Nieuwjaar - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van vicram - WaarBenJij.nu Nieuwjaar - Reisverslag uit East Jerusalem, Palestina van vicram - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar

Door: Mr Q Tsaab

Blijf op de hoogte en volg

02 Januari 2006 | Palestina, East Jerusalem

Vicram wenst iedereen het beste toe voor het nieuwe jaar en dat al u wensen en dromen mogen uitkomen en iedereen gelukkig mag worden !!!!

Behalve voor de fotograaf van den trol.

En da wijf van zaal de roos.

En alle gabbers.
En alle jonge amokmakers.
En mensen die ice tea verkopen.
En vrienden die geen afscheid nemen van hun wereldreizende vrienden omdat ze schuren belangrijker vinden.

  • 02 Januari 2006 - 19:41

    Mazzel:

    manneke gade gij nog durven slapen met het licht uit na vanavond ???

  • 02 Januari 2006 - 19:53

    Manneke:

    mazzel mak bij u blijven slapen vnv?

  • 03 Januari 2006 - 12:23

    De Volgende:

    Ik kan nie volgen

  • 03 Januari 2006 - 12:24

    Iemand Die Niet Bracké Is:

    zeker te bekijken.
    www.weathergraphics.com/tim/fisher/

  • 03 Januari 2006 - 17:09

    Mazzel:

    Waddeeeeeuuuuh

  • 03 Januari 2006 - 19:47

    Bracké:

    En ik die juist zo'n grote Fisher Price fan ben.

  • 04 Januari 2006 - 01:24

    Mazzel En Wim:

    jeej

  • 04 Januari 2006 - 13:48

    Randy:

    Ik denk ergens bij mij in de buurt. Niet dat het mij iets kan schelen, alleen wel als ik er voordeel uit kan halen.

  • 04 Januari 2006 - 15:09

    Randy:

    Vanavond sauna??

  • 04 Januari 2006 - 21:22

    AGENDA:

    Morgenavond feestje in den Happy days of liever naar de groenen hemel.
    laat maar weten

  • 05 Januari 2006 - 12:01

    Yhdfjyrdrcjyy:

    aan wie?

  • 05 Januari 2006 - 13:04

    Een Onwetende:

    Wat is de happy days? En is de groenen hemel geen restaurant?

  • 05 Januari 2006 - 13:33

    Randy:

    Bracké ik heb onze Jimmmy gevonden, zet uw e-mail hier eens op dan stuur ik een foto door.

  • 05 Januari 2006 - 13:33

    Randy:

    Bracké ik heb onze Jimmmy gevonden, zet uw e-mail hier eens op dan stuur ik een foto door.

  • 05 Januari 2006 - 16:39

    Mazzel:

    Ja wa is happy days ?
    En vnv live in den trol.

    Sjammeke stelt zijn lief voor.
    Komt dat zien.

    En dan mss een feesje bouwen ofzo ?
    In de koekenstad ?

  • 05 Januari 2006 - 16:39

    Feestneus:

    Ist vanavond feesje bij de mazzel?

  • 05 Januari 2006 - 18:13

    AGENDA:

    den Happy days ligt aan den delhaize ja rijdt daar het straat in en ge komt et tegen aan het kruispunt. en ik geef een vat in den groene hemel omdat ik jarig ben na.

  • 05 Januari 2006 - 18:34

    Feesthoed:

    ik denk het wel

  • 05 Januari 2006 - 18:37

    Happy Days:

    ik ben een periode van solden in de karpetland

  • 06 Januari 2006 - 12:47

    Schema:

    Vanavond café d'anvers ???
    Morgen Verzus oew yeah ???

  • 06 Januari 2006 - 14:58

    ??:

    schema om hoe laat moeten we klaar staan?
    ow jeahhhhh

  • 08 Januari 2006 - 14:56

    Zondag Josdag:

    wat staat er vanavond op het programma?

  • 08 Januari 2006 - 18:55

    Sharron:

    amaai ik heb ne kater!!!

  • 09 Januari 2006 - 21:19

    De Eenzame Student:

    Voor al diegene die moeten studeren, veel succes. En voor de rest, dat het de saaiste 2 weken in jullie leven mag worden zonder bangelijke feestjes en aangename zuippartijen. Dat den Trol en de Cantina voor jullie neus mogen instorten, en tegen het weekend worden deze natuurlijk terug opgebouwd. Feestje binnen twee weken??

  • 10 Januari 2006 - 16:42

    Mazzel:

    Ej man , wanneer is dien film ???

    En trouwes uwe quiz is verkeerd , mijne truk is , ik ken manneke en manneke kent den gianni en den gianni kent josha.

    En das genoeg.

  • 10 Januari 2006 - 20:20

    Manneke:

    gianni, wie is da?!?

  • 11 Januari 2006 - 16:12

    Mazzel:

    Dare Damien Voosemans zal ook nog is iet zegge

  • 11 Januari 2006 - 18:19

    Mazzel:

    Check oldschool films op de nieuwe site die onder constructie is

    WWW.VICRAM.BE

  • 12 Januari 2006 - 15:44

    Prepre:

    Sinds ik een lief heb ben ik nog meer homo dan ervoor.

  • 12 Januari 2006 - 17:29

    De Verbeteraar:

    sinds ge homo zijt hebde ineens meer lieven dan ervoor, zeg het zo

  • 12 Januari 2006 - 17:43

    Mazzel:

    Morrege @ LA CANTINA DEL MUNDO DEL FRITTEKES A LA PLAYASOL

    Dj David Maes goes concerto firmento del schuur.

    Be there or be vierkant

  • 13 Januari 2006 - 02:05

    Gonzo 3:

    de nieuwsgierigheid slaat toe, fredjes stuur mij n meel en zeg hoe het zit me u meisje.
    en eet ge og zo veel chop choy

  • 13 Januari 2006 - 09:32

    Frepre:

    volgens mij begint te wereldreiziger me al te missen hihi

    den chacho zal ni genoeg vriendschap bieden hihi

    en damien voozemans sinds da ik homo ben voel ik mij meer geaprrecieerd!

    Ik zen vierkant

  • 13 Januari 2006 - 09:34

    Den Chacho:

    i love nicholas he is a real bundu

  • 13 Januari 2006 - 14:32

    Frepre:

    ej david mazzeltof ik wist ni da gij de nichtrijder waart

    download mirror 1 echt de moeite!

  • 13 Januari 2006 - 14:35

    Chéllé:

    Vanavond is der een klein feestje in Patuljak.

    Allen daarheen, for old times sake héhéhé muhahahaha
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHA

  • 14 Januari 2006 - 12:08

    Manneke:

    kzen gisteren nog is naar de patuljak geweest. WA VOOR EEN HOMO KOT IS ME DA !!! pintjes kosten wel maar 1 euro

  • 14 Januari 2006 - 16:26

    Mazzel:

    Ej Benjike , merci hé schat , ik voel me gevleid door jouw.
    Maareuh , wie doet wat vanavond.

    De fre niks waarschijnlijk , maar de rest

  • 14 Januari 2006 - 17:01

    Fre:

    ej seutje hou u maar is kalm of ik sla op u mulle

    Als en damien gisteren naar de patuljak is gegaan, wilt da toch betekenen da het precies ni echt de moeite was om uit te gaan he

    Wa tussen de depressievelingen gaan zitten in de patuljack goe zot!

  • 14 Januari 2006 - 17:07

    Dre Nog Is:

    wie ga der nog is mee een kadishke doen? klepklep iioe


    of morege mee gaan veldcrossen (10.00 aan filipus)afzien

  • 14 Januari 2006 - 17:39

    Randy:

    Vanavond was het toch feest?
    Morgen veldcrossen zal moeilijk zijn dré (examens). Ik denk wel dat de start aan die school in bloemendaal is en niet in filipus. Tot straks mss.

  • 14 Januari 2006 - 19:16

    Fre:

    als ge feest wilt dan moet ge in de kaddish zijn!

    ons bomma wilt wel mee gaan veldcrossen, want die is dan al wakker!

  • 14 Januari 2006 - 19:56

    Dre:

    zeg haar da ze der vet hard gaan afscheuren! stomme LO-trut

  • 14 Januari 2006 - 20:02

    Mazzel:

    Hahaaaaaaaaa

  • 15 Januari 2006 - 12:48

    Dre De Ik Ken Het Stad Vanbuiten Dude:

    seg pre u bomma was te laat ik had tien uur gezegd pot vol koffiie

  • 15 Januari 2006 - 12:51

    Eiordgvukd:

    checkt da rijkelijk aanbod nieuwe fotos op katrienewien rondingen dinges

  • 15 Januari 2006 - 14:44

    ?:

    welke contact site is dat nu want als ge op die link klikt dat daar vermeld sta krijgt ge ne minirok te zien

  • 15 Januari 2006 - 15:55

    Fre:

    ons bomma moest mee gaan lopen in crosscup vandaag.
    Ze heeft bena tom van hooste deraf gelopen edde ze ni gezien?

    Welke achterlijke klikt nu op de verkeerde link, tis gonzo.waarbenjij ni die contactchat link.
    Vertel wie ge zijt dan lach ik u uit

  • 15 Januari 2006 - 16:08

    Dtryfjft:

    eiordgvukd
    15 Jan 2006 13:51 uur

    checkt da rijkelijk aanbod nieuwe fotos op katrienewien rondingen dinges

  • 15 Januari 2006 - 16:19

    Fre:

    voor de mensen die zin hebben
    vnv sporthal

    ik moet sjotten van 8-9

  • 16 Januari 2006 - 12:11

    Damien:

    gaat er deze week iemand mee naar het autosalon??
    Laat iets weten!

  • 16 Januari 2006 - 12:14

    Dre De Fietsemaker:

    die dacht da hij eve goe als ik was




    NI DUS

  • 16 Januari 2006 - 14:08

    Randy:

    Damien, wanneer zou je willen gaan? Als het niet te lastig is met mijn examens wil ik wel gaan.

  • 16 Januari 2006 - 15:37

    Dre:

    damien ik ga ook wel als ik nog kaarten kan regelen ten minste

  • 16 Januari 2006 - 17:39

    Damien:

    woensdag ofzo... den danny wou ook wel mee

  • 16 Januari 2006 - 18:19

    Fre:

    tis bekend, de martin de marginale papperazzi van den trol heeft ne zoon en tis geen onbekende voor ons!!
    oor mij een manneke, een manneke, en nog een manneke zegt:
    ik ben de martin zijne zoon

  • 16 Januari 2006 - 18:21

    Fre:

    tis bekend, de martin de marginale papperazzi van den trol heeft ne zoon en tis geen onbekende voor ons!!
    oor mij een manneke, een manneke, en nog een manneke zegt:
    ik ben de martin zijne zoon

  • 16 Januari 2006 - 23:59

    Wie Ben Ik:

    ik ben ne sul en mijne nick op msn is:
    fredjes - hogeschool antwerpen = 1 - 0

  • 17 Januari 2006 - 18:05

    Bracké:

    En het antwoord op de vraag is "hogeschool".

  • 17 Januari 2006 - 19:04

    Fre:

    ik heb u dan nog thuis afgezet man!
    kzalt onthouden looser

  • 17 Januari 2006 - 21:37

    Manneke:

    sorry fre
    succes met uw examen morge.
    je vriend, damien x

  • 18 Januari 2006 - 09:59

    Bracké:

    Damien is bezig aan een serieuze opmars in het schotense-vrienden-milieu.

  • 18 Januari 2006 - 14:12

    Damien:

    Bracke wanneer gaan we nog is samen iets drinken?!?

  • 18 Januari 2006 - 16:18

    Elke:

    Damien, ik wil ook je vriendinnetje zijn!!!

  • 18 Januari 2006 - 19:59

    The Green Street Elite:

    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air,
    They fly so high,
    They nearly reach the sky
    And like my dreams they fade and die!
    Fortunes always hiding,
    I've looked every where.
    I'm forever blowing bubbles,
    Pretty bubbles in the air!
    United! United!

  • 19 Januari 2006 - 11:50

    Esje Stekelbesje:

    ela! kweet dat al lang geleden is dak hier iet op heb gezet mar wilde toch ff allemaal duimen voor mijn punten die ik morgen krijg, super belangrijk! merciiiiiii

  • 19 Januari 2006 - 16:11

    Joske De Schrijnwerker:

    ma
    ma
    maar ik heb helemaal geheen duimen beuheueheu :(

  • 19 Januari 2006 - 16:15

    Manneke:

    ej gaste, mijnen duitse nonkel Jos Cuzzemenne is morgen jarig. Tzou tof zijn moeste der ff bij stilstaan.

  • 19 Januari 2006 - 18:28

    Fre:

    voor talrijk, da heeft onze man graag

    Kennen jullie mijne nieuwe vriend ook al!
    monsieur makikoe swangére

  • 19 Januari 2006 - 18:56

    Jos Cuzzemenne:

    Is da genen afrikaan?

  • 19 Januari 2006 - 22:17

    Willem Indenol:

    Ik denk het wel dien van cafe thalf lieke

  • 19 Januari 2006 - 23:39

    Qu Tzap:

    slechtste film ooit:

    face off

  • 20 Januari 2006 - 14:23

    John Woo:

    En uw kent niets van films blijkbaar.

    "I hate to see you leave, but i love to watch you go!!!

  • 22 Januari 2006 - 12:38

    Mr Yntgat Pol:

    Mensen , bedankt de fre maar he voor een geslaagd weekend.

    Ahja en den Ben ook :)

  • 22 Januari 2006 - 19:15

    Bracké:

    Waar word er ergens het weekend gevalueerd?

  • 22 Januari 2006 - 23:25

    Gonzo 3:

    hellow, een klein berichteken, morgen vertrekken we naar tadadadaradadaradad brasil, boa vista, en dan zo snel mogelijk naar de kust, misschien boot misschien vliegtuig, misschien anaconda, misschien gewoon te voet, maar we zullen er geraken.
    de eerste reeks fotos staat op de contactchatsite, ga kijken en zie hoe gianni word aangevallen door 5 apen

  • 24 Januari 2006 - 16:45

    Prepre:

    Het was maandagmiddag en ik voeldde me geil, maar niet geil genoeg om het zelf te doen, nee ik wilde het laten doen! Na het eten ging ik op de computer en zette de msn aan, en daar was men kameraad Kees online. "Hoi riep ik." "Hoi" antwoordde kees, "Alles goed?" "Ik ben geil" zei ik. "Daar moet je zeker wat aan gedaan hebben" antwoordde Kees. "Nee" zei ik "nog niet, straks wel." "Zal ik effe een bakkie komen doen?" vroeg Kees.

    Toen kees aanbelde had ik me gedoucht en liep ik in een ochtendjas rond, en had wat erotische boekjes neergelegd voor hem, daar kwam hij tenslotte voor. "Zo" zei hij "dus jij bent geil?" "Ja ik wel" zei ik. "Hoezo, nou ik ook! Kunnen we samen wel effe wat aan doen." zei Kees tegen mij. "Ho ho ga ik eerst effe douchen, lees jij maar even wat." Ik liep hem voorbij en hij voeldde aan men voorzijde van men badjas. "Beetje stijf maar" zei ie "kom eens hier." Plots paktte hij men pik vast en voelde aaan men ballen. "Zaad te veel dus" zei hij. Tegelijkertijd nam hij men pik in zen mond en pijpte hem stijf. Nu stond Kees op en maakte de badjas helemaal open en floot iets tussen zen lippen. "Zo, zo jij ben erg geil?" "Ja" zei ik "ga je gang maar want ik weet dat je allang op me geilt, dus doe wat je wil!"

    Wij gingen hierna naar boven en Kees kleedde zich uit en ik onderzocht hem waar ik maar kon. Niets sloeg ik over. Kees vroeg aan mij: "Pijp me eens." Ik nam voorzichtig zijn lange pik in men mond (22cm) en maaktte bewegingen die al gauw werden beantwoord met gekreun van Kees.

    Na verloop van tijd gingen we op bed liggen en pijpten we elkaar. Kees was aan men ballen aan het sabbelen en men anus aan het bewerken, iets wat prettig aanvoelde. Ik vroeg hem er een vinger in te steken,... of meer. Kees vroeg of ie in men kontje mog neuken, hij had glijmiddel meegenomen, en smeerdde zen pik er mee in en men anus-ingang. Toen zette hij hem er tegen en drukte langzaam door en schoot naar binnen! Ik werdt geneukt.

    Na enige tijd kwam ie klaar en spoot men endeldarm vol met zaad.

    Hierna wastte hij zen pik weer schoon met water en zeep. Ik vroeg hem of hij me wildde klaarpijpen, en dit deed hij zo zalig dat op het moment dat ik klaar kwam hij alles insliktte van mijn zaad. Ondertussen was Kees zijn pik ook weer opgebloeid, en ik beloondde hem met ook een pijpbeurt, en slikktte ook alles door!

    Nu zien we elkaar regelmatig, en als ie langskomt dan drinken we wel koffie, maar hebben daarna altijd veel geiligheden met elkaar.

  • 24 Januari 2006 - 17:39

    Rucram:

    Voor zulke verhalen besta ik voor

  • 24 Januari 2006 - 20:53

    Bwaa:

    algoe dat de prepre zenne dagboek nog nie op het internet heeft gegeooid
    dan kwam mijn eten en goden drank daar zeker uit

  • 25 Januari 2006 - 16:49

    Black Magic:

    Das precies het script van een van mijn films

  • 26 Januari 2006 - 15:49

    De Kapster Van De Roel:

    Ja ik heb nen bril nodig

  • 27 Januari 2006 - 17:44

    Manneke:

    wie wil er mijn internet komen maken want da marcheert niemeer

  • 27 Januari 2006 - 19:16

    Mazzel:

    Ikke ni in alle geval , ik help alleen Elissa maar

  • 28 Januari 2006 - 19:36

    Martin Ie:

    Voor mij een manneke en nog een manneke aub , ahja en ook ne wodka

  • 29 Januari 2006 - 12:11

    Jannick Ee:

    voor mij een irish coffee

  • 29 Januari 2006 - 13:01

    Manneke:

    wie gaat er vandaag mee het nieuwe zwembad van schoten bezichtigen?

  • 29 Januari 2006 - 16:17

    Mannekenopolis:

    vanavond om 20.30h

  • 30 Januari 2006 - 11:39

    Mamamanneke:

    Willen jullie AUB niet meer zoveel over drank praten als mijn manneke er bij is want anders begint hij weer te experimenteren zoals zaterdag. En dan moet ik zijn bed weer helemaal verschonen. Hij vindt dit zelf ook maar durft niets te zeggen omdat hij dan denkt zijn sociale status te verliezen.

    Dank bij voorbaat.
    ps: jullie zijn wel de beste vrienden die hij waard zou kunnen zijn als hij niet zo lelijk zou zijn.

  • 30 Januari 2006 - 18:02

    Agenda:

    Vanavond om 21
    La cantina del mundo
    Groot welkomsfeest Fre en vrienden

  • 31 Januari 2006 - 13:57

    Tabby:

    enkele levensvragen van zatte mensen:
    - als ge aan een brug hangt me aan u één been u mama en aan u ander been u papa en ge moet iemand loslaten anders valt ge allemaal te pletter, wie late los?
    - als ge moet kiezen tussen lesbisch anneke of vonneke om het bed mee te delen, wie kiest ge?
    - en als ge moet kiezen tussen de wolfgang of swake de zeveraar om me naar bed te gaan, wie kiesde dan?

    Zo ziet u maar, ook zatte mannen geven u de echte vragen des levens.

    ps: geef mij maar swake in plaats van de wolfgang, dien heeft nog teminste IETS te zeggen!

  • 31 Januari 2006 - 13:59

    Tabby:

    enkele levensvragen van zatte mensen:
    - als ge aan een brug hangt me aan u één been u mama en aan u ander been u papa en ge moet iemand loslaten anders valt ge allemaal te pletter, wie late los?
    - als ge moet kiezen tussen lesbisch anneke of vonneke om het bed mee te delen, wie kiest ge?
    - en als ge moet kiezen tussen de wolfgang of swake de zeveraar om me naar bed te gaan, wie kiesde dan?

    Zo ziet u maar, ook zatte mannen geven u de echte vragen des levens.

    ps: geef mij maar swake in plaats van de wolfgang, dien heeft nog teminste IETS te zeggen! Alhoewel da de wolfgang hopelijk te dronken en slaperig is om de daad te verrichten! Moeilijke keuzeeeeuuuhhh

  • 31 Januari 2006 - 16:16

    Mazzel:

    Ik kies de wolf ,
    Das een goei bitch denk ik.
    Wolfke , zuigen trut

  • 31 Januari 2006 - 16:43

    Manneke:

    ik neem de fre zijne slimme vriend. dieje kan mij nog vanalles bijleren over dinges des levens terwijl we de liefde aan het bedrijven zijn

  • 31 Januari 2006 - 17:25

    Het Prieltje:

    Ik weet dat het me niet gevraagd is en dat het misschien niet past om dit als antwoord te geven , maar ik zou Joyce en de Jelle tot mij nemen.

    Ahja en ook lepsis Anneke want de Jelle wil die ook wel.

  • 01 Februari 2006 - 08:46

    Fre:

    manneke, mijne slimme vriend is uw vader!!!

    JAK

  • 01 Februari 2006 - 18:32

    Manneke:

    neen, uw slimme vader is mijn vriend

  • 01 Februari 2006 - 20:33

    Swieber:

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
    www.hotshot.com

    goei site

  • 01 Februari 2006 - 20:40

    Agenda:

    morgen allemaal naar la cantina den benny verjaart en geeft om 22 u 1 gratis vat.

  • 02 Februari 2006 - 10:16

    Bracké:

    Wie is benny?

  • 02 Februari 2006 - 12:46

    Benny De Pauw:

    IK ben het niet.

  • 02 Februari 2006 - 16:12

    Mazzel:

    Tkan mij ni schelen wie gij zijt benny , op mij kunde rekenen

  • 02 Februari 2006 - 17:40

    Mazzel:

    Ahja en mijn zus heeft een keelontsteking van ander wijven te beffen want die is lepsisch

  • 02 Februari 2006 - 22:03

    Manneke:

    benny, waar waarde?!?

  • 03 Februari 2006 - 17:55

    Ponie 1,2,3 En Vier:

    MORGEN 4 FEBRUARI
    LA CANTINA
    TRASHED LITTLE PONIES
    INKOM/ NEN HOED VOL GELD
    ROND NEGE UUR

    PUNKERS NI TOEGELATEN

  • 03 Februari 2006 - 20:35

    DJ Otzi:

    besta dat nog altijd die zaphron dat is al meer dan een jaar geleden dat daar nog iets op gezegd is.
    En wij geloven nix meer indien der iemand zegt dat der iets te doen is in La cantina.
    Dat laatste moest ik zeggen van de Mazzel en Manneke

  • 04 Februari 2006 - 14:39

    Drinken Met Bracké:

    Doseer de alcohol in het begin van de avond, dan duurt je avond veel langer!!!

  • 04 Februari 2006 - 15:08

    Mazzel:

    Ja iedereen praat wel gaarne onder schuilnamen precies he. Ge moet nu ni zoveel schrik hebben van ne steek van den bracké he.
    Alle aan alle die gistren zijn meegekomen , bedankt.

    Aan alle mensen die gistren niet zijn meegekomen , ook bedankt.

    En aan alle mensen die gistren met den brackt gepraat hebben , chapeau.

  • 04 Februari 2006 - 18:20

    Dre Nog Is:

    hoera ende jochij

  • 04 Februari 2006 - 18:27

    God:

    How to Become A Christian
    Have you ever wondered what it means to become a Christian?

    Maybe there are things in your life that don't seem to be going very well, and you've tried lots of solutions, but none seems to work. Everyone has questions about their own lives. If you haven't found answers that work for you, why not listen to what God has to say?

    God's Word has the answers that are grounded in truth and love. Jesus has answers to problems just like the ones you face every day.

    See what God's Word has to say about these questions and issues...

    Have you made plans for your future security?

    Are you lonely? Do you need a friend?

    Are you looking for real joy in your life?

    Do you want to know how to become a Christian?

  • 04 Februari 2006 - 20:53

    Manneke:

    god zevert wa minder en trekt liever uw dansschoenen aan en zet een stapke in de wereld vanavond

  • 05 Februari 2006 - 00:56

    Silvi:

    Damien, zet al uw fotos van mij op uwe site, want ik staan der extreem goe op

  • 05 Februari 2006 - 14:00

    Bracké:

    Bram, stopt is met liegen!!!

  • 05 Februari 2006 - 14:19

    Bracké:

    Bijna vergeten,waar wordt het weekend geevalueerd?

  • 05 Februari 2006 - 17:45

    Mannekeopolis:

    Vanavond, film,20.30u,weet nog nie dewelke.
    Komt gerust allemaal af.

  • 06 Februari 2006 - 14:17

    Tanith:

    Mazzel pas maar op met het uitlachten van u zus, want anders vertel ik iedereen over u duzend SOA's......... oeps

  • 06 Februari 2006 - 17:06

    Mazzel:

    Ja vertelt maar over mijn sexual orgasmic adventures , kvind da geen probleem , en wanneer maggek nu nog is me u over de meir wandelen , want grieten vinden da altijd zo vertederend ne ouderen broer dien me zen mentaal gehandicapte zus op stap is , werkt beter as ne puppy.

    Eneuh pakt allemaal maar verlof de vrijdag want den donderdag gaan we fuiven op den black en white

  • 06 Februari 2006 - 21:55

    Elissa:

    SOS aan mazzel en damientje!!!
    Als ik foto's op mijne site wil zetten duurt da kei lang en da lukt nooit. Ni moeilijk dat er nog maar 8 blijven opstaan, help mij zo snel mogelijk aub!!

  • 06 Februari 2006 - 23:16

    Manneke:

    mazzel, helpt gij ze maar. ik kom tenslotte toch maar op de 2e plaats

  • 07 Februari 2006 - 13:31

    Elke:

    Bij mij kom je op de eerste plaats Damien.

  • 07 Februari 2006 - 16:17

    Mazzel:

    Ej Analissa probeer eens op uren als er wa minder volk is op het net , zowa later in den avond en anders moete die per 3 ofzo uploaden da ga ook amkkelijker en ast dan is ni lukt moet ge ni alles onieuw selecteren.
    Goe da de manhet ni vertelt want dien kent der toch niks van dien laat zen internet lopen op frietvet

  • 08 Februari 2006 - 17:00

    Hoe Zou Het Zijn Met:

    Den dre

  • 08 Februari 2006 - 18:41

    DRE:

    goed goed, dank u

  • 08 Februari 2006 - 19:09

    Tanith:

    Mazzel mijn mama is gerda, en die van u?

  • 08 Februari 2006 - 19:20

    Remie Alleen Op De Wereld..:

    Met mij is het ook goed!!!

  • 08 Februari 2006 - 19:54

    De Bloopermachine:

    Nee tanith , gij zijt mijn dochter haha

  • 09 Februari 2006 - 11:52

    Remie Alleen Op De Wereld:

    Ik ben alleen, maar Tanith is nen blooper.

  • 09 Februari 2006 - 16:59

    Tan:

    tanith is top
    remie is alleen en zielig
    mazzel kan ni koken, wa is nu eigenlijk grozzel mazzel

  • 09 Februari 2006 - 17:06

    Mazzel:

    PEtatjes in eel klein stukskes zodat goe krokant is me veel pili pili op mongool

  • 09 Februari 2006 - 18:09

    Tab:

    smaakt nor niks, lang leven mijn kipke

  • 10 Februari 2006 - 15:22

    Manneke:

    vanavond eet ik mosselen

  • 10 Februari 2006 - 15:54

    Bracké:

    Of bitterballen met mosterd, want da smaakt wa hetzelfde hé,nie?

  • 10 Februari 2006 - 16:18

    Swakke:

    Mijne pisoloog heeft gezegd, dat ik nen hele intluele ben.

  • 10 Februari 2006 - 19:22

    Buurmeisje Claessens:

    morgen feesje van t buurmeisje van claessens
    allemaal komen , drum en bass , roots , reaggae, coctails inkom 4 euro, oudaan in antwerpen in de buurt

  • 10 Februari 2006 - 19:41

    Fre:

    haha
    bitterballen me mosterd
    =
    mosselen

    haaaaahaaaa!!!!

  • 10 Februari 2006 - 20:58

    Feestganger:

    een feesje bij de polis? zalig ik kom

  • 11 Februari 2006 - 14:30

    Bracké:

    Is niet alleen een feestje, ook een zoektocht.
    U wordt gedropt aan de oudaan, en het feestje is in de buurt,ZOEK.

  • 12 Februari 2006 - 15:32

    Mazzel:

    Ej bracke twas echt gezellig gistren he , maar dien bram dien laten we beter volgende keer thuis , me zen gelieg

  • 13 Februari 2006 - 13:57

    Man In De Bosjes:

    Ga weg zatte trut!!!

  • 13 Februari 2006 - 18:31

    Manneke In De Bosjes:

    En pakt u vliesje mee

  • 13 Februari 2006 - 18:36

    Vanavond:

    sauna om 20.30h

  • 13 Februari 2006 - 21:46

    Gedicht Voor Manneke Door Mazzel:

    Het is al lang geleden , dat ik mijn toetsenbord nog eens heb bereden ,

    Maar hier eindelijk het nieuw gedicht voor manneke een beer van ne vent en
    zeker geen nicht.

    De man dien zag graag blote wijven , daarom ging hij bij knappe grieten in
    de tuin de bladeren bijeen rijven.

    In de hoop dat ze misschien eens naakt door de tuin zouden lopen , en dan
    zou hij kunnen vragen of hij misschien hun vliesje mocht kopen.

    Meestal zijden die wijven dan onmiddelijk nee , en dan zei manneke ok en
    ging hij snel rukken in de WC.

    Maar op nen dag zag hij daar een wijf , ze was niet zo lekker maar ze had
    wel 2 tetten aan haar lijf.

    Hij dacht ik zal hier eens bij proberen , dan hoef ik misschien niet weeral
    te gaan mastruberen.

    Na lang praten kon hij haar bekeren , mocht hij zachtjes haar tetjes
    masseren.

    Toen ging zijn polleke naar beneden , en riep hij , OW SHIT mijn wijf is
    besneden !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Palestina, East Jerusalem

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 275038

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: