEEEEEEKEEER MEE

    TKOST NARTSCHIJNT MOR TIEN EURO

    EN DA IS WEINIG, maar ik zou da wel goe op voorhand bestellen ofzo. ik haal mijn ticket de maandag of dinsdag in fnac stad

    als ik voor iemand ticketje moet meepakken laat dan weten op de rucramsite (haaahaaahaaa) da was dus grapje.

  • 25 September 2005 - 15:43

    Boonen:

    OLE OLE OLE OLE i am the champion i am the champion.
    Vanavond gratis vaten in Balen allen daarheen.

  • 25 September 2005 - 16:08

    Dre Nog Is:

    ja sam breng voor mij maar 1 kaartje mee



    en aan de loezers van int centrum wij waren toch veel beter.

  • 25 September 2005 - 17:49

    Sambas:

    Zeg dré, we moeten eigenlijk is een bitje organiseren om er de 6de december een heus festijn van te maken he.

    Bussen huren die ons tot de gipsy part of town rijden + aan de koning gaan vragen of we de ottostraat kunne afhuren om confortabeler te kunne rijden wanneer we terugkomen.

    We moeten is horen hoeveel da kost voor een bus enzo.

  • 25 September 2005 - 17:50

    Sambas:

    Zeg dré, we moeten eigenlijk is een bitje organiseren om er de 6de december een heus festijn van te maken he.

    Bussen huren die ons tot de gipsy part of town rijden + aan de koning gaan vragen of we de ottostraat kunne afhuren om confortabeler te kunne rijden wanneer we terugkomen.

    We moeten is horen hoeveel da kost voor een bus enzo.

  • 25 September 2005 - 17:51

    Sambas:

    lozers vant centrum, golle had mij moeten meevragen. Ik had nog een camouflage tijgermuts...

  • 25 September 2005 - 17:51

    Sambas:

    lozers vant centrum, golle had mij moeten meevragen. Ik had nog een camouflage tijgermuts...

  • 25 September 2005 - 17:55

    Chéllé:

    het staat vast 4-2 voor schoten centrum, het is duidelijk. centrum is king

  • 25 September 2005 - 17:57

    Mazzel:

    Die mannen van OVER de vaart zijn toch een bende jeanetten he.
    vooral dien blonde da der eel den tijd al salsadansend kogels stond te ontwijken.

  • 25 September 2005 - 21:30

    Man:

    inderdaad, ne simpele whaaa!!! is al genoeg...

  • 25 September 2005 - 21:32

    Manneke:

    Vanwege de ploeg van 'de elite-kant van de vaart' wil ik DE FRE bedanken voor de vlekkenloze organisatie van het paintball gebeuren. We zullen er nog vaak aan denken....

  • 26 September 2005 - 09:10

    Sambas:

    wie ga der nu zondag den 2de oktober mee bowlen??

    Inschrijven hier.
    The big lebowsky heeft ons allen geïnspireerd...

  • 26 September 2005 - 15:42

    Gonzo:

    golle het allemaal geluk da die van over de middellandse zee ni meededen aan de paintball

  • 26 September 2005 - 15:42

    Gonzo:

    golle het allemaal geluk da die van over de middellandse zee ni meededen aan de paintball

  • 26 September 2005 - 15:44

    Mazzel:

    Alle mannen van over de vaart en de middelandse zee zijn jeanetten

  • 26 September 2005 - 16:37

    Mazzel:

    Alle chance da kik er net ene verkcoht heb

  • 27 September 2005 - 13:28

    Snelle Eddy:

    Vicram was da na wer vo iet! Da zen precies een stelleke omhooggevallen janetten.
    Zon groepke promoten da nieens bestao wa zedde golle vo losers!
    Kijkt is naar nen echte vent gelak kik, bier zuipen wijven poepen en makakken op hun bakkes kloppen.
    Snelle eddy is back!

  • 27 September 2005 - 17:42

    Dre:

    ZZZAAAAAAAAAAAAAALLIG das iet voor mij zenne

  • 27 September 2005 - 21:03

    Mazzel:

    Seg fre ,
    waar is u kat ?
    Misschien in de zak
    In de Franco's
    hahahahahahaha$h
    ahah
    ha

  • 28 September 2005 - 08:07

    Dre:

    1 fiesta fiesta>> komt der aan m'neer

  • 29 September 2005 - 15:47

    Mazzel:

    Ej manneke ist polis vanavond ???

  • 30 September 2005 - 15:14

    Mazzel:

    Amaai manneke , awe camera was precies wer slecht afgesteld he gistren

  • 30 September 2005 - 16:58

    Ampuria Mceeees:

    ik zat op tram 5,
    naast me zat een lekker w5:
    ik dacht:WHAT IS NJAWAT n lekker lijf.
    mijn pik stond al strak en stijf.
    ik dacht shit man dit is een hark en geen rijf.

    de wijven de wijven de duitse wijven, ni alleen dope maar tepels lak olijven.

    Ik dacht stik man wat moet ik zeggen????
    tleek riskanter dan men geld bij een marrokaan te beleggen.
    ik dacht rustig how relax even chillen, maar opeens keek ik weer naar die mooie billen. shit man ik sta nog te strak van al die pillen, nog even en ik begin hier retehard te gillen.

    die schlampe die schlampe, nu zijn ze heet maar vroeger staken zons in kampen

  • 30 September 2005 - 17:08

    Mazzel:

    ja gonzo , en nu moet kik de rest derop zetten ofwa ik zen da al wa vergete , ik wacht wel tot gij trug zijt me u hippe "boekje"

  • 01 Oktober 2005 - 11:05

    Hihi:

    Sammeke moet gij nog wa rozebottelthee hebben jij ruige punker.

  • 02 Oktober 2005 - 00:57

    Manneke:

    Vrienden, groeten uit den diamant

  • 02 Oktober 2005 - 13:58

    De Zeenomaad:

    Waauuuuw. wat kom ik hier tegen. Vrienden van een vriendzeenomaad die ik goe ken. tof. Ik heb ooit beloofd aan mijn vriend dat ik hem in Schoten kwam bezoeken per boot en hier sta ik dan of toch bijna. over enkele dagen meer ik aan in schoten. u kan mij allen bezoeken indien u meer van ons te weten wil komen. Ik heb ook het grote zeenomadenboek bij.( MET alle pagina's ) dus kom maar af. Ik kom aan op woensdag om 1000.

    groeten
    de zeenomaad

  • 02 Oktober 2005 - 18:14

    Esje:

    heb pc op men kotje!! :) kannek terug vicramsitjes enzo bekijke joepieee

  • 02 Oktober 2005 - 22:05

    Manneke:

    Vanavond (maandag dus) om 21h bij manneke THUIS (bourgoishuis!) voor een nieuwe aflevering van LOST op half groot scherm!!!

  • 03 Oktober 2005 - 11:42

    Dre:

    mannekke heeft ondekt da zijn vriendin eigelijk ne kerel me vettig haar enzo is.


    haaaa haa

  • 03 Oktober 2005 - 13:00

    Rocho:

    Ik heb bij ons pa nog nen oude shotterbak staan, stakanit! En die ga verhuize dus die moet weg. Als ge em wilt moete mar iet late weten anders ga tem naart stort denk.

  • 03 Oktober 2005 - 15:18

    Mazzel:

    Wij hebben nog een ladder liggen van 14 meter , in te korten tot minimum 7 meter , tis in alluminium en g emoogt ze ook komen halen.

  • 03 Oktober 2005 - 16:06

    Dre:

    ik hep nog een blad papier da maar voor den helft is beschreven da moogt ge ook GRATIS komen halen

  • 03 Oktober 2005 - 17:17

    Haha Lacht Die Eigelijk Toch Is Zwaar Uit Die Smse:

    zielig is dat. en een paar weken geleden was er zone tip op da programma van Goedele en die deed daar zwaar aan mee die gast. DIE was er zelfs van overtuigd dat dat een echte vrouw was dat dat deed en tot een paar weken voor het programma had hem nog me "haar" contact maar dan plots ni meer. Die gast zwaar in zak en as. Speciaal afiches me een vrouw op laten maken zijn DROOMvrouw om die te verspreiden zodat iedereen die die kent me hem contact kon opnemen.

    Zwaar uitlachen die gast maar tis toch zalig dat er zo mensen zen die dag geloven.

  • 03 Oktober 2005 - 17:17

    Haha Lacht Die Eigelijk Toch Is Zwaar Uit Die Smse:

    zielig is dat. en een paar weken geleden was er zone tip op da programma van Goedele en die deed daar zwaar aan mee die gast. DIE was er zelfs van overtuigd dat dat een echte vrouw was dat dat deed en tot een paar weken voor het programma had hem nog me "haar" contact maar dan plots ni meer. Die gast zwaar in zak en as. Speciaal afiches me een vrouw op laten maken zijn DROOMvrouw om die te verspreiden zodat iedereen die die kent me hem contact kon opnemen.

    Zwaar uitlachen die gast maar tis toch zalig dat er zo mensen zen die dag geloven.

  • 03 Oktober 2005 - 20:53

    Mazzel:

    Ja mannekes meestal

  • 03 Oktober 2005 - 22:44

    Manneke:

    Mazzel lach niet met mijn liefdesverdriet. En dieje ladder wil ik wel komen halen. kzal nog wel afspreken met u.

    Vanwege de hele schoten-crew wensen we mazzel veel succes en weinig pijn voor zijn operatie.

  • 04 Oktober 2005 - 15:38

    Silke:

    Amai , als ge hier lang ni komt en ge leest da hier allemaal dan wete waarom ge hier maar zo weinig kom. Nen hoop gezever tot en met!

  • 04 Oktober 2005 - 16:57

    Dhshsjhy:

    ej dimme e

  • 04 Oktober 2005 - 16:58

    Dre Nog Is:

    brake


    nog ne gelukkige verjaardag (op uwen boot)

  • 05 Oktober 2005 - 08:54

    Mazzel:

    Silke is ne sul

  • 05 Oktober 2005 - 11:10

    Fre:

    Mazzel ik dacht da gij nimmer kon spreken.
    Tis te hopen da ge de vrijdag u mondige zelf terug hebt want dan komen er amsterdamse grieten afgezakt!!

  • 05 Oktober 2005 - 12:03

    Pleun:

    precies!!!! dus mazzel, gelieve niet meer te spreken!!

  • 05 Oktober 2005 - 13:37

    Manneke:

    Yeeesss!!! de hollandse wijven zijn bijna terug in't land!!!

  • 05 Oktober 2005 - 14:12

    Pleun:

    ey!! wat nou wijven!! BEETJE RESPECT GRAAG.

  • 05 Oktober 2005 - 15:21

    Manneke:

    Sorry pleun, maar als ge met schotenaren omgaat of ge komt op de vicram-site, dan moet ge der af en toe is tegenkunnen dat ge respectloos behandeld wordt...

    Maar desalnieteplus en desalnietemin, kben toch blij dat ge nog is naar schoten komt!!!

  • 06 Oktober 2005 - 13:42

    Dre:

    strax BBQ bij mij thuis om 6 uur stipt

    kom maar af

  • 06 Oktober 2005 - 14:53

    Manneke:

    En daarna om 21h30 bij imatex voor Terra incognita!!!

  • 06 Oktober 2005 - 15:37

    Damien:

    Als ik kwaad ben dan speek ik altijd iemands gezicht vol met bier.
    Maar ik geef altijd eerst waarschuwingen dat ik op hunne neus klop!
    Dan mogen ze zeker niet achteraf zeggen dat ik ze niet gewaarschuwd heb want da is wel zo.
    Vroeger in de lagere school zei ik da ook altijd!

  • 06 Oktober 2005 - 15:48

    Damien:

    Als ik kwaad ben dan speek ik altijd iemands gezicht vol met bier.
    Maar ik geef altijd eerst waarschuwingen dat ik op hunne neus klop!
    Dan mogen ze zeker niet achteraf zeggen dat ik ze niet gewaarschuwd heb want da is wel zo.
    Vroeger in de lagere school zei ik da ook altijd!

  • 06 Oktober 2005 - 17:03

    Gianni:

    hey hey everybody

    hier alles nog chill
    ik ben de eerste week van november terug in schoten
    dus smeert olle wenkbrauwen maar al in

    greetzz gianni

  • 06 Oktober 2005 - 18:28

    één Favanfanvangianni:

    pak ook u boek mee over iets in verband me zeenomaden.

  • 07 Oktober 2005 - 15:36

    Silke:

    seg komt allemaal is naar don bosco van den avond!!! Inkom 2 euro en allen drank aan 1 euro!!!! Dus daar kunde nu ni voor sukkelen hé??

  • 07 Oktober 2005 - 16:30

    Fre:

    als ge zin hebt moogt ge om 8 uur bij mij u eigen komen indrinken!
    jooooooeeeeeee

  • 07 Oktober 2005 - 16:36

    Fre:

    Als ik kwaad ben dan slaag ik op barmannen hun bakkes, ook al zijn ze onschuldig. ge moet dus nie vragen hoe aagressief ik ben. ik waarschuw ze niet, dus als ze in de buurt zijn dan hebben ze pech.
    Vroeger in de lagere school zei ik da ook altijd

  • 07 Oktober 2005 - 16:58

    Mazzel:

    Ik heb mijn amandelen verkocht op ebay aan een arm meisje uit bugandi en die had geen schaamlippekes meer.
    De fre heeft der ook nog op geboden want dien geilt gewoon op mij , vandaag kwammem wer same me mij den bode van schoten lezen ? das erover

  • 07 Oktober 2005 - 17:20

    Manneke:

    jaja den bode van schoten lezen bij u, om OP MIJNE FOTO te geilen!!

    of wast op mijn paard?

  • 09 Oktober 2005 - 09:57

    Zucht:

    Was ik ook maar zo rijk dat ik een eigen paard had.
    Mss moet ik aan mijn vriend gonzo 4400€ vragen

  • 09 Oktober 2005 - 16:13

    Manneke:

    vanavond mannekenopolis in den imatex en brengt allemaal een verrasing voor katrien mee want da is de tofste van heel het heelal!!!! dus komt maar af

  • 09 Oktober 2005 - 16:21

    Gonzo:

    feeeeesthje feesje, geld ver niks

  • 09 Oktober 2005 - 17:37

    Mazzel:

    Gianni kom nu gewoon vertellen en nimmeer geheim houden , hebde nu geneukt me dienne paulo op da eiland.Want oe da gij der altijd enne zit te zien.

  • 09 Oktober 2005 - 18:03

    ???:

    En hebde de Pieter Vdg Gepijpt ofni ?

  • 10 Oktober 2005 - 07:10

    Mannekenopolis:

    Vanavond om 21h!!!!!

  • 10 Oktober 2005 - 09:35

    Mazzel:

    Dre wa denkte van 5 november voor ne fiesta fiest

  • 10 Oktober 2005 - 15:54

    Manneke:

    lost in mannekenopolis: niet op 0 schermen, niet op 1 scherm, maar OP SCHERMEN!!! Zo kan u steeds zelf beslissen naar welke teevee u wenst te kijken!!! Voor nog meer comfort!! Uw trouw wordt beloond.

  • 10 Oktober 2005 - 16:57

    Manneke:

    tussen OP en SCHERMEN moet een 2 komen

  • 10 Oktober 2005 - 21:35

    Mazzel:

    En ook me 2 dezelfde TV kaskes

  • 12 Oktober 2005 - 09:53

    Rooie:

    Fre da zegt ook wel veel over u, hoe komde gij aan die foto?????????? Welke sites bezoekte gij om u af te rukke????

  • 12 Oktober 2005 - 10:31

    Den Rudy:

    ooooh jaaaa
    Seeeeg fredjeeee
    Kem da ni zo ieel geréé a ge nor dander venteeuh zie prutskeuh

  • 12 Oktober 2005 - 10:46

    Fre:

    zeg rooie wa zit gij uwe concurrent den damien nu te beschermen.
    Gij ze zeker vergeten dat die van de zomer uw plaatske heeft ingepikt in den otto van de fellowship!

  • 12 Oktober 2005 - 11:02

    Damien:

    Fre, de rooie en ik wij zijn vrienden. wij doen altijd alles samen zoals brilglazen breken, fietsen kapotmaken, en van 't stad naar den trol joggen... dus de roeie vindt da nie erg dak zijn plaatske heb ingenomen

  • 12 Oktober 2005 - 15:20

    Steve:

    amaai, mijne neus sta scheever dan den toren van Pisa

  • 12 Oktober 2005 - 15:37

    Mannetje:

    zeg eens fre, zijt ge echt zo ne fan van mij da ge mijne naam in google intypt en alles wat met mij te maken heeft te weten wilt komen? Voor 5 pintjes geef ik u wel een handtekening, hoor! En die brommers staan daar misschien al 5 jaar op, maar 't blijft der op staan omdak maar niks kan verkopen...

  • 12 Oktober 2005 - 15:40

    Manneke Nog Is:

    en stopt met mij te stalke met hijgtelefoontjes!!!!

  • 13 Oktober 2005 - 10:18

    Damien:

    Belangrijk bericht:

    Heeft iemand mijn rugzak gezien of gevonden. Ik ben hem al een week kwijt. het is een blauwe eastpack en ik weet niet meer waar ik hem voor het laatst gebruikt heb. Beloning voor de vinder!

    Enkel serieuze reacties aub.

  • 13 Oktober 2005 - 10:54

    Mazzel:

    mss hebde dien meegegeven per ongeluk me nen batavus

  • 13 Oktober 2005 - 11:18

    Dre Nog Is:

    ik hep em eergistre nog zien liften op de bredabaan en hij had een bortje me zaventem erop vast dus ik denk da hij op reis is. Maar beld der anders is naar.

  • 13 Oktober 2005 - 12:52

    Mannekenopolis:

    Wat is een mens nog waard als niets is als het altijd was?
    Als alles wat je geleerd hebt niet meer telt?
    Welk mysterie drijft een mens steeds weer naar de grens?
    Steeds dieper, steeds verder in onbekend terrein?
    Terra Incognita.
    Het avontuur begon als een gewoon spel...

    Vanavond om 21.30h in mannekenOPOLIS

  • 14 Oktober 2005 - 09:05

    Mazzel:

    Al die bartolozzis zijn wereldreizigers ofzo denkek

  • 14 Oktober 2005 - 09:12

    Mazzel:

    Checkt dees

    Mazzellied

    Refrein:
    Mazzel Mazzel Mazzel Mazzel
    in zijn rugzak
    Mazzel Mazzel Mazzel Mazzel
    heeft hij iets gestopt
    Mazzel Mazzel Mazzel Mazzel
    en dat heeft hij
    Mazzel Mazzel Mazzel Mazzel
    in 't lokaal verstopt

    Mazzel trekt alweer op pad
    hij heeft nog net de tijd gehad
    om een briefje na te laten
    voor de speelclub.

    Op een dag vond hij een schat
    op een plaats die hij vergat
    of de speelclub alsjeblief wil
    helpen zoeken?

    Mazzels moeder vond iets uit
    maar het maakt een vreemd geluid
    is dit nu een fwietmachien of
    een propeller?

    Mazzels opa bracht iets mee
    van zijn reizen overzee
    kunnen we dit niet gebruiken
    om te spelen?


    Volges mij hebbek ne mega clitblaster 3000 meegenomen !!!

  • 15 Oktober 2005 - 10:46

    Fre:

    mannen als ge me nodig hebt en ge wilt mij ontmoeten dan kan da volgende zaterdag om 12 uur op de markt van Schoten! aant kippenkraam
    Manneke zal er ook zijn!

  • 16 Oktober 2005 - 10:27

    Fuifpromotor:

    Zaterdag 12 november @ ' tklokske : Passie en Chocola fuif ! met dj Mazzel! Inkom :€ 4 of 2 kaarten twv €3! Allemaal komen!

  • 16 Oktober 2005 - 10:57

    Mazzel:

    Euh ik zal mss wel eens komen zien

  • 16 Oktober 2005 - 11:59

    Manneke:

    Vanavond, als alle zondagse activiteiten afgelopen zijn, is het misschien mannekenopolis

  • 16 Oktober 2005 - 15:50

    Fre:

    voor de mensen die ni weten wa doen tussen 7 en 8. De fredjes gaan in de sporthal hun voetbalkwaliteiten laten toen aan jong en oud.
    Iedereen welkom, geen verplichtingen, alleen ambiance.

    (amaai precies de foor)

  • 16 Oktober 2005 - 23:07

    Martkramer:

    of de mart

  • 17 Oktober 2005 - 15:30

    Mazzel:

    Wie had da nu durven denken , zon lieve jonges.

    Ons miranda zegt altijd maar , as ge van zin zijt om te schaken me ne moslim , houdt dan goe u torens int oog

  • 17 Oktober 2005 - 16:47

    Mannekenopolis:

    Vanavond LOST om 21h in de veranda

  • 17 Oktober 2005 - 17:32

    Fre:

    mazzel tegen mij in een msn gesprek!

    David Reserva says:
    maar het kan geen kwaad om nog knaper te worden he

  • 17 Oktober 2005 - 17:33

    Mazzel:

    ja fre as ge zit te blijten da u lief u nimmer wilt omda ge te lelijk ze mag ik da toch zeggen , ge kunt er iet aan doen zenne kem u ingescreven voor beautiful

  • 17 Oktober 2005 - 17:36

    Fre:

    nog 2 extra regels van het verbaal steekspel.

    Geen namen noemen
    Ni te opvallend steken geven!

  • 17 Oktober 2005 - 17:45

    Mazzel:

    En tmoet voor te lachen blijven he , zoals het interieur van den bram zenne 60+ mobiel.

  • 17 Oktober 2005 - 21:58

    Manneke:

    Mazzel en fre waar waarde met mannekenopolis? kmaak olle kapot als ge geen goed alibi hebt!!!

  • 18 Oktober 2005 - 11:36

    Fre:

    mazzel ge moet hier ni lachen met den bramlabam the motherfucking gurkenman want die heeft toch geen internet!
    Ge ze ni goe bezig, afstouwer.

    En damien, ik was ne put aant graven me mijne nonkel fernand. Daarna hebben we wat bijgepraat aant het kampvuur. Daarna werd het stil en hebben we nog uren naar het vuur gekeken, ik vind da eigenlijk beter als televisie.

  • 18 Oktober 2005 - 13:00

    Nomi:

    zeg manneke, organiseerde gij anders ook is een avondje 'aan het kampvuur bijpraten', want ik vind tv zien maar stom.

  • 18 Oktober 2005 - 15:21

    Mazzel:

    Fre achterrrrlijke ik mag me den bram lachen zoveel als ik wil want wij zijn vrienden , iets wa gij als machoman nooit zult hebben.

    En sorry dak "ooit" is per ongeluk een grietje van u heb afgestouwd , ik wist da echt ni , trouwes voor ne normale mens zou da mss een les zijn da alsem een griet nog nieens op zen minst 2 uur kan bijhouden dattem dan beter zen best moet doen ipv alleen maar wa me die dikke tong in die haar muileke te zitten draaien.

  • 18 Oktober 2005 - 15:36

    Fre:

    ne normale mens zou der 2 keer over nadenken om meteen zenne piet der in te steken, want wie weet wa voor viezerikken hebben hunne piet der al in gestoken!!

    Dan zen ik nog blij dak alleen gekust heb, als die zo makkelijk was!
    Ge wist et goe genoeg, tis trouwens het principe da telt.
    AFSTOUWER

  • 18 Oktober 2005 - 15:52

    Mazzel:

    Ja assek toen wist welke viezerik da der 2 uur dervoor zen vettige mosseltong had ingestoken dan haddek ze nog ni aangeraakt me ne 5 meter lange stok.

    Ik zen wel blij da ze tenminste naar mij kwam omda kik gewoon ik was terwijl gij daar op een pleintje wa opdringerig stond te showen en te dansen en te doen ofda ge der alle locals kende me u swoosh trui.

  • 19 Oktober 2005 - 09:20

    God:

    vrede op aarde AUB

    of ik zal mij is komen moeje.

  • 20 Oktober 2005 - 11:39

    Fre:

    Toevallig heb ik daar wel een lief he in mimizan.
    Ik doen daar dus ni alsof ik al die locals ken, ik ken daar al die locals!!!

    Gij daarentegen, denkt da ge daar grieten kent van de pizzabar. Maar eigenlijk ken de gij die ni maar ikke want ik moest altijd mee om daar mee te praten want gij kon da ni.

    Uw 5 meter lange paal, is ook goe gelogen. Ik zal is foto's laten zien van u orgaan in slappe toestand!

    stomme lizardo!

  • 20 Oktober 2005 - 15:13

    Mazzel:

    Ja dan ist maar een meterke natuurlijk he sullenbek.
    En edde wer foto's van mennen piet getrokken terwijk dak lag te knorren , ge zult ook altijd een beetje nen gefrustreerde sullenbek blijven he as ge zo onderweg altijd stopt om te praten me andere mensen.

    Ga maar al wa int bos van brasschaat staan rukken

  • 20 Oktober 2005 - 16:24

    T Bos Van Braschaat:

    ja freeke kom maar af ik vind da ni erg zenne.
    me uw schattig flooke.

  • 20 Oktober 2005 - 16:39

    Fre:

    tzou maar erg zen he da ge da erg zou vinden he bos! Kzit er bena elke dag.

    Maar wat de mazzel ni verteld is da hij de grootste rukkker van ons 2 is. Die heeft al meer bossen gerukt dan eender wie op deze planeet!

    Voor wie stop ik om mee te praten onderweg?

  • 20 Oktober 2005 - 16:58

    Mazzel:

    voor wie gij stopt me praten , denk aan een onderhoudend gesprek in de rommelpot.

    En ik heb bossen getrokken , waar slaagt da nu wer op.
    ????

  • 20 Oktober 2005 - 17:08

    Mannekenopolis:

    Vanavond gianni op teevee om 22h. Daarvoor chris en co om 21h

  • 20 Oktober 2005 - 17:11

    FIESTA FIESTA:

    Vrienden de zaal ligt vast

    5 November

    FIESTA FIESTA 8 of 9 en het hee iets te maken me rappers denken.

    Alleen ingang as ge op de gastenlijst staat

  • 20 Oktober 2005 - 22:04

    Manneke:

    pleeaaaassse zet mij op de gastenlijst

  • 21 Oktober 2005 - 10:54

    Gonzo 3:

    Betse MAZZEL EN FREDO, dat is nu elke keer als ik op een van mijn wereldreizen ben da jullie twee ruzie maken met elkaar, DEES WILLE KIK NI, DEES WILLE KIK GEWOON NI, VERSTADE??
    ik kom terug den 9de november zie maar tegen dan da het weer terug koeke en ei is tussen jullioe beiden of ik moet weer het boterken gaan spelen, spijtig da ik en de gianni der ni kunnen zen me de fiesta fiesta, de 5de, maar dan geven we wellis een huisfeestje. dan sturen we onze maker weg vr tien bizoind te gaan kopen in nen bruine papieren zak en dan is ierdereen met een uitnodiging en 50 euro welkom.
    also also also, dudes, tot den 9de november dan.

  • 21 Oktober 2005 - 19:32

    Katia Sgatia:

    Aan allen die meegaan naar het disco-feestje, morgen afspraak bij thuis voor verkleedpartij en lekkere drankjes consumeren. Vanaf 9 uur iedereen welkom.

  • 22 Oktober 2005 - 14:06

    Sambas:

    zijn er alternatieven voor vanavond, zoniet hoe godde golle derenne, en moest da me den otto zijn, is er nog een plaatske voor een arme stakkerd als ik?

  • 22 Oktober 2005 - 16:57

    Mazzel:

    We zullen wel wa taxis bestellen zekers
    en talternatief is Fauna , daar ist vanavond hakkuh en buige

  • 22 Oktober 2005 - 17:32

    Dre:

    YES allen daarheen

  • 23 Oktober 2005 - 12:49

    Mazzel:

    Wow shit , wa voor ne waanzinnigen disco was dadduh ? + Den ballemans e eindelijk zen ware aard getoond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Montevideo

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2327
Totaal aantal bezoekers 275038

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: