Snow's up @ Tignes - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu Snow's up @ Tignes - Reisverslag uit Schoten, België van vicram - WaarBenJij.nu

Snow's up @ Tignes

Door: Mazzel

Blijf op de hoogte en volg

15 Februari 2004 | België, Schoten

jello prakker welkom op de VICRAM site
Hier zullen alle hippe foto's van de Vicram crew opkomen.

deze eerste hippe fotoreeks is van de vicram reis naar Tignes.
Snow's up dude's

en let op want er gaan geruchten dat er weer een hippe party op komst is.

Peace out dude's en fuck zaffron

  • 16 Februari 2004 - 07:11

    ViCram:

    mazzel ge hét da goe gedaan .ik ben vereert da gij een siteje voor mij hét gemaakt + golle e olle presies goe gamuzeert ginder en kzien da den dre goe e gesponsert dus>>>>>> da verdient een feestje ge hoort nog wel van mij.hoogagtent de koning van de feestje viCram

  • 16 Februari 2004 - 11:26

    Nicholas:

    ej dre, waarde gij daar ne mijaardedzu aant drin ke?? (vodka me een theezakske)

  • 16 Februari 2004 - 23:02

    Chélle:

    jaaaa, mannekes, volgende keer gaan'k mee zenne, fuckendamn

  • 17 Februari 2004 - 12:35

    Loverke:

    vergeet me vooral af en toe is ni te bezoeken he, guys xxxx...

  • 17 Februari 2004 - 12:35

    Loverke:

    www.loverke.waarbenjij.nu

  • 17 Februari 2004 - 17:38

    Gonzo:

    Mensen ik wil ff aankondigen da kik samen ben me loverke en da die meega naar OZ vola nu wetet allemaal dada hihi

  • 17 Februari 2004 - 18:10

    Nicholas:

    welke vorte smeerlap neemt mij in de maling.. loverk mocht ni mee van penishoofd hij kan geen poten verdragen.

  • 18 Februari 2004 - 19:59

    Dre:

    het resept voor peperwodka

    voor nikolas

    men neme een glas
    een kofie filter
    een fles wodka
    en peper

    vul de filter met voldoende peper giet de wodka in de filter laat rustig door sijpelen in een wodkaglas.

    en smullen maar

  • 18 Februari 2004 - 20:03

    ViCram:

    jow prakkers get olle presies goe geamuzeert
    da doe mij deugt
    hoopelijk vonden jullie de wijn die ik aan dre gaf goed;swat ik zit nu in egypte tis hier aant sneeuwen dus ik kan hier morege gaan boarden. ge hoord nog wel van mij.bye bye de vic

  • 21 Februari 2004 - 10:20

    Nicholas En Shanna:

    konichuwa

    japanezen ruiken naar kip me currie. ge ziet da we niks te doen hebben tijden het wachten op onze volgende vlucht, in 6 hours its summertime bebas

  • 31 Maart 2005 - 04:55

    Marlies (Janssens):

    Hey Dré,die site is zalig....kem wel een half uur moete zoeke voor dak em vond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Schoten

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2013

Oldschool

25 December 2007

Nieuwjaar

13 Juni 2007

Fiestafiesta 11

23 Februari 2007

Preeejpreej

21 December 2006

Reizigers
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 274857

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: