FIESTA FIESTA SHIRTS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vicram - WaarBenJij.nu FIESTA FIESTA SHIRTS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van vicram - WaarBenJij.nu

FIESTA FIESTA SHIRTS

Door: Mazzel

02 November 2004 | Nederland, Amsterdam

Jonges er zijn 37 t-shirts topjes marcellekes en meisjesshirts besteld in verschillende maten en kleuren met het nieuwe fiesta fiesta logo en reclam van den trol
Een shirt zal met nen opleg van ong 8 a 9 € de uwe zijn tenzij da we van de carl nog wa meer krijgen voor de reclam op de shirts maar da is ni zeker
Dus ik gaan zowa rond me ne lijst en ik zal ier onder de fotos het nieuwe logo zetten , tis wel cool
er sta op de shirt reclam van zowel vicram als zapphron maar ni op marcellekes en meisjesdinges
Dus ik gaan me ne lijst rond en ge laat maar weten he vrienden
xxx

• 02 November 2004 - 16:42

De Maarten In Llorett:

IK KOOOOOOOOP ZE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

• 02 November 2004 - 17:46

Black Magic:

ik sponsor ook als er borstjes op de t shirts komen en op die van de meiskes tepels

• 02 November 2004 - 18:06

Damien:

Ja, ik moet al een marcelleke van fiesta fiesta als er zaphron opstaat.

• 02 November 2004 - 18:33

Damien:

Ja, ik moet al een marcelleke van fiesta fiesta als er zaphron opstaat.

• 02 November 2004 - 19:07

Bracké:

Zijn er hemden, of polo's?

• 02 November 2004 - 19:16

Mazzel:

Ja bracké gistre zeide da ge niks moest hebben , er waren er wel maar ik heb er dus geen laten drukken.

• 02 November 2004 - 21:29

Nomi:

Damien, hebde awen rugzak na gevonde?

• 03 November 2004 - 03:18

Vitamientje:

Dju ja das waar... Mijne rugzak. Kheb hem nog nie gevonden, maar ik denk dat hij beneden ligt. Kzal morgen is gaan kijken.En anders zalkem kwijt zijn in de schuur of in den trol. Maar gij vindt dieje wel teruh, he nomi'ke

• 03 November 2004 - 10:24

AANDACHT AANDACHT AANDACHT:

Zondag 7 november
    21.00 u
    Sporthal Schoten
    Belangrijkste match in het verbond der Schotense vriendenclubs.

*****Derby der trolhangers****

*****KWB - Najwara*****

(Ploeg van de Fredje, Nicholas en Roel tegen de ploeg van Damien en Benjamin)

Geweld en expleciete taal voor, tijdens en na de match zijn toegelaten!!!
    Noch de organisatie, noch de sporthal is verantwoordelijk voor eventuele (blijvende) letsels!!!

• 03 November 2004 - 14:23

Loverke:

hey vrienden als jullie mij willen zien, bezoek dan defantastische site: www.the-site.be

de fotos zijn allemaal goed gelukt. tot later in the site

• 03 November 2004 - 15:16

Chéllé:

hahaaa fiestafiesta tiesjeurten die willek wel is naar den droogkuis doen

• 03 November 2004 - 15:26

Elissa:

ik zou graag zo'n t-shirteke hebben voor de schappelijke prijs van 9 euro. Let me know of dak er nog eentje heb e
    xxx

• 03 November 2004 - 15:45

Petra:

Ik ook eentje!!! :) By the way: HAHA aan degenen die ni in d'ardennen waren. Twas een FEESJE! Thx Chéllé

• 03 November 2004 - 15:48

is in orde

• 03 November 2004 - 17:09

De Sarcastische Drie:

Oooh, wat zijn wij nu triest dat wij niet in de ardennen waren. Dju dju dju, ons leven heeft geen zien meer.
    Bedankt Petra dat je ons dit hebt doen inzien. Dankzij jouw hebben we het licht gezien.

• 03 November 2004 - 17:51

Dre:

jaja jongens ook ik ben terug.

• 03 November 2004 - 18:13

YES:

YIHAAAAAAAA
    den dre is back
    party animal nr 1

• 03 November 2004 - 18:49

Mazzel:

En ik ik ben nieens weggeweest

• 04 November 2004 - 11:28

Gonzo:

vandaag om 16.00 u is het de moment vand e waarheid. de fredje, die met pijn in zijn hart moest toegeven dat schoten vaart door turnhout loopt gaat als tegenprestatie vandaag bloot in de vaart springen. aan de brug van bloemendaal (wezelsebaan) kom dat zien, neem digitale camera mee.....

• 04 November 2004 - 12:05

pils 0.75€

ALLEN DAARHEEN!!!!!!!!!!

• 04 November 2004 - 13:29

Silke:

mazzel gij hebt mijn bestelling al opgenomen hé?? En ja blet maar allemaal een beteke omda ge ni mee naar dardenne zijt geweest. Want et was wel plizant.En Mazzel (of wie zich der ook me bezig houd?) ikke en Es komen pas om 8 uur inkom doen he want wie komt der nu om 7 uur naar een feesje. Allé tis nu ni da der om 8 uur al volk gaat zijn maar swat.

• 04 November 2004 - 13:31

Silke Nog Eens:

Iedereen gaat toch zwemmen vandaag hé? En gaat der nog volk mee naar cine soiree?? ja wat een goed idee. En als ge u nu verveeld laat dan iet wete want dan weet ik dat ik ni alleen ben. Toedels.

• 04 November 2004 - 16:01

Story:

HIER EXCLUSIEF
    De eerste fotos van de fredje schuppenzot de november vaartzwemmer

• 04 November 2004 - 16:11

Nomi:

Hij had wel een schoon mutske op!

• 04 November 2004 - 17:22

Bracké:

Da was ik, maar toch bedankt.

• 04 November 2004 - 19:25

De Fredjes Fanclub:

HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO HERO

• 04 November 2004 - 21:15

De Vaart:

betreedt mij niet meer voor 31 maart of tegenslag zal u krijgen gedurende de komende 7 jaar

• 05 November 2004 - 13:07

ZaPhRoN:

Ja zaphrons, na de waanzinnig grave ZAPHRON-sleutelhangers, worden er nu ook ZAPHRON-stickers gemaakt. Al de Zaphrons die een sticker wensen om op hun auto te plakken, kunnen die gratis en voor niks bestellen bij mij!

• 05 November 2004 - 13:24

De Pijpvis:

had da toch gezegt dat de fredje inde vaart zat!spijtig kzat juist rond te zwalpen in het albertkanaal in de gebuurten van turnhout!
    baydeway Zijn er ook pijpvismarcellekes, dan koop ik ze allemaal!
    Kom trouwens allemaal zien naar den derby tussen den kwb en njagawara het zal wel een saaie match zijn want die loezerkes van den eastside hebben nog niet eens het geld om een voetbal te kopen alle kmoet weg want time is money!
    Schoten wijkt uit, loezers! of wat jullie leuze ook is

• 05 November 2004 - 13:32

mazzel ik hep filmkes
    vraag er naar

• 05 November 2004 - 13:33

Een Trots Zaphronfan:

wow zaphronstickers! dit is een must have! De grieten zullen niet meer van mij af kunnen blijven, Ik koop ze allemaal!
    strak een bekke blazen op de saxomofoon want volgende week moete we al optreden op de fiesta fiesta, kweet dat we al beregoe zijn maar op het feestje te late knallen moeten we superstrak staan!

• 05 November 2004 - 14:04

Ikke:

amai gistere serieus verschote da was der iet me een kraan

• 05 November 2004 - 14:19

Dre De Kaarsendief:

en ook frankrijkk
    tennis en groen

• 05 November 2004 - 15:34

Mazzel:

Euh ja dre ik vraag ernaar wa voor filmkes ? en waarom ?
    En zaffronstickers das voor op u gat te plakken as ge ergens buitengeshot wilt worden ofwa ?

En fredje oe wast in wilrijk me uwe vriend de maarten goe van uwe grond gekomen ? ik hoop het voor u want as ge elemaal naar wilrijk moet voor aan uw eigen fronske te trekken , da is het ook ni.
    Alle tkon mij genne zak schelen waarda gij waart mo IK was aant feesten zenne , in de cinema me een paar bevallige dames (en den ben)

• 05 November 2004 - 15:36

Ahja en trouwens
    FEVER SCHMEVER

• 05 November 2004 - 15:38

Silke:

En ik was aant feesten met een bevallige heer(en den Ben). Mazzel ik zal die foto's is doorsturen.
    x

• 05 November 2004 - 15:59

Bracké:

FEVER is een feest, maar ja, ge zult het nooit snappen.

PS: Najwara boys gaan zondag zwaar op hun zak gaan, bereid jullie maar al voor op een grote teleurstellende zondagavond.

KWB KWB KWB olé olé

• 05 November 2004 - 16:28

Njawara United:

Bracké, leert schrijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 05 November 2004 - 16:56

Bracké:

Sorry, kan daar nie aan doen. Das door al die euforie en adrenaline. Gewoon het gedacht al dat jullie zwaar den boot in gaan. Ik krijg het er al warm van vanbinnen.

• 05 November 2004 - 19:51

De Manke Vis:

As dien labbekak me zen kerstpotske nog ene keer op mijn bakkes springt in de vaart dan kappek zen been deraf.

• 06 November 2004 - 11:27

Inneke:

heeft der ier iemand zon kabeltje voor fotos van ne nokia gsm over te plaatsen naar de pc tis voor de fotos van dardenne

• 06 November 2004 - 11:43

Silke:

neje, da heb ik ni maar wel nen andere kabel. (o.a. ne remkabel ofzow...)

• 06 November 2004 - 11:47

Tim De Stoere:

Assek ni bezig ben me oep de "gonzo" zenne lielijke smoel te slaan dan zennek wel bezig me mijn job mits mijn IQ even groot is als da van ne provencaanse pottenbakker is mijne stiel dus dakkenwerker , en daar amuseer kik mij me mijn even slimme kolegas en dan gooie wij zo smorges kei herd dakpanne in onze connetainer é huhuh en dan zedde we den radio donna zo oek kei art oep é da eel de steraat da oort dien radio eppe we gekregen van onze patron das nen toffe zenne , en asset dan een goei schefke is dan singe we uit volle borst mee é want tan oort eel de steraat da é . amaai gistre was er zon janet bezig senne rooien otto te waxe en dan zen we so ofer de daken gelope en dan zen we der so bofen gan staan me een sigartteke in onse mond en heppe we so gelche van^pove oep et dakske hahaha da was toch grappig seg en tien mo waxe hahahahaha.
    En as er iemand iet segt in de puurt van se in wa stiller ofzo ja , dan slagen wij gewoon op dien zen gezicht hé.Zo zen wij na gewoon é

• 06 November 2004 - 14:40

Bracké:

FEVER was weer een zeer groot feest.
    Maar ja, jullie snappen da nie hé.

• 06 November 2004 - 15:39

Bracké:

Was het maar terug gisteravond!!! :-(

• 06 November 2004 - 15:53

Bracké:

Was Het maar terug gisterenavond :-( !!!!

• 06 November 2004 - 17:23

Was het maar terug 5 februari 2000

• 06 November 2004 - 17:45

Black Magic:

zo zie je dat brakke niets te doen heeft op een zater dagmiddag enkel stoefen over zijn marginale avonden met zijn zatte vrienden
    3 berichten over een feestje da even slecht is al ne zwart wit film van charlie chaplin

• 07 November 2004 - 00:13

Black Magic:

ey faker blijft is van mijne naam af ik ben den enige echte dus zwijgt maar gij

• 07 November 2004 - 09:58

Nomi:

ik zen zieeeeeeeek! Boehoehoe snif.

• 07 November 2004 - 15:40

Mama Van De Roel:

Dré krapt ni aan uwe floo

• 07 November 2004 - 16:15

Dre:

dus zo zie ik er uit ?.?

• 07 November 2004 - 17:58

klein pronostikske
    KWB 4,5
    Njaowkdi 0
    (pak is ne simpelere naam, een beetje van olle niveau dus)

• 08 November 2004 - 13:04

Dre Le Fou:

MAZZELLLL, waar blijft mijnen bak kep dorst.ps voor een vat loop ik in mijne puure.

• 08 November 2004 - 14:42

Black Magic:

Aangezien de porno business nix is geworden. Stap ik nu in de borstel business; ik verkoop tandenborstels, verfborstels en wc borstels. Wa denkt ge van ne vicram wc-borstel? nog andere voorstellen laat maar achter.

• 08 November 2004 - 14:47

Eddy Lipstick:

Shiiiiiit Dennis, gij ze echt nie grappig. Gij hed de slechste moppen ooit.

• 08 November 2004 - 15:30

Black Magic:

eddy zwijg maar want ik kan er ook voor zorgen dat het binnekort met u gedaan is

• 08 November 2004 - 15:55

Eddy Lipstick:

Jaja oké, maar gij bleft verschrikkelijk ongrappig!!!

• 08 November 2004 - 16:00

Black Magic:

nu wil ik dat het gedaan is fucking black magic 1 en 2, stop er allebei mee, ik ben de echte en ik heb goede mopjes.
    eddy wanneer spreken we nog is af

• 08 November 2004 - 16:51

Black Magic:

joenges kunt ge ni orgineler doen en nen andere naam kiezen dan die van mij. de Vicram crew weet olle wel te vinden

• 08 November 2004 - 18:33

Serieus Puntje Van Kritiek:

ik vind dat den black magic het moet aftrappen want hij begint mij serieus te irriteren
    TRAP HET AF, IK WIL U NIMMER LEZEN

• 08 November 2004 - 18:49

Mazzel:

Het is waar wa het puntje zegt
    den black magic moet zich officieel bekend maken als hij de enige echte wil zijn zoniet zullen alle volgende berichten gewist worden.
    Onzin is hier toegelaten maar niet van een mislukte pornokoning.
    Moeste nu nog altijd porno maken en dan nog goeie dan zouek er nog is over nadenken.

• 08 November 2004 - 19:55

God:

en ik zij dat het goed was

(tgeen de mazzel zij)

Willy De Onverschillige:

...

• 08 November 2004 - 20:36

Mazzel:

Wa is het verschil tssen den dré in zen onderbroek op het veld en al die sjotters

Den dré moet tenminste ni in den douche me al die vuil poten

• 08 November 2004 - 22:39

Dre Le Fou:

ik kruip ineens int wasmachien..?

• 08 November 2004 - 23:53

De Sarcastische Lachband:

Hahahahahahahahahahahaha

• 08 November 2004 - 23:54

Gaston De Twijfelaar:

kben toch nie zo zeker, hoor...

• 09 November 2004 - 00:20

Mazzel:

wat ruist daar door het struikgewas ????

• 09 November 2004 - 00:25

Black Magic:

ik ben den enige echte want ik weet dat de gonzo op de foto de mensen ... links vanonder sta en ik ben ook den enigste dat den blackmagic.waarbenjij.nu bezit en voor dit te bewijzen zal ik deze tekst kopieren als foto op mijne waarbenjij.nu website

• 09 November 2004 - 09:13

Nomi:

kej, kmerk just da dien link ni werkt zo. Awoeh!
    Andere vraag dan mor, wa ruist er nu eigelijk door het struikgewas? Zent die slingerape weer uit den dre zen kot?

• 09 November 2004 - 12:56

Dre Le Fou:

zwijg mij van die slingerapen!!

kmaak ze kapot 1voor1

nu ga ik nog wa jagen int bos

SLINGERAPEN GE ZIJT GEWAARSCHUUWD

• 09 November 2004 - 13:16

Zus Van:

ik vin da iedereen die naar fiesta fiesta komt, getuned moet komen, uw auto, uw fiets, age te voet zijt uw schoenen, uwe wandelstok! there is no party like a getuned party! ik koop al vast een spongebob fiestbel hehehehehehehehehehe ( dat doet de bel )

• 09 November 2004 - 14:26

DRE:

sorry maar mijnen getunede VICRAM mobiel mag nog ni op de baan.
    ge kunt em al wel komen bezichtigen bij mijn thuis

• 09 November 2004 - 15:13

Zus Van:

• 09 November 2004 - 17:41

Mazzel:

Ik hep gehoord da de jelle zelfs al ne spoiler op zen haar hoofd heeft gezet.

• 09 November 2004 - 19:00

100 procent zeker dien va fanculo é mij schoon int zak gezet

• 09 November 2004 - 23:19

Mazzel:

Er zijn al geruchten dat er iets is op fiesta fiesta dat uniek is in vlaanderen ik weet niet goed wat ik ervan moet maken maar ik hoorde iets van nen toog en ook iets van porno ?
    ik weet het allemaal niet meer

• 09 November 2004 - 23:36

Sambas:

SPECIAL ACT OP FIESTA FIESTA:

....(da is de spanning voor de bekendmaking dus werkelijk he)....

RUBBEDIN DE VALLENDE RUS

ps: stuur nooit een SMS alert, das voor pornofilmmakers

• 10 November 2004 - 12:41

Gh:

jaaa
    das is waar jaa

• 10 November 2004 - 14:06

Chéllé:

fiestafiesta? k gaan der ni enne.
    Ik ga een avondje in de bib zitten, s veel leuker

• 10 November 2004 - 14:34

Daminus:

Sgoe Jelle, dan zitte we der al met 2!

• 10 November 2004 - 15:26

Marijke (maar Niet De Echte Uiteraard):

Chéllé, heb de uwe vaseline bij.

• 10 November 2004 - 15:48

Bracké:

Chéllé, een vrouw die zo'n vraag uit zichzelf stelt. Daar Kun je maar één ding mee doen.
    TROUWEN DIE HANDEL!!!

• 10 November 2004 - 19:58

Vicrom:

haha ik ben de boze tweelingbroer van de vicram en heb alle tshirts verpest

• 10 November 2004 - 20:46

Halewijn De Onwetende:

t-shirts???

• 11 November 2004 - 05:32

Chéllé:

Ja, bracké, ik ben gewoon onfeilbaar op vlak van vrouwkes. ge hebt da of ge hebt da ni hé. K heb trouwens nu ne grote pot vaseline gekocht, want da kleintje was al op dijen avond :) xxx slaapwel

• 11 November 2004 - 05:34

Chéllé:

Enneuh fiestafiesta zal wel tegegeslage hebbe zeker, want ik was der ni bij. sorry hé mannen, mor in da kutcafé was wer veel te veel volk. vergeef mij

• 11 November 2004 - 16:56

Chéllé:

amai, precies wel, want niemand zegt iet...

• 11 November 2004 - 18:32

De Vaststeller:

misschien komt dat wel door u da da hier zo stil is

• 11 November 2004 - 20:51

Dre ?:

BIG ???????????????????????????????

• 11 November 2004 - 21:49

Peacefull Man:

ok, we mogen toegeven; fiesta fiesta was weer geslaagd en er werd veel gedronken. Toch zou ik een oproep willen doen aan alle agressieve feestgangers; gelieve u nooit meer op fiesta fiesta te vertonen, en ga liever uw hobby uitoefenen in keten die wel geschikt zijn voor marginaal publiek.

• 11 November 2004 - 23:44

Pe En Be:

• 12 November 2004 - 14:39

Silke:

vandaag petrol!!! Vandaag petrol!!! vandaag petrol!!! vandaag petrol!!! vandaag petrol!!!

• 12 November 2004 - 17:07

Chéllé:

binnekort feetsje van silke, ikke en misschien jimmy
    kom mor

• 12 November 2004 - 18:26

Silke:

Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!! Der is vandaag nix in petrol!!!

• 12 November 2004 - 18:31

Loesje:

Ik ben het BEU!!!!!
    Ik kon er woensdag niet bij zijn, en waarom ni omdat ik GODVERDOMME ziek was.
    En nu nog altijd. Ik heb net allemaal fijne foto's gezien van in den trol en van op FIESTA FIESTA. Ik heb eens nagedacht en ik kom gewoon te weinig buiten, ook als ik niet ziek ben. En ik ben het gewoon kotsbeu van mezelf. Ik laat mijn vriendinnen in de steek en dat wil ik niet. Als ik genezen en als ik niet veel te doen heb voor school. Dan ga ik terug naar buiten om feestjes te bouwen met mijn vrienden die ik allemaal zo graag zie. Als wout moet gaan werken de volgende morgen dan blijf ik niet meer binnen, ik wil feestjes bouwen met men vrienden. Ik mis die fijne tijden met Silvi, Apolina, Katrien, Eli, Thea, Katja, en al de rest. IK MIS JULLIE!! Misschien interesseert dit jullie allemaal geen reet, maar ik wou het gewoon eens gezegd hebben.
    x

• 12 November 2004 - 18:54

Dre ?:

kon fiestafiesta nog beter????????????????????????????????

• 12 November 2004 - 19:03

tuurlijk! bier gratis:)

• 12 November 2004 - 19:44

Sambas:

valt het jullie ook niet op dat er sinds fiesta fiesta niks anders dan boucht op deze site terecht komt, buiten den dre dieje ambrasmakers nimmer op fiesta fiesta wil.
    Ofwel licht het aan het overdosis alcoholgehalte, ofwel komt morgen de sint in Antwerpen. Verdoeme ik ben der ook ingetrapt, me ONS gezijk altijd.

Wa we dus geleerd hebben:
    -petrol is een feestje da ni door ga
    -fiesta fiesta was goe
    -der mist iemand haar vriendinnekes.

Wat een stichtende site

• 12 November 2004 - 19:47

Verveeltje:

wasser te doen vanavond?

• 12 November 2004 - 19:59

Mazzel:

Ej oe der is niks in petrol ik heb jusy kaarten gekocht ????

• 12 November 2004 - 20:02

Feestzoeker:

wa is er in petrol te doen vanavond? en wa kost da?

• 12 November 2004 - 21:31

15 € aan de deur wa da wetek ni

Verdomme kopek den eerste keer in 10 jaar legaal een spelleke en na macheert da nog ni ook ni.
    Ik gaan de colin mcrae aanklagen denkek

• 12 November 2004 - 22:24

Ikke:

was u probleem met de colin zenne game?

• 13 November 2004 - 13:49

De lifter moet deruit.

• 13 November 2004 - 13:50

en dood.

• 13 November 2004 - 13:56

Mazzel:

Nee de lifter moet eruit op die plaats die de fredje goe kent waar ze parkingsex heppe.

• 13 November 2004 - 15:45

Chéllé:

sil, wor zatte gistere? t was echt een leuk feestje met fijne muziek ende lekkere drank.
    merci de geert, merci!

• 13 November 2004 - 15:51

Chéllé:

centraal afrika is het land van de b's

• 13 November 2004 - 16:22

BIG - 1: