WADDE WAS DADDUH - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van vicram - WaarBenJij.nu WADDE WAS DADDUH - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van vicram - WaarBenJij.nu

WADDE WAS DADDUH

Door: Rik Tammenaars

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2005 | Wallis & Futuna, Matâ'utu

STEM GIANNI
STEM GIANNI
STEM GIANNI
STEM GIANNI
sms B naar 3231

Ahja en ik ben ook wa verliefd op josha

Het waren weer bewogen weken
Den Ben is weeral gepakt
Manneke heeft gepakt
Zalen getrasht
Klachten van buren omdat er condooms en bh's in tuinen lagen
Joyce en Jelle die in prieeltjes neuken gelijk wilde losgeslagen bonobos
Fietsemakers die "toevallig" voorbijrijden
Mazzels die goede toespraken geven.
En bartolozzis die terug zijn om het marginalteitsmetertje van schoten terug naar beneden te sleuren.

Hier een paar nieuwe foto's die met dit alles geen bal te maken hebben

Peace out dudes

  • 14 November 2005 - 17:18

    Dre Nog Is:

    en ik zen den eerste


    YES

  • 14 November 2005 - 17:19

    Gonzo 3:

    ik ben eerst , dre in your face fool

  • 14 November 2005 - 17:23

    Dre Nog Is:

    NIETES

  • 14 November 2005 - 17:39

    Bracké:

    Damien, vertel is?

  • 14 November 2005 - 17:56

    Salomon De Zeenomaad:

    Mijn stem is zo krrrakend omdat ik spreek altijd terwijl ik 2 toostjes voor mijn mond kapot rasp
    KRRRR AKAK

  • 14 November 2005 - 18:07

    Mannekenopolis:

    kom af wanneer ge wilt ik ben er nu al

  • 14 November 2005 - 22:06

    Mazzel:

    Ah eindelijk nog eens thuis op schema , nu kan ik hier lekker mysterieus liggen op moeders plaatske

  • 14 November 2005 - 23:05

    Erik Van Paradise Hotel:

    Jow manne tis den erik van het spel van paradise hotel hier. tschijnt da golle meermaals in de week het spel volgt bij mannekenopolis. ik heb het spel hard gespeeld want ik ben tenslotte diegene die het meeste kans maakt om het spel te winnen, dat is duidelijk! en om het spel nog spannender te maken ga ik jullie verklappen wie paradise hotel gaat winnen: Jimmy!!! diejen hufter!!! en ik ben keihard weggestemd.

    Groeten, erik

  • 15 November 2005 - 16:20

    Den Hurley:

    Ey dude , das ni om mee te lachen OK Ik ben ni zot

  • 15 November 2005 - 16:51

    Mazzel:

    4815162342

    Ok ik kwam een sexy griet tegen en die vertelde mijas ge 48151623 optelt komde op 66 en as ge lucky number op telt 4+2
    dan hedde 6

    Zet da nu achtereen en

    666

    WADDEEEEEUUUH

    Moeders plaatske is nog nooit zo vochtig geweest.

  • 15 November 2005 - 17:00

    Gonzo 3:

    checkt de nief fotokes, schoten,schoten style me fotokes van gent, fre in bad, late mimizan pics en gonzo zijn oppervlakkige vrienden in mallorca..

  • 15 November 2005 - 18:56

    Mazzel:

    Gevonden voorwerpen op Fiesta fiesta

    1 bruin gekrulde pruik
    1 Groene frak van Springfield
    1 trui gestreept roos zwart
    1 marcelleke met bier en kots op

    Cheers

  • 15 November 2005 - 19:16

    De Wc Bezoeker:

    oe en waar zijn mijn nylonkousen dan?!?

  • 16 November 2005 - 05:36

    Silvi (natuurlijk Niet De Echte):

    Ssssshhhhhhhttttttt, benjamin. Dat is een publiek geheim, niemand mag da weten.

  • 16 November 2005 - 05:36

    De Godeir:

    Roel, stopt er is mee jongen.

  • 16 November 2005 - 13:18

    Fre:

    da marcelleke me bier en kots op das van mij!!!
    En ik wil da terug, amaai ik kom just van moeders plaatske, da was der goe warm en vochtig!

  • 16 November 2005 - 17:24

    Agenda:

    ONTHOU:
    vrijdag jincafe
    lindelei nr 2
    (op de scouts)
    Pintjes 1€

  • 17 November 2005 - 12:13

    De Gonzo Zen Moeder:

    Alsof het nog niet erg genoeg is dat ik als mijn zoons in het land zijn ik wakker blijf tot zij thuis zijn , ga ik nu ook zijn vrienden hun ouders bellen die dan ook hun zonen moeten wakker maken om te zeggen waar de gonzos zijn

  • 17 November 2005 - 16:12

    Mannekenopolis:

    vanavond !!

  • 17 November 2005 - 16:36

    De Gonzo Zen Moeder:

    lot me na gewoen doen

  • 18 November 2005 - 14:11

    Zanya:

    ja mazzelof da truike met roze en blauwe strepen is van mij dus goe bijhoudeuuu!!
    merci
    xxx

  • 18 November 2005 - 14:49

    Randy:

    Voor al wie iets te zeggen wil hebben over de lokatie en de prijs van de skivakantie; die moeten om 19.30u naar Andries thuis komen en hun eisen op tafel leggen. Anders is het te laat.

  • 18 November 2005 - 16:59

    Dre:

    das pas gesproken

  • 18 November 2005 - 17:18

    De Jager:

    IK beken schuld ik heb die mus dood gedaan, maar het was maar een mus

  • 18 November 2005 - 18:14

    Mazzel:

    Manneke liegt ni , der is maar ene surfer in de wereld die zoiet kan doen , en das de nicholas.

  • 18 November 2005 - 18:27

    Agenda:

    mannen, denk eraan,
    vanavond jincafe in de scoutslokalen van den 62 in de lindelei

    PINTJES 1€

  • 20 November 2005 - 15:06

    Mazzel:

    Yes manneke a macheert terug , eindeliiijjjjk
    das tleven he

  • 20 November 2005 - 15:50

    La Cantina:

    Wa wil kik nu eigelijk zeggen , wie weet het ?

  • 20 November 2005 - 16:13

    Chelsea:

    Hallowkes, ik zen Chelsea van Merksem, kmoest van mijn vriendin is kome zien op deze site want die zee da der wel lekkere kerels ware. En gelijk ee ze. Wete ik zen nog vrijgezel en ik kom zaterdag nor olle braderie, age me mij wilt afspreken ( de gasten dan hé dan zegdet mor! xxkes en zoentjes aan alle schattige jongens lovie lovie

  • 20 November 2005 - 16:16

    Mazzel:

    Ej dre op algemene aanvraag van mij en de pukkie archimedes federatie NV. vragen wij u om nog eens ten tonele te verschijnen met u slingerapen vraagteken T-shirt

  • 20 November 2005 - 17:03

    Manneke:

    Black magic zijne site macheert terug. Hij zit nu in Vanuatu.
    Morgen Mannekepolis voor Lost

  • 20 November 2005 - 18:44

    /:

    www.dodemus.nl

    iedereen daarheen

  • 21 November 2005 - 11:52

    Gonzo:

    ej chelsea zedde gij een bvriendin van loverke, en tanya???
    i would love to meet you. kusjes

  • 22 November 2005 - 21:28

    Nomi:

    flauw antwoord op uw vraag mazzel... twas halloween in de pub. ;)

  • 23 November 2005 - 16:19

    Mazzel:

    Hier een vraag en het heeft te maken met
    Morgenavond
    Nen TD
    Veel drinken
    100 keer beffen
    Zat zijn
    Dansen
    En wie er allemaal mee gaat ???

    Ja vertelt da maar is , naar terra incognita moete toch ni zien want ge weet toch al wie der in de finale zit

  • 23 November 2005 - 16:42

    Gianni:

    hey hey
    de mensen die meegaan naar amsterdam. naar de life show

    benjamin vdg
    pleun
    apolina
    randy
    elissa
    wout
    roel
    mazzel
    fre
    katrien
    danny
    dre

    da zijn de gelukkigen
    ik heb hun correcte voor/achternaam
    en adres nodig
    voor morgen (donderdag)
    18.00uur

    tankxx
    gianni
    dus mailt die gegevens door naar
    mij

    giannibartolozzi@hotmail.com
    of sms
    0032498040049

  • 23 November 2005 - 17:11

    Dre Den Skiverloforganizator:

    ja ja mannekes et id gefixt wijle gaan weer nen bungalow trashen en wel den dezen. strax skivergaderingdrinkpastisdingavond in de kantinne van schoten!!! greets 3man

  • 24 November 2005 - 11:00

    Gonzo:

    ik blijf "check" gebruiken want be mij ist altijd summer on the inside.

  • 24 November 2005 - 13:47

    Gianni:

    hey hey

    vanavond laatste aflevering van terra
    de aflevering waar ik naar de final gaan
    en vanaf vanavond kunde op mij stemmen
    dus zeker kijken en stemmen hé


    greetzz

    gianni

  • 24 November 2005 - 17:23

    Damien:

    Jongens, een zeker persoon vond het nodig om mij erop te wijzen dat mijn gedrag allesbehalve deftig was, gisterenavond op de vicram site. Bij deze wil ik mij persoonlijk verontschuldigen bij de persoon in kwestie, david maes. David, het spijt me dat ik een aantal links van wazige fotos van u op deze site heb gezet. Het was hoegenaamd niet de bedoeling om uw gevoelens te kwetsen. Hopelijk kunt ge het mij vergeven en blijven we vrienden.

  • 24 November 2005 - 17:48

    Ilekjrw:

    aan iedereen die me krokus mee ga skieen
    als ge een annulatieverzekering wilt moete da binnen de 6 dagen tegen katrien of dre zeggen , da kost 24 euro en er moet nog 3 man gevonden worden om mee te gaan , meer mag ook dus als golle iemand weet laat het maar weten eh. Hou meer hoe goeikoper voor ons!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 24 November 2005 - 20:56

    2005:

    Kan er gene fiesta fiesta georganiseerd worde op oudjaar zodat er iets te beleven is in schote dieje avond buiten vortige kaddish of overdrukke central...

  • 25 November 2005 - 07:46

    Starkoo:

    Sorry gast, ik moet met nieuwjaar gaan optreden in den Asterix ergens in Lloret. En wa is nu ne fiesta fiesta zonder mij?!?

  • 25 November 2005 - 15:00

    Dre Nog Is:

    waar is de gianni NU
    ???????

  • 25 November 2005 - 17:19

    ViCrom:

    wat is er vanavond te doen?

  • 25 November 2005 - 17:29

    Frons De Gekke Slikker:

    Heeft iemand de reuze oorlellen van gianni gezien? Is dit de vervorming door de camera, of is dat in het echt ook zo?

  • 25 November 2005 - 17:33

    HET GEZOND VERSTAND:

    Er is mij iets merkwaardigs opgevallen. Den Trol: een typisch schotens cafe met tapa schotel.
    Cantina: een typisch spaans ongezellig cafe met een broodje kaas.

    Ik stel een boycot voor van die kantin, en laten we dan nu terug naar onze gezellige stamkroeg trekken. HIP HOP DEN TROL EN STEKT DIE KANTIN IN UWEN HOL.

  • 25 November 2005 - 18:37

    GIANNI:

    HEY HEY
    ALS GE AL GESTEMD HEB DOE HET NOG MAAR EENS
    ALS GE NOG NIET GESTEMD HEBT WAAR WACHT GE OP?????

    DUS STEM B NAAR 3231
    DUS VOOR DE IQ 4KES ONDER ONS

    STEM B NAAR 3231

  • 25 November 2005 - 18:39

    GIANNI:

    DUS

    STEM B NAAR 3231

  • 25 November 2005 - 18:48

    Mazzel:

    Naar waar ?

    Gianni gij ze zon geldhoer he , money money money

    Wa maakt geld nu uit voor nen echten zeenomaad , das den ultiemen test van VT4 da wette toch.
    Geef het geld toch aan de patrick , dan zulde gij den held zijn. En herinnert worden als de man dien me nen dartangnan rauwe vissen zat te zwelgen

  • 25 November 2005 - 22:45

    Sms-meter:

    patrick: 22365 sms
    gianni : 3 sms

  • 26 November 2005 - 01:02

    HET GEZOND VERSTAND:

    Ik wist dat ik weer ging zegevieren. Een klassieke zatte avond in den Trol is toch nog altijd het beste. Dank aan al mijn vrienden om dit te realiseren; DANK

  • 26 November 2005 - 09:29

    De Anoniem Hater:

    HET GEZOND VERSTAND, maak u bekend!!

  • 26 November 2005 - 10:07

    Mazzlo:

    Euh ik dacht toch da we alle 2 hadde gedaan gister ???

  • 26 November 2005 - 13:12

    Sinterklaas:

    Eindelijk aangekomen in Schoten vandaag.

  • 26 November 2005 - 13:36

    Bracké:

    Nee, zoals vele dachten, ben ik niet de persoon die zich "het gezond verstand" noemt. Ik ben het wel volledig eens met deze persoon zijn gedachtengang.

  • 26 November 2005 - 16:36

    Dre De Fietsemaker:

    seg,
    ik gaan ni mee naar da gianniding.als er iemant in mijn plaats wil gaan bel me,schijf me, laat me vlug iets weten.dan moogde in mijn plaats gaan maar ge moet u dan wel in mij verkleden of toch proberen. en wa gaan we vanavond doen=??

  • 26 November 2005 - 18:35

    Doodsbrief:

    Van ons heen gegaan,
    GEORGE BEST.
    Best wordt door vele beschouwd als de beste Britse speler van zijn generatie. In 1968 werd hij verkozen tot Europees voetballer van het jaar

    Citaat:"Ik heb veel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik verkwanseld."


    You'll never walk alone Georgie!!!

  • 26 November 2005 - 18:39

    Agenda Voor Zondag:

    We staan op, we eten een pistolee met kaas of hesp, we pakken onze fiets of auto, we rijden naar claessens om 11h!!.
    Van daaruit vertrekken we naar hilversum, waar we om 13h30 verwacht worden.

    We nemen mee:
    -een pas (want ik denk dat alle namen doorgegeven zijn)
    -een proper ondergoed
    -een goed humeur

    We laten thuis:
    -stinkende bakkes
    -ruftende scheten
    -walkman en gameboy

  • 26 November 2005 - 21:28

    Manneke:

    doe mee met de nieuwe trend en blokkeer allen de fre in uwen msn

  • 28 November 2005 - 16:13

    Mazzel:

    En dan te bedenken da kik 1.5€ heb verspild aan dien loezer , khad der beter een klepke van gepakt als het in men schema paste

  • 28 November 2005 - 18:02

    Mannekenopolis:

    Vanavond speciale mannekenopolis: Om 20.15h een speciale aflevering van lost!!! Daarna om 21.10h nog een aflevering.
    komt dat zien komt dat zien

  • 28 November 2005 - 21:20

    HET GEZOND VERSTAND:

    Wie ben ik? Waar ben ik naartoe? En waarom zitten er drie kerels voor mijn deur? Wie ontrafelt het misterie van HET GEZOND VERSTAND? Vanaf volgende week op TV VICRAM. De BESTE reality show die er is.

  • 29 November 2005 - 17:27

    Gonzo3:

    eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die voor mijn broerken heeft gestemd en de vriendekens die mee zen geggaan naar hilversum, een klein anticlimaxken, maar hij zal het wel overleven he.

    ik heb nen oproep voor volgend weekend. VRIJDAG 2, en ZATERDAG 3 is het een show in gent van die hotels waarvoor gianni en ik voor hebben gewerkt,gianni speelt ook erin mee, die shows kosten wel 10 euro inkom. dus al degene die meewillen moeten ons melen, en liefst voor vrijdag want ze zijn soms uitverkocht. Vr de degenen , die dien show ni willen zien en alleen drinken en zich misgedragen in gent, stel ik voor da we de zaterdag gaan dan zen ons kollegas vrij en dan gaan we me allemaal een stapke zetten. dus alleen mij melen als ge die show wilt zien. anders spreken we nogwellis af vr te gaan fuiven tot de morgen.

  • 29 November 2005 - 22:12

    Mazzel:

    Zie nu waar het leven met schemas toe lijdt , geflits worden omda ge 4 minuten te laat zijt om 2 lowlife's af te zetten

  • 30 November 2005 - 10:46

    Gianni:

    vanav. kerst markt in antwerp city
    kep wel geen geld maar een jeneverke gaat der altijd in hé

    ?,??????

  • 30 November 2005 - 11:43

    Dre:

    cava ik vertrek nu al!!!

  • 30 November 2005 - 15:11

    Fre:

    kmoet eerst werken maar kom mss daarna af!

    zie nu waar schema's toe leiden! Geflitst worden omdat ge 80 aant rijden zijt waar ge maar 50 moogt! gooi da snelrijschema maar in de vuilbak!

  • 30 November 2005 - 15:11

    Fre:

    kmoet eerst werken maar kom mss daarna af!

    zie nu waar schema's toe leiden! Geflitst worden omdat ge 80 aant rijden zijt waar ge maar 50 moogt! gooi da snelrijschema maar in de vuilbak!

  • 30 November 2005 - 16:21

    Mazzel:

    Ik ga ook naart stad maar ik rij nimeer voor lowlife's

  • 01 December 2005 - 16:28

    Mazzel:

    Wie gaat er volgende woensdag allemaal mee eten in de pizzahut om 19.00 uur , dan kunnen we sammeke pesten

  • 01 December 2005 - 16:41

    Gonzo3:

    ik gaan mee vr zkers, naar de pizza

  • 01 December 2005 - 18:36

    Tab':

    ik mag da ier eigenlijk ni lezen van mijn broer anders steekt dien mij in een kooi en geeft dien mij 3 dagen geen eten. Maar ik doe het stiekem toch, hihi

  • 02 December 2005 - 11:52

    Damien:

    ik ga ook mee naar de pizza hut (als ik mag van jullie tenminste)

  • 02 December 2005 - 12:28

    Dre De Pizzahutganger:

    ik twijfel toch nog een beetje.

  • 02 December 2005 - 15:55

    HET GEZOND VERSTAND:

    Wordt het niet eens tijd om ons eens te bezinnen over wat we gaan doen met al die konijnenmentaliteit, mekaar in de rug steken en miscommunicaties? We moeten niet doen alsof onze leventjes interessanter zijn dan ze eigenlijk zijn. Niemand is zo belangrijk dat hij onvervangbaar is, eigenlijk is het zelfs niet nodig om vervangen te worden want de leemte zal niet echt zo groot zijn. Zoals je kan merken ben ik een beetje aan het verzuren, maar het kan niet anders.Buiten de sporadische items die ik op deze site plaats kom ik mijzelf niet zovaak meer tegen. Dit is een algemene oproep: RED MIJ!!!!!

  • 02 December 2005 - 15:56

    HET GEZOND VERSTAND:

    i

  • 02 December 2005 - 16:33

    HET ONGEZOND GEHEUGEN:

    cava maar waneer hadden wij nu weer afgsproken??????

  • 02 December 2005 - 16:34

    Sms Stemming:

    Dit klopt echt niet, als je voor Gianni stemt (B) krijg je direct een tweede vraag op hetzelfde nummer en daar moet je (A) zetten om te winnen. Deze vraag komt daarna gewoon terug , dus als ik terug een SMS intik weet ik niet of ik nog eens stem uitbreng op de extra vraag of een stem uitbreng op Patrick (ik stop dus met stemmen)

    graag een juist antwoord.

    Marc (Pacific boardshop)

  • 02 December 2005 - 16:35

    Cientje:

    Marc, je moet TERRA ervoor ingeven

  • 02 December 2005 - 17:43

    Bracké:

    Ik denk dat deze tip wa te laat komt.

  • 02 December 2005 - 17:59

    Mazzel:

    De gianni he wer verkeerde reclam gemaakt

    Zeg Silke zoude gij da lezen as kik ier nu iets zet ?

  • 03 December 2005 - 13:01

    Nonkel Frans:

    Jalalalala, jalalalala
    Ik kwam jou tegen oheo,
    jij was verlegen oheo.
    Loop nu al dagen oheo,
    want ik wil je wat vragen oheo.

    Heb je even voor mij,
    maak wat tijd voor me vrij.
    Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

    Heb je even voor mij,
    maak wat tijd voor me vrij
    Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.

    Jallalalala, jalalalala

    Ik zit te dromen oheo,
    of jij zult komen oheo. Laat het me weten oheo,
    ik kan jou niet vergeten oheo.

    Heb je even voor mij,
    maak wat tijd voor me vrij.
    Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

    Heb je even voor mij,
    maak wat tijd voor me vrij.
    Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.

    Jalalalalala Jalalalala

    Heb je even voor mij,
    maak wat tijd voor me vrij.
    Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

    Heb je even voor mij maak wat tijd voor me vrij.
    Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen
    kom vanavond bij mij

  • 03 December 2005 - 13:55

    Sambas:

    Een keer mannekepolis gemist??? Geen nood, binnenkort eigendom van mij: de volledige dvd-box van Lost (gratis en voor niks gewonne me den HUMO)eerste reeks. Met nooit te voren getoonde scènes. (clair en shannon gaan uit de kleren en hebben lesbische sex met plaatselijk inwonende ijsberen.) Boone wordt weer levend en vermoord Sayid die ondertussen een homorelatie is begonnen me de Lock. Deze hebben hun nestje gebouwd in de geheimzinnige koker met het niet openbare luikje.

  • 04 December 2005 - 11:52

    Houuuudoe:

    Houuudoe bakkes

  • 04 December 2005 - 12:42

    Hou Je Bek Muts:

    boulet me poten

  • 04 December 2005 - 13:14

    De Stofzuiger:

    Sam, hou je kop of ik slaag u nog eens af.

  • 05 December 2005 - 12:53

    Tab':

    stofzuiger da ebde gij wel ni gedaan hé, da was de bomma omda de sam een verdachte tint bruin had

  • 05 December 2005 - 15:06

    Tis Triestig:

    op de VICRAM site

  • 05 December 2005 - 15:14

    Mannekenopolis:

    Vanavond bent u welkom vanaf 21h in mannekenopolis voor een extra lange aflevering van LOST!!!
    Voorafgegaan door een saunake bij den benjamin om 19.30h

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Wallis & Futuna, Matâ'utu

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3027
Totaal aantal bezoekers 275040

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: