Reizigers - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vicram - WaarBenJij.nu Reizigers - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vicram - WaarBenJij.nu

Reizigers

Door: Mr Q. Tsap

21 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Hier even de site's van al onze vrienden die perce de gonzo willen nadoen.

Links naar alle fotopagina's en dergelijke en filmpjes (word binnekort uitgebreid met 20 nieuwe filmpjes)

Hang low , kite high
Respect to all ya bitches and a holla to ya posse. Keep the bling in bling bling.
Aaaaigt

And remember always keep your shit togheter nigga's

• 21 December 2006 - 18:17

Black Magic:

giere me de fre ole ole.

• 21 December 2006 - 20:29

• 22 December 2006 - 13:04

ole ole sukkel

• 22 December 2006 - 16:02

Mazzel:

Haha de pureepuree en den black magic zen beste vrienden.

• 22 December 2006 - 19:52

Lachen Met MANNEKE:

Manneke heeft een oranje piemel gekregen. Hij maakt zich ongerust en gaat naar de dokter...

manneke: euh mijn lulletje is oranje
    dokter: oh ja, mag ik hem eens zien?

mannetje toont zijn piemeltje...

dokter: ja, die is inderdaad oranje. Wat studeer je?
    mannetje: Ik ik studeer niet veel, ik blijf liever thuis.

dokter: Wat doe je dan thuis?
    mannetje: Naar pornofilms kijken en paprika chips eten!!

• 23 December 2006 - 11:50

De Kerstman:

hoohoohoo Merry christmas everyone. en Black magic en freke wordt is terug vriendekes

• 23 December 2006 - 13:01

terug?

• 23 December 2006 - 13:56

De Kerstman :

ja terug. Denk terug aan vroeger aan de leuke avonden die we allemaal beleefd hebben in den Trol

• 23 December 2006 - 15:30

Black Magic:

Manneke, zie dat u lulletje maar niet bluaw wordt van die ballenknijper dat ge gekregen hebt!!!

• 23 December 2006 - 15:32

Mazzel:

Of dien keer da de Fre heeft meegespeeld in bareback riders 5 van black magic.
    Toen kwamen ze nog wel goe overeen !

• 23 December 2006 - 17:39

Black Magic:

welke viezerik gebruikt mijne naam. ik ben de enige echte. de vredelievende blackmagic.

• 24 December 2006 - 16:48

Blak Machik:

hellow my name is mister snrub..

• 24 December 2006 - 20:32

AGENDA:

Vanavond Krakmoment in de meisjeschiro fillipus

• 26 December 2006 - 22:07

Gezellige Guido:

Iknimmzogoe praten kune maak
    Emmerke janaast et betje

• 28 December 2006 - 18:52

da zalkik danwel ni zen

• 30 December 2006 - 12:40

Mazzel:

Manneke as gij nog ene keer iets op deze site zet he , dan rammek a tanden tot in a keel en dan wachtek tot da u keel een infectie krijgt en daar pissek dan nog is en derna ganek er me een schuurpapierke over

• 30 December 2006 - 17:06

Mazzel:

Amaai Eli , ge waart wel in u gele periode precies he

• 31 December 2006 - 17:44

Manneke:

heeft er misschien al iemand iets gepland vanavond?

• 31 December 2006 - 17:46

Mazzel:

vanaf morgen kan ik terug vollenbak porno downloaden want dan wordt mijnen telemeter terug op nul gezet

• 31 December 2006 - 18:00

Mazzel:

Ja das waar , manneke wat had ik u hierboven gezegd !!! Maakt komende week maar al vrij in u agendake

• 01 Januari 2007 - 22:02

Manneke:

Ik wens jullie het allerbeste in 2007. en ook dat de Fre en Black magic vrienden worden

• 04 Januari 2007 - 10:02

• 06 Januari 2007 - 12:40

kordoe con potcha

• 08 Januari 2007 - 17:09

Tdelhaize Struikske:

Hahaha de fre he meer schrik van mij as van condru con potja tegen mensen me keelkanker , en gonzo volgende keer zal u oogske der ni zo lief uit zien

• 08 Januari 2007 - 18:28

Uit De Oude Doos:

Fiesta fiesta was gedaan
    Ik had mijne jas al aan
    Het was een uur of 4
    En de fredjes vroeg: blijft gij nog even hier?

Hij zei: weet je hoe appart je bent?
    Fijngevoelig en heel intelligent
    Je bent een heel biezondere vrouw
    Het was dus duidelijk wat hij wou

Hij wou Sex in de nacht

Daar stuurde hij op aan
    Zou ik mij laten gaan?

Sex, Sex in de nacht

Hij zei: Puntje, drink je nog een glas
    En hoewel ik al een beetje tipsy was
    Of misschien ook juist daardoor
    Dacht ik: och kom, we gaan ervoor

Voor die Sex in de nacht

Hij keek me liefdevol aan en zei dat
    Ik dezelfde mooie ogen had
    Als zijn vorige vriendin
    Dat was niet echt een sterke openingszin
    Maar jaaaah,...

Sex in de nacht
    Dat was hij dus van plan
    Sex in de nacht
    ’t Was wel nen bebloede man!
    Sex in de nacht
    Hij deed bepaald niet flauw,...
    Sex in de nacht
    Hij wist wel wat hij wou

Lieve Carl, zei hij zacht
    Dit wordt een overgetelijke nacht
    Ik dacht: oh,...is carl misschien
    de naam van zijn vorige vriendin?

Sex in de nacht
    Dat was dus niet zo fijn
    Sex in de nacht
    Maar de rest mocht er wel zijn
    Sex in de nacht
    Hij deed echt niets verkeerd
    Sex in de nacht
    Wij waren heel gemotiveerd!

• 10 Januari 2007 - 18:36

Agenda :

Zaterdag disco feesje in de casablanca.
    Wss gaat er niemand mee , simpelweg omda der gewoon niemand meer is , maar tsta toch in den agenda.

En omdat woensdag de bezoek eens een ander cafe dan altijd dezelfden dag is , hebben we na onze laatste editie (in het woeste merksem) vandaag gekozen voor een iets rustigere locatie namelijk de mirador voor al degene die mee willen , het eerste rondje is van de fre

• 10 Januari 2007 - 18:51

haha

• 11 Januari 2007 - 15:08

Benjaa Brazil:

damien gotverdekke, ik voel dat ge mijn frakske aanhad van den aldi me nieuwjaar, ikkie hier maar kou lijden,,,,

Hoe ist trouwens me iedereen, me mij alles goe

vertel eens wat sapige roddels

ik weet al dat den jan me alynne is hahaha, nog nog

xxxxxxxxxxxxxxxxx

en damien is het zwembad nog wa proper

• 12 Januari 2007 - 12:09

Manneke:

wie heeft er een ideetje op mijn hoofd getatoeëerd

• 12 Januari 2007 - 16:46

Gonzo:

ikke, en het ideeke is naar den dod gaan , want het isdaar geoiekoop en nohggis solden. een buitenkansje voor mannetje. kunne we op de weg terug nogwa rommelmarktjes meepikken..

• 13 Januari 2007 - 16:40

Bracké:

En op de rommelmarkt kunnen we dan afbieden op een koffiezet, waar ze maar één euro voor vragen.
    Ik kan die koffiezet mischien kopen, heb nog een euroke van de kerel van de Raydox!!!

• 16 Januari 2007 - 14:32

Gonzo:

haha, uiteindelijk zen ze dan toch gepubliceerd. mooi kazuiveltje bracke. staat je perfect.

• 17 Januari 2007 - 12:21

Kra Kra:

haha das bangelijk

• 18 Januari 2007 - 20:19

Partytime:

tis tijd om nog is een feestje te organiseren. ik was zo een keer aan het denken om een verzoeningsfeestje te organiseren voor black magic en de fre, want die zitten tegenwoordig altijd op elkaars kap.
    By the way waar zit hem trouwens black magic tis al lang geleden en zijne site is ook maar dood.
    ik dacht van een goei feesje ergens int stad, laat maar komen als ge ander ideekes hebt.
    misschien wel iets voor 14 februari?

• 20 Januari 2007 - 16:10

Junior:

ik vind men nieuw naampje heel leuk, ik moet er alleen nog aan wennen ;)

• 21 Januari 2007 - 13:46

Fre:

zaalvoetbal 8-9 in de sporthal van schoten!

• 23 Januari 2007 - 10:47

Ik ben toch knapper als olle allemaal, AFGANG LOZERS
    Ps: Lutva ik mis u

• 23 Januari 2007 - 16:23

Mazzel:

Amaai tanith , edde niks beters te doen zoals iet kunstachtig maken me mest en da dan aanleren aan een groep "psychisch minder begaafden" zoda die nog onnozeler overkomen , dan dinges te zeggen da toch iedereen al weet !!!
    Ga is wa black magic moppen vertellen aan de Sam ofzo he want das toch zowa iedereen da gij kent ipv mij "proberen" te laten afgaan. Ge zou beter mijn schilderij is wa verder komen afmaken want de mensen denken da gij alleen maar zwart wit kent !!!
    En ik ken maar een lutva die ik mis en dan die van de MASSUM , WOEHOEEEEW

• 23 Januari 2007 - 16:53

Tanithje:

snik, niks erger dan vals beschuldigd worden door u broer tijdens een moeilijke familiale periode. Nee een kind-ouderscheiding is geen lachertje. Snik

• 23 Januari 2007 - 18:17

haha

• 24 Januari 2007 - 13:43

De ECHTE Neomi:

ik weet dat het berichtje ondertussen al 'braaf' verwijderd is van deze site... mor int vervolg mijne naam nimmer gebruike als ge zelf ineens nen black out hebt en uwen eigen naam nimmer kent. Der is mor één Neomi en das al erg genoeg voor de meeste.

Toedels

• 24 Januari 2007 - 16:14

Mazzel:

Huuuh , ik wist ni da neomi nog leefde ?

• 25 Januari 2007 - 10:55

Neomi:

mazzeltje, mazzeltje, mazzeltje toch. Natuurlijk leef ik nog en om het te bewijzen geef ik u de kans om da vanavond zelf te komen vaststellen in den trol. Mor ni zo vroeg gelijk de vorige keer. Dus ni luisteren nor de fredjes! Misschien tot strakjes, laat ons zeggen tegen een uur of half 10.

• 26 Januari 2007 - 14:54

Tony Cabana:

de onderwereld groet jullie beste vicrammers.

• 28 Januari 2007 - 16:49

Manneke:

ik vind de mazzel ne gezonde gast, want ieder weekend wanneer ik pinten drink dan zie ik de mazzel altijd met een flesje appelsap in zijn hand. doe zo voort jongen!

• 30 Januari 2007 - 16:19

jow sukkels
    groeten uit val thorens
    Goei weer en goeie sneeuw, knappe grieten en veel drank.
    En ons vader natuurlijk om me te gaan feesten

sluuuuuuuuuuuu

• 30 Januari 2007 - 22:05

Mazzel:

zalig ik krijg al goesting om van de zomer na mimzan te gaan me ons vader !!!
    Kunnen we samen praten over chemie whisky en de swell

• 02 Februari 2007 - 16:12

10 februari
    feesje in bouckenborg voor den bram zenne verjaardag , en omdattem zeneigen geout heeft.
    (met gratis vat)

• 02 Februari 2007 - 18:20

Mazzel:

Groot feest vanavond mannen , de nicholas heeft ne nieven TV en da gon we vieren zenneeeuj !!!
    We gaan ons vnv is goe bezatten op de nicholas zen geluk !!! Ik zen er oprecht blij voor !!
    Dus vnv laten we de champangne knallen , ik zal in alle geval goe begaait zijn tegen de vroege uurtjes !
    Dus allemaal present vnv op de grote "nicholas heeft een nieuwe tv (nieens gekocht) viering !
    Ik zal zelfs speciaal voor de gelegenheid een zwart hemdje aandoen !!!

• 02 Februari 2007 - 20:41

Gonzo:

ja tis waar kheb ne nieven teevee, allen remmen looooooooooooooooooos. komaaaaaan ge ze tochnognimuuuug zeggen ze in dixies. the world is GRUNDIG, like my TV.
    groetjes

Kra Kra :

kraai

• 05 Februari 2007 - 11:16

Mazzel:

ik verander rapper van lief als van onderbroek! hihi

• 08 Februari 2007 - 22:27

Hoe Zou Het Zijn Met:

Sambas de ultime moppenmaker

• 09 Februari 2007 - 12:53

ja man
    ik mis die zen flauw mopkes ook echt!

kom terug sambas en tap nog eens een mopje voor ons uit je moppenvaatje

• 09 Februari 2007 - 19:26

Kweeni:

SMS fit naar 3231

• 10 Februari 2007 - 13:51

SMS:

SMS SEX naar 0496326504 en word verwend op manieren die je niet een voor mogelijkacht
    (alleen voor (knappe)vrouwen)

• 10 Februari 2007 - 15:46

S E X:

Hou je van sex met uniformen !!!
    Bel dan 101

• 11 Februari 2007 - 11:23

Partytime:

ON Wednesday 14/02/07
    @ Manneke's Place
    from 22h30 yill ...

Grote verzoeningsparty between Fre and Black magic.

BE THERE

• 13 Februari 2007 - 15:43

Chiro St-Filippus:

Haai vrienden van Vicram.
    Op zaterdag 3 maart geven wij een heuse aspirantenparty in onze meisjeschiro. Onze aspiranten mochten het thema kiezen, en dat werd Fiesta Marginal.
    Wij willen alvast benadrukken dat wij jullie niet willen kopiëren en dat dit maar een eenmalige actie is. Hopelijk tilt u niet te zwaar aan deze nogal op fiesta fiesta gelijkende naam en komt u zich bezatten op onze party. Wij ontvangen u alvast met open armen.

Groetjes de aspiranten leiding van chiro St-Filippus, ook wel eens Tanith genoemd .

• 13 Februari 2007 - 20:19

Agenda:

manneke moeten wij morgen drank meebrengen of is dat voorzien?

• 16 Februari 2007 - 23:47

Ben En Pleun:

hey schatjes van patatjes!!! tudo bong? hier nog eens een berichtje uit het ooooow zoooow zonnige brasil! carnaval staat voor de deur dus drinkt zekers en pintje mee!
    vandaag s´werelds mooiste watervallen bezocht en t is boven de 40 graden hier!!! allee, kort en krachtig; tot over twe weken!! dikke kussen

• 17 Februari 2007 - 14:22

ROGGE:

I AM BACK!!!

AFSTOUW IS MIJNE REGEL!!!

WATCH YOUR CHICKS, FUCKING VICRAMS

• 17 Februari 2007 - 19:17

Hey Bennenpleun ,
    Kdacht da de mooiste watervallen die van coo waren , ma kzal een pintje meepakken vnv !
    Eneuh tussen ons Ben , mss kunde beter nog wa langer weg blijven , want da berichtje hierbove zorgt momenteel voor veel onrust in schoten !

• 18 Februari 2007 - 21:49

Gonzo:

groetjes uit het extreem zonnige agadir. de zonnekreem vloeit,de vrouwen kwetteren, de anus kakt, de mayonais wordt vermist,de jointe smoren, de golven breken en de gonzo rust...

• 20 Februari 2007 - 12:21

Dre Nog Is:

oooooOO tis hier nog ni zo slecht presies; strax grote vergadering in den trol maar om hoeveel uur en hoeveel

• 20 Februari 2007 - 18:15

AGENDA:

GROTE SNOWBOARD VERGADERING

Om 8 uur in cafe den trol vnv.

• 20 Februari 2007 - 21:09

Vergadering:

grote snowboard vergadering pakt vooral al uw spaargeld mee.

• 21 Februari 2007 - 10:33

Agenda:

Voor de achterblijvers van de snowboard vakantie.
    3/3 Fiesta Marginal in meisjeschiro St-Filippus!

Vergelijkbaar met onze alom gekende kerstparty's.

Vriendelijke groet, St-Filippus aspiranten

• 21 Februari 2007 - 12:56

Tony Cabana:

In 1978 kwam Tony Cabana vanuit de Amsterdamse Jordaan (dat is de buurt waar o.a. Rene Froger , Andre Hazes , Koos Alberts vandaan komen) naar België , en kwam zo terecht in het kempische Kessel (Nijlen bij Lier ).
    Het was een gewoon café en Tony Cabana begon daar als Dj-uitbater.
    Hij was de eerste DJ in de kempen die zowel meezong en presenteerde en speelde toen al heel veel feestmuziek. (zoals Eddy Wally, en als eerste Andre Hazes die toen nog onbekend was )
    Maar ook de laatste nieuwe hits en popcorn-oldie’s,funk,reggae,slows ..dus was het toen al in 1978 een echt feestcafe!

In 1984 werd de CopaCabana als café volledig verbouwd en vergroot tot een volwaardige discotheek.
    Vanaf de eerste dag na de verbouwing bleek het een groot succes te zijn. De CopaCabana was toen 3 dagen open nl: vrijdag , zaterdag & zondag.

En de beruchte beroemde befaamde Happy Mondays zijn pas later gekomen. In 1988 zijn we gestart met de Happy Mondays.
    We begonnen met 50 man en de formule was 100 frank inkom en alles aan de helft van de prijs.
    De laatste Happy Monday in 1998 op paasmaandag passeerde er bijna 1400 mensen.

Op die befaamde Happy Mondays was weer het grote succes de muziek.
    We speelden van ‘k zag 2 beren tot en met de nummer 1 hit van dat moment.
    We lieten de mensen meezingen (toen bestond er nog geen Swingpaleis of andere mee-zingprogramma’s,dus CopaCabana was weer een trendsetter).

Op die maandagen kwam de hele Vlaamse showbizz,profvoetballers en de horeca over de vloer.
    Door de geweldige atmosfeer en ambiance werden deze Happy Mondays legendarisch.
    Zelfs toen ze in 1996 de volledige steenweg openbraken dat anderhalfjaar duurde bleven de mensen komen.

Copa Cabana was ook trendsetter op het gebied van party’s.
    Zo deden wij de eerste pyjama-party,de eerste strip-kerstman & sinterklaas , wet t-shirt party’s , …

Buiten Tony Cabana als DJ hebben ook andere nu bekende DJ’s zoals Yves De Ruyter , DJ Frank (van summerjam) , Dj Wout (van Illusion) in de CopaCabana hun opleiding gehad.

In 1988 is Pascal beginnen te werken als garcon en ontpopte zich na veel oefeningen tot een zéér goede garcon!
    Samen met al het personeel ; van de parking tot en met toiletjuffrouw , portiers en garcons.
    CopaCabana was toen misschien wel de meest klantvriendelijke discotheek.
    Het succes bleef maar doorgaan en bereikte zijn hoogtepunt toen Tony Cabana begon te zingen.
    Samen met het succes en de beginperiode van Tien Om Te Zien op VTM scoorde hij de eerste hit met ‘ Ik geef je alles wat ik wil ‘ vandaar ook de link Tony Cabana & CopaCabana.Door die publiciteit werd de CopaCabana nog bekender maar dan door héél Vlaanderen.

In 1990 schrijft Pascal de tekst voor zijn tweede hit ‘Vandaag’ en we komen daardoor weer 5 keer in Tien Om Te Zien.

Door deze zingende-dj-café uitbater werd de Copacabana een begrip en een legende in Kessel – City. ( dat was onze slogan )

Nu in 2004 is deel 2 van de CopaCabana een feit maar nu i.p.v in Kessel – City, wordt het nu Kontich – City en als het aan ons ligt nog eens 20 jaar !

Tony Cabana - Pascal Brits

• 21 Februari 2007 - 16:20

Haha oe is het mogelijk

• 22 Februari 2007 - 12:54

Het Gaat Slecht:

met de vicram site

• 22 Februari 2007 - 16:41

Mazzel:

Het gaat nog slechter ...
    Met de zaphron site , sukkel Al da gebleit altijd
    Gonhoe ? waar is die kamelenteen , ik zien alleen maar een kindje waar ik wel eens poppenkast me wil spelen !!!

• 22 Februari 2007 - 17:52

Fre:

als het hier dan toch zo slecht gaat. Wa komt gij hier dan zoeken depressieve sukkel!

• 22 Februari 2007 - 18:09

Manneke:

hehe vanwaar komen al die haatgevoelens tegenover elkaar?

• 22 Februari 2007 - 19:06

Mazzel:

Da komt omdat winter is , en omda gij nimmer buiten komt manneke !!!

Vnv in den agenda ...
    Festiviteiten in red en blue !!!

• 23 Februari 2007 - 13:06

DEN JOHN :