Preeejpreej - Reisverslag uit Brussel, België van vicram - WaarBenJij.nu Preeejpreej - Reisverslag uit Brussel, België van vicram - WaarBenJij.nu

Preeejpreej

Door: David

23 Februari 2007 | België, Brussel

Fre kom is rap terug de Roel is wel terug nu ma kzennem al beu !

• 24 Februari 2007 - 13:51

AGENDA:

VNV groot EVENEMENT
    De Fre zenne leste central
    Vnv zal de fre de CP nog is laten zien wa dansen wel niet is !!!
    NIET TE MISSEN !!
    Verschillende Bv's en heel veel mooie partybabes zullen aanwezig zijn op dit niet te missen spektakel !!!

• 24 Februari 2007 - 17:10

Black Magic:

we pesten elkaar vaak maar aan alles komt een eind ook aan ons pesten. Fre ik zal u missen joeng. keep on going. The sky is the limit.
    we vliegen er me andere woorden nog is in vanavond want zonder de fre is schoten nix

• 25 Februari 2007 - 17:13

____$$____$$________$$____$$_______$$___
    _$$$________$$____$$________$$____$$____
    ______________$$$$____________$$$$______

• 25 Februari 2007 - 19:22

______§§§§§____________________________________________________________§§§§§§§§_________ _______§§§§§§§§§______________________________________________________§§§§§§§§§§_________ ________§§§§§§§§§§§§________________________________________________§§§§§§§§§§§§_________ ________§§§§§§§§§§§§§§§§__________________________________________§§§§§§§§§§§§§§_________ _________§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§_________ _________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§_________ __________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ___________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ _____________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ______________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________ ________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________ _________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________ ______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________ ________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________ ___________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________ ___________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§__§§§§§§§§§§§§§§__________________ ______________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________ ________________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_____________________ _________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§______________________ ___________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§____________________ _________________________§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________ _______________________§§§§§§§§§_______§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ _____________________§§§§§§§§§§§_______§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ____________________§§§§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ___________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ____________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ ______________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§________________ _________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_________________ _____________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ ___________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§__________________ _____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§___________________ _____________________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§_______________________ ____________________________________§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§____________________________ _____________________________________§§§§§_________§§§§§_________§§§§§___________________ ______________________________§§§§_________§§§§____________§§§§§§§§§_____________________ ______________________________§§§§§§§§§§§§§§§§§_____§§§§§§§§§§___________________________

• 25 Februari 2007 - 21:20

Gon,zo:

was dadde

• 25 Februari 2007 - 21:48

Manneke:

mazzel volgens mij is er een virus op de vicram site

• 26 Februari 2007 - 08:38

hehe, grappig!

• 01 Maart 2007 - 17:08

AFSPRAAK:

Voor de cooole mannen die mee op ongelooflijk snowboardavontuur gaan , morgenavond om 18.30 afspraak bij den Dre voor het gerief te verdelen , degene die zelf niet bij den dre geraken moeten hun chauffeurs maar contacteren voor hun gerief op te halen !

• 03 Maart 2007 - 02:35

AGENDA

Vertrek naar oostenrijk om 3.00 stipt , ahja maar Bram La Bam is de chauffeur , vandaar dat het al half 4

• 07 Maart 2007 - 15:54

Benjamin:

hey vrienden, hier mijnen nieuwen nummer

0486 950 408

• 09 Maart 2007 - 18:11

Gonzo:

morgen is central dicht. spijtig, ze moesten nief leidingen leggen. maar er is een feestje in zaal de roos. kzieje daar.

• 13 Maart 2007 - 16:06

Gianni:

hey hey

voor iedereen die wil leren duiken
    tis de moment
    werk op en duikschool in gran canaria

so 0034610063799

• 17 Maart 2007 - 16:32

Mazzel:

Prepre ik mis je gespierde quadriceps nu al !

• 18 Maart 2007 - 17:37

Black Magic:

we miss u freee we do , we miss u freeehee we do, ooooh freeheee we miss u

• 20 Maart 2007 - 11:42

Dre:

waar is de fre?

• 20 Maart 2007 - 18:41

Fre:

jo beste vrienden, i love everybody

ik ben in jandia in iberostar palace, goe hard aant werken, soms lange dagen.

ik mis olle, ge hoort nog van mij

groetjes

• 20 Maart 2007 - 19:38

Playas De Jandia:

De vuurtoren op Playa Del Matorral fungeert niet alleen als waarschuwing voor schepen maar vormt ook de scheidslijn tussen het stuk strand dat bezocht wordt door naturisten en dat wat door de overige badgasten gebruikt wordt. Het strand ten noorden van de vuurtoren is het naturistenstrand.

• 24 Maart 2007 - 17:07

Fredje:

jo mannekes
    al beter ingewerkt hiere, kwerk hier me veel belgen en hollanders, allemaal toffe mensen.
    kmoet nog altijd wel hard werken ma ja. weinig slapen, veel drinken, ni gezond ma ja.

ñijne telefoon nummer voor de geinteresseerden is
    003462/607.47.59
    ge moogt mij altijd bellen, ik sta klaar voor u tussen 5 en 8.

Voor de rest oude bommas en bompas hier verzorgen, en hun gezaag over hunne diarree aanhoren, ma cava nog.

Voor diegenen die willen afkomen, thotel is echt de moeite.
    kem wel nog ni veel info

groeten

• 24 Maart 2007 - 17:08

Fre:

ah ja tis hier wel een uur vroeger

• 24 Maart 2007 - 17:09

Fre:

en mazzel verandert da ding hier is jong, of moet ik men eigen weer kwaad maken en me men ogen draaien

• 24 Maart 2007 - 18:43

Mazzel :

Haha neeeeeeee ni kwaad worre kzalt vandeweek veranderen !!!
    En zalig ouw bommas en diarree , de perfecte combinatie voor een langdurig gesprek met een glaasje wijn , nu kommek zeker af !!!

• 26 Maart 2007 - 19:29

Gianni:

goe bezig fre
    moest ge het daar beu zijn pakt den boot maar tot hier e
    hier ook genoeg werk en ge kunt bij mij crashen

mijne nummer 0034 610063799

gianni

• 27 Maart 2007 - 17:49

Gonzo 3:

wa kost da nen boot van fre naar gianni?

• 04 April 2007 - 05:07

Roel:

Efkes om te zegge dak bijna terug ben. Nog 3 dagen en kben weer in den Belgique. Tis moei geweest en kzal blij zijn iedereen weer een stevige handdruk te kunne geven. Vrienden tot snel. Voor da get weet staan ik voor uwe neus en laat ik een wel riekende boer in u gezicht, da kon ik ni vanaf hier he.

• 05 April 2007 - 15:17

Mazzel:

Roel gierige klootzak nu had ik toch minstens een hoer in mijn gezicht verwacht

• 06 April 2007 - 15:08

Amaai :

Dien zag er na 4 maand toch beter uit as derna a had beter wa vroeger gestopt !

• 10 April 2007 - 12:41

jow jow

dien boot die kost volgens mij iets van een 40 euro. Maar der vaar er maar ene per dag om half 7 savonds.

Voor degene die willen afkomen, da ga ni in de maanden jli en augustus int hotel. Ma ge kunt wel bij mij opt appartement. Voor dervoor of derna int hotel betaalt ge ongeveer 50 euro per persoon per nacht. Met all inclusive bij. Die is wel de moeite, geen nepdranken en goei eten.

en roel ja gierig lulleke, hou u stinkende boeren maar bij voor in u rosse vonk haar harig foefke.

groetjes
    pre pre

• 11 April 2007 - 21:19

Mazzel:

geef mij maar nepdranken , dan moet ge kotse en hebde ne kater voor ge wegga , das veel goeiekoper !!!

• 15 April 2007 - 17:13

Gonzo 3:

hey dudes, wa zende opties vr de scheldeprijs????? nen braai opstraat me pomponnekes en schuimwijn.

• 16 April 2007 - 15:39

Mazzel:

Ja ware ??? ni te ver vant centrum best he

• 17 April 2007 - 10:34

Dre Nog Is:

ik kom ook en het werkt!!!het werkt zeg ik u

• 17 April 2007 - 19:04

Gonzo:

ter attentie van manneke coosemans moest ik iedereen uitnodigen op zenne braai voor zen deur, morgen vanaf 12.30, breng eigen vlees en eigen drank mee..
    verspreid het woord
    op de geweigerde lijst staan:
    desjoeke i ruk for u, en de swa.

misschien nhebben we guest appearance van de vicram me ne paraplu. spijtig da den dre dit jaar niet op zen klein fiestke zal kunnen rijden?
    tot morge..

• 30 April 2007 - 07:36

Elissa En Wout:

Lieve vriendjes
    Bedankt voor alle leuke cadeautjes en briefjes,ben er echt mega blij mee. Ik mis jullie en zie jullie heel graag.
    Tot 7 september.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 Mei 2007 - 15:16

Mazzel:

Gonzo , wanneer is het afscheidsfeestje ?

• 04 Mei 2007 - 17:15

Hehe schattig , da hedde mooi gedaan Eli
    Khad eigelijk nog een na foto ook moeten trekken Leve de volkslust !!!

• 07 Mei 2007 - 17:52

Gonzo:

vvnd pintje pakken in trol. nikkie en ik vertrekken morgenvroeg naar het paradijs..

• 19 Mei 2007 - 17:40

Dre:

Oow mann

• 02 Juni 2007 - 16:50

Pre Pre:

zeg mannekes wa is da hiere, komaan he herpakt olle eigen is. Dees kan toch ni sterven.

Nog een klein verhaaltje ook op mij site, tzen hier precies alleen de mazzel en den dre op tinternet